Nainen : Minkä paksuisen peniksen toivoisit unelmiesi miehellä olevan?
Nainen : Minkä paksuisen peniksen toivoisit unelmiesi miehellä olevan? Keskiarvo on 3,5cm
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hlvtn väliä sillä on? Luuletko, että jaan sille p**lua?
Mitä sitten luulitte? Olen suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys kun penis ei ole sylinterin muotoinen..Pitäisi kysyä ympärysmitta senteissä ja keskimäärin se on 11,66cm johon mittaan normaalit kondomitkin on tehty (53mm litistettynä)
Mikähän koko mulle sopii ympärys 13.0-13.5 cm, normaalikoon kumit on tiukkoja rullattuna siitä avoimesta päästä siittimen juuressa, muuten kohtuu hyvin menisivät mutta juuressa tuntuu puristusta olevan liikaa.
Kurkkaa tuolta
http://www.kondomikuningas.fi/koko-opas60-64mm😮 tuon taulukon mukaan, outoa itte oon pitänyt kaluani normaalina tai vähän normaalia pienempänä, eihän noita joka kaupasta ja kioskista taida ees löytää.
Sama juttu..14cm ympärystä luulin normaaliksi mutta kyllä 64mm kondomi on 100x mukavampi kuin tavallinen kondomi..Tuota ei tunne päällä ollenkaan
Normaalia paksumpi mutta ei mikään kaljapullo
Kaunis, paljasterskainen talouspaperirullan paksuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys kun penis ei ole sylinterin muotoinen..Pitäisi kysyä ympärysmitta senteissä ja keskimäärin se on 11,66cm johon mittaan normaalit kondomitkin on tehty (53mm litistettynä)
Mikähän koko mulle sopii ympärys 13.0-13.5 cm, normaalikoon kumit on tiukkoja rullattuna siitä avoimesta päästä siittimen juuressa, muuten kohtuu hyvin menisivät mutta juuressa tuntuu puristusta olevan liikaa.
Kurkkaa tuolta
http://www.kondomikuningas.fi/koko-opas60-64mm😮 tuon taulukon mukaan, outoa itte oon pitänyt kaluani normaalina tai vähän normaalia pienempänä, eihän noita joka kaupasta ja kioskista taida ees löytää.
Sama juttu..14cm ympärystä luulin normaaliksi mutta kyllä 64mm kondomi on 100x mukavampi kuin tavallinen kondomi..Tuota ei tunne päällä ollenkaan
No kyllä se nyt on uskottava koska sullakin on noin, tosin vähän paksumpi kuin mulla.
Pitää hommata noita 60 millisiä saattavat olla just hyviä jos sun 14 senttiselle on 64 millinen sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkaa tuolta
Joopa joo... Meeppäs nyt imasemaan se paskapökäle poikaystäväsi persereijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkaa tuolta
Joopa joo... Meeppäs nyt imasemaan se paskapökäle poikaystäväsi persereijästä.
En ole homo🖕
Taitaa niin miehet kuin naiset haluta sen saman tunteen kokea, että tuntuis sillai napakalta puolin ja toisin. Nainen haluaa tuntea olevansa napakka ja mies täyttävä. Se nyt ei vaan aina ihan toteudu. Ja on kuitenkin aika pieni osa seksin onnistumisessa ellei ole tehnyt itselleen siitä sitä tärkeintä asiaa jonka varassa kiihottuu äärimmilleen. Ja jos niin ei ole, niin ei sitten osaa kiihottuakaan. Paksu penis(halkaisija yli 4,5cm) on vaan muutaman prosentin kokoisella joukolla miehistä joten suurin osa saa vaan unelmoida niistä paksuista joten kannattaa ehkä alkaa etsiä itselleen joitain muita kiihottumisen perusteita. Kolmannekselle heteroseksuaalisista naisista ei vaan löydy omaa paksua. No unelmistahan tuossa kyseltiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa niin miehet kuin naiset haluta sen saman tunteen kokea, että tuntuis sillai napakalta puolin ja toisin. Nainen haluaa tuntea olevansa napakka ja mies täyttävä. Se nyt ei vaan aina ihan toteudu. Ja on kuitenkin aika pieni osa seksin onnistumisessa ellei ole tehnyt itselleen siitä sitä tärkeintä asiaa jonka varassa kiihottuu äärimmilleen. Ja jos niin ei ole, niin ei sitten osaa kiihottuakaan. Paksu penis(halkaisija yli 4,5cm) on vaan muutaman prosentin kokoisella joukolla miehistä joten suurin osa saa vaan unelmoida niistä paksuista joten kannattaa ehkä alkaa etsiä itselleen joitain muita kiihottumisen perusteita. Kolmannekselle heteroseksuaalisista naisista ei vaan löydy omaa paksua. No unelmistahan tuossa kyseltiinkin.
Mulla on sitten käynyt hyvä tuuri!!kun on 6 miehestä 5:llä ollut sellainen vessapaperirullan paksuinen...!!tällä 1:llä 6:desta normipituus,mutta ohut kun mikä...vain hiukan nakkia paksumpi..jos sitäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sitten käynyt hyvä tuuri!!kun on 6 miehestä 5:llä ollut sellainen vessapaperirullan paksuinen...!!tällä 1:llä 6:desta normipituus,mutta ohut kun mikä...vain hiukan nakkia paksumpi..jos sitäkään..
Tarkoitin sitä hylsyä!!vessapaperinhylsy!!! Sori;)
Taas täysin järjetön ketju. Ympärysmitta on ainoa järkevä mitta arvioida peniksen paksuutta.
Säde, halkaisija vai ympärysmitta?
Suurin ola palstalaisista vois mennä vaginan kiristysleikkaukseen.
Tai edes pitää lihaskunnostaan huolta.
Onneksi vielä on myös tiukkaa tavaraa olemassa.
5cm*pii=15,7cm
99,8% miehistä on ohuempi kuin tuo.
Minulla on 1,7cm paksu pieni pippeli. Vaimoni lähti juuri paremmin varustellun matkaan :-(
T. hekottaja
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan kun jouduin vielä kumeja vähän väliä ostelemaan, totesin Lidlin myymät mukavimmiksi. Näkit ja Sultanit olivat suorastaan epämiellyttäviä.
Mitä hlvtn väliä sillä on? Luuletko, että jaan sille p**lua?