Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen : Minkä paksuisen peniksen toivoisit unelmiesi miehellä olevan?

Vierailija
24.12.2016 |

Nainen : Minkä paksuisen peniksen toivoisit unelmiesi miehellä olevan? Keskiarvo on 3,5cm

Nainen : Minkä paksuisen peniksen toivoisit unelmiesi miehellä olevan?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hlvtn väliä sillä on? Luuletko, että jaan sille p**lua?

Vierailija
22/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hlvtn väliä sillä on? Luuletko, että jaan sille p**lua?

Mitä sitten luulitte? Olen suomalainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys kun penis ei ole sylinterin muotoinen..Pitäisi kysyä ympärysmitta senteissä ja keskimäärin se on 11,66cm johon mittaan normaalit kondomitkin on tehty (53mm litistettynä)

Mikähän koko mulle sopii ympärys 13.0-13.5 cm, normaalikoon kumit on tiukkoja rullattuna siitä avoimesta päästä siittimen juuressa, muuten kohtuu hyvin menisivät mutta juuressa tuntuu puristusta olevan liikaa.

Kurkkaa tuolta

http://www.kondomikuningas.fi/koko-opas

60-64mm😮 tuon taulukon mukaan, outoa itte oon pitänyt kaluani normaalina tai vähän normaalia pienempänä, eihän noita joka kaupasta ja kioskista taida ees löytää.

Sama juttu..14cm ympärystä luulin normaaliksi mutta kyllä 64mm kondomi on 100x mukavampi kuin tavallinen kondomi..Tuota ei tunne päällä ollenkaan

Vierailija
24/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia paksumpi mutta ei mikään kaljapullo

Vierailija
25/47 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, paljasterskainen talouspaperirullan paksuinen

Vierailija
26/47 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys kun penis ei ole sylinterin muotoinen..Pitäisi kysyä ympärysmitta senteissä ja keskimäärin se on 11,66cm johon mittaan normaalit kondomitkin on tehty (53mm litistettynä)

Mikähän koko mulle sopii ympärys 13.0-13.5 cm, normaalikoon kumit on tiukkoja rullattuna siitä avoimesta päästä siittimen juuressa, muuten kohtuu hyvin menisivät mutta juuressa tuntuu puristusta olevan liikaa.

Kurkkaa tuolta

60-64mm😮 tuon taulukon mukaan, outoa itte oon pitänyt kaluani normaalina tai vähän normaalia pienempänä, eihän noita joka kaupasta ja kioskista taida ees löytää.

Sama juttu..14cm ympärystä luulin normaaliksi mutta kyllä 64mm kondomi on 100x mukavampi kuin tavallinen kondomi..Tuota ei tunne päällä ollenkaan

No kyllä se nyt on uskottava koska sullakin on noin, tosin vähän paksumpi kuin mulla.

Pitää hommata noita 60 millisiä saattavat olla just hyviä jos sun 14 senttiselle on 64 millinen sopiva.

Vierailija
27/47 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5-5,5 cm

Vierailija
28/47 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5cm

Vierailija
29/47 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa tuolta

Joopa joo... Meeppäs nyt imasemaan se paskapökäle poikaystäväsi persereijästä.

Vierailija
30/47 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi normaalia paksumman

Vierailija
31/47 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa tuolta

Joopa joo... Meeppäs nyt imasemaan se paskapökäle poikaystäväsi persereijästä.

En ole homo🖕

Vierailija
32/47 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa niin miehet kuin naiset haluta sen saman tunteen kokea, että tuntuis sillai napakalta puolin ja toisin. Nainen haluaa tuntea olevansa napakka ja mies täyttävä. Se nyt ei vaan aina ihan toteudu. Ja on kuitenkin aika pieni osa seksin onnistumisessa ellei ole tehnyt itselleen siitä sitä tärkeintä asiaa jonka varassa kiihottuu äärimmilleen. Ja jos niin ei ole, niin ei sitten osaa kiihottuakaan. Paksu penis(halkaisija yli 4,5cm) on vaan muutaman prosentin kokoisella joukolla miehistä joten suurin osa saa vaan unelmoida niistä paksuista joten kannattaa ehkä alkaa etsiä itselleen joitain muita kiihottumisen perusteita. Kolmannekselle heteroseksuaalisista naisista ei vaan löydy omaa paksua. No unelmistahan tuossa kyseltiinkin.

Vierailija
33/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa niin miehet kuin naiset haluta sen saman tunteen kokea, että tuntuis sillai napakalta puolin ja toisin. Nainen haluaa tuntea olevansa napakka ja mies täyttävä. Se nyt ei vaan aina ihan toteudu. Ja on kuitenkin aika pieni osa seksin onnistumisessa ellei ole tehnyt itselleen siitä sitä tärkeintä asiaa jonka varassa kiihottuu äärimmilleen. Ja jos niin ei ole, niin ei sitten osaa kiihottuakaan. Paksu penis(halkaisija yli 4,5cm) on vaan muutaman prosentin kokoisella joukolla miehistä joten suurin osa saa vaan unelmoida niistä paksuista joten kannattaa ehkä alkaa etsiä itselleen joitain muita kiihottumisen perusteita. Kolmannekselle heteroseksuaalisista naisista ei vaan löydy omaa paksua. No unelmistahan tuossa kyseltiinkin.

Mulla on sitten käynyt hyvä tuuri!!kun on 6 miehestä 5:llä ollut sellainen vessapaperirullan paksuinen...!!tällä 1:llä 6:desta normipituus,mutta ohut kun mikä...vain hiukan nakkia paksumpi..jos sitäkään..

Vierailija
34/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sitten käynyt hyvä tuuri!!kun on 6 miehestä 5:llä ollut sellainen vessapaperirullan paksuinen...!!tällä 1:llä 6:desta normipituus,mutta ohut kun mikä...vain hiukan nakkia paksumpi..jos sitäkään..

Tarkoitin sitä hylsyä!!vessapaperinhylsy!!! Sori;)

Vierailija
35/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täysin järjetön ketju. Ympärysmitta on ainoa järkevä mitta arvioida peniksen paksuutta. 

Vierailija
36/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säde, halkaisija vai ympärysmitta?

Vierailija
37/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ola palstalaisista vois mennä vaginan kiristysleikkaukseen.

Tai edes pitää lihaskunnostaan huolta.

Onneksi vielä on myös tiukkaa tavaraa olemassa.

Vierailija
38/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5cm*pii=15,7cm

99,8% miehistä on ohuempi kuin tuo. 

Vierailija
39/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1,7cm paksu pieni pippeli. Vaimoni lähti juuri paremmin varustellun matkaan :-(

T. hekottaja

Vierailija
40/47 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan kun jouduin vielä kumeja vähän väliä ostelemaan, totesin Lidlin myymät mukavimmiksi. Näkit ja Sultanit olivat suorastaan epämiellyttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän