Olen niin kateellinen niille naisille jotka saavat hienoja lahjoja tänä jouluna
Kommentit (39)
Minä sain mieheltäni lahjaksi pentikin poron ja karkkia. Arvostan kovasti.
Sain siskoltani meikkejä, sillä hän saa ostettua kalliita meikkejä henkilökunta-alennuksella.
En saanut yhtään lahjaa ja en kyllä haluakkaan.
Ikää 50v. niin kaikki on jo.
Haluaisin vain uuden auton mutta sitä en saa ja muuta en keksi.
Hei AP,
Sain mieheltäni ihan hirvittävän kalliin lahjan, siis aivan överi kalliin. Täytyy sanoa että RAKASTAN sitä lahjaa. Vielä edessä eräs upea tapahtuma lahjaksi.
Mutta sydämeni sanoo sinulle ettei kannata olla kateellinen. Se ei vaan ole oikein sinua kohtaan, ole itsellesi armollinen.
On sullakin varmasti elämässäsi mistä nauttia ja saat iloa.
Löydä se.
Käytin varmaan kaksi kuukautta ja 20.000€ miehen rahoja shoppailuun ostaen ainakin parisataa joululahjaa perheelle ja ystäville. Itse sain vain muutaman paketin. Masentaa ja itkettää... 😥
Me sovittiin kans miehen kanssa ettei lahjoja osteta, minä pienipalkkainen. Sain kuitenkin 500e lahjapaperiin käärittynä, sanoi vaan että osta itselles jotain kivaa kun hän ei osaa... No ostan, ja miehelle kans jotain:)
Ettekö te saa edes lapsiltanne lahjoja? Minä olen saanut tyttäreltäni jotain joulu- ja synttärilahjaksi siitä lähtien, kun tämä oli noin kymmenvuotias. Ei tietenkään mitään kallista, mutta kuitenkin jotain, josta näkee, että lahjan saajaa on mietitty. Tänä jouluna sain häneltä tohvelit hajonneiden tilalle. Mieheltäni saan kyllä myös aina jotain. Hinnalla ei ole väliä, yleensä ostamme toisillemme noin 30-50 euron arvoiset lahjat. Yllättävän moni tässäkin ketjussa kertoo käyttäneensä rahaa ja nähneensä vaivaa miehen ja lasten lahjojen eteen saamatta itse mitään. Minusta olisi kyllä kauheaa istua ja katsella muiden iloa niin, ettei itselle olisi yhden ainuttakaan pakettia.
Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on Ap mitä saa lahjaksi? Onhan sulla koko ensivuosi/ elämä ostaa niitä tavaroita itse tai säästää niitä varten!
Mä sain suklaata jotka söin, alushousut, kaljaa. Ukon kaa ei vaihettu lahjoja. Oon lapseton opiskelija, mulla montakytä tonnia tilillä OMAA RAHAA. En tarvii mitää. Kaikkee on jo. Ei oo lapsii eikä tu. Pistän massit omaan perseesee. Käyx ap kateeksi?
Rouva sai +200 E monitoimikoneen ja +100 E Hestran vaellus/kiipeilyhanskat. Hänen toiveensa...
Sain muutamia lahjoja arviolta 10e-100e/kpl.
Ehdottomasti kallisarvoisin ja paras noista lahjoista oli 12v. Tyttäreni neulomat villasukat. Aivan ihanat
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te saa edes lapsiltanne lahjoja? Minä olen saanut tyttäreltäni jotain joulu- ja synttärilahjaksi siitä lähtien, kun tämä oli noin kymmenvuotias. Ei tietenkään mitään kallista, mutta kuitenkin jotain, josta näkee, että lahjan saajaa on mietitty. Tänä jouluna sain häneltä tohvelit hajonneiden tilalle. Mieheltäni saan kyllä myös aina jotain. Hinnalla ei ole väliä, yleensä ostamme toisillemme noin 30-50 euron arvoiset lahjat. Yllättävän moni tässäkin ketjussa kertoo käyttäneensä rahaa ja nähneensä vaivaa miehen ja lasten lahjojen eteen saamatta itse mitään. Minusta olisi kyllä kauheaa istua ja katsella muiden iloa niin, ettei itselle olisi yhden ainuttakaan pakettia.
- Lapsemme on vielä pieni.
T: Se, joka osti miehelleen (ja kaikille muillekin), mutta jäi itse ilman.
P.s. Ensi vuonna ostan itselleni jotain ylellistä ja muut saavat sillä kertaa tyytyä vähempään.
En saanut lahjoja, mutta ei harmita yhtään.
Voi luoja. Osta itse?
Minä en edes halua koruja lahjaksi. Ne on kalliita ja lahjoissa on aina riski ettei saaja tykkää. Mies osti minulle alkuvuosina kalliita lahjoja enkä hyvällä tahdollakaan oppinut niistä pitämään. Sitten sanoin jo oikeasti topakasti että riittää.
Ostan nykyään itse itselleni lahjat miehen "nimissä". Ei tule turhaa tavaraa eikä muutenkaan hutiostoksia. Mies haluaa antaa lahjaksi juurikin koruja, hajuvesiä ja laukkuja. Itse tykkään urheiluvälineistä, kodinkoneista ja vaikka hieronnasta.
Vierailija kirjoitti:
Sain muutamia lahjoja arviolta 10e-100e/kpl.
Ehdottomasti kallisarvoisin ja paras noista lahjoista oli 12v. Tyttäreni neulomat villasukat. Aivan ihanat
Wau! Aika mahtava lahja!
T: kohta 40-vuotias enkä vieläkään osaa neuloa sukkaa.. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten se kallis meikki näkyy kasvoilla paremmin verrattuna edulliseen meikkiin? En ole ikinä ymmärtänyt, tv. Kalkkis N40
Luonnollisemmat värit meikkivoiteissa. Luomiväreissä enemmän pigmenttiä ja pysyvät paremmin eivätkä valu. Levittyvät kauniisti. Tämä on siis lähes takuuvarmaa kalleissa meikeissä, mutta myös halvoissa voi löytyä hyviä tuotteita. Mutta niissä on myös surkeita tuotteita joukossa. Jotka ärsyttävät ja tekevät ruman lopputuloksen, kun ripsiväri varisee ja meikkivoide paakkuuntuu ja huulipuna ei pysy millään.
Kyllä mulle kelpais:) taloudellinen tilanteemme on kehno, mitäsitä kiertelemään. Ihana mies ja ihana lapsi, muttei tarkoita, etteikö kunnon kämppä ja hienot lahjat mulle kelpaisi. Ei se ole katkeruutta tai kateutta, mutta olishan se ihanaa, jos olis varaa luksukseen:)
Minä ostan aina itselleni lahjat. Ja kalliit.
Sain jo yhden lahjan tänään, koska sille on kuulemma huomenna käyttöä. Savonia-kastikekauhan... 😂
No, ukko saa valurautainen paistinpannun.
Ostin itse itselleni Joutsenen untuvatakin ja kirjan, mies itselleen 2 kirjaa ja musiikkivehkeitä. Varmasti tosi epäromanttista, mutta todella kätevää: ei tarvitse vihjailla ja pettyä, kun itse hommaa. Vanhemmilta saatiin, mitä tarvittiin ja toivottiin eli collegehousut, appivanhemmilta kirjat. Todella hyvät joululahjat ja ennen kaikkea hyvä joulu.