Mitä pukki toi? ikäsi?
Minulle toi nahkaisen mustan käsilaukun 😍 ja kotiasun, sukkia ja suklaata. Täydelliset lahjat 💕
Ja ikää oli 30.
Kommentit (18)
6 kpl Essence-juomalaseja, 2 kpl Kartio-juomalaseja, punaisen Mariskoolin, syvän ja matalan Aalto-teräsastian, Iittalan decanterin ja kirkkaita Kivi-tuikkuja, Kartio-kaatimen. Kaikki mieheltä.
Ei mitään, hyvä näin koska ollaan sovittu ettei ostella mitään, päätös piti myös tänä jouluna.
Vihreitä kuulia ja after eightejä, teineiltä.
46v
Käsipyyhkeitä ja kylpypyyhkeitä, suihkugeeliä ja kynsilakkoja, suklaata, pörrösukat, pörröiset kotitossut, peiton, uuden vatkaimen. Olen 24.
Jonkun sähköllä toimivan keittiöhärvelin (toivoin bamixin sauvasekoitinta enkä saanut), kojelautakameran, otsalampun, Suomi punk ja uusi aalto -cd, tyynyliinoja, lakana, pyyhkeitä, koristetyyny, muumimuki, muumikaadin, Nälkäpeli osa 4 dvd, satokausikalenteri, Lemmy Ace of Spades -kirja, arpoja, villasukat. Näistä parhaat lihavoitu, kaikki kyllä ihan kivoja ja käyttöön tulevia lahjoja, paitsi ehkä tuo keittiöhärveli vielä mietityttää. Ikää tällä naisella 36v.
Kavereilta sain karkkia, kirjan, hiusvahaa, suihkugeelin ja huulipunan.
Perheeltä ja sukulaisilta sain pyjaman, villasukat, kirjan, meikkisiveltimiä, astioita, lahjakortin ja rahaa. Olen tyytyväinen.
15v
2 200€ tilille, 80€ kosmetiikkapakkauksen, alusvaatteita, kirjan, pari lahjakorttia ja 450€ isovanhemmilta. Ikä 26v
Kaalimadon! Toi se toki muutakin, mutta tuo yllätti. 42v
Suklaata, suihkugeelipakkauksen, villasukat. 44v.
Rahaa, suklaata, pari lakanaa, käsipyyhkeitä, kynttilöitä, kuusenkoristeen, raaputusarvan, kirjan.
N25
Villapaidan, villasukat, festivo-kynttiläjalan ja kynttilät, juoksuasusteita, suklaata. 34v.
Värityskirja, suklaata, rahaa. Äärettömän tylsää. -32 v
Lompakko, iso tonttu, suklaata, höyrypesuri, rannekoru. 28v N
Akvarellisiveltimiä, itsetehdyn virkatun tiskirätin, hajuveden, villasukat, pari kirjaa ja suklaata. Olen erittäin tyytyväinen saamiini lahjoihin. 21v
500€, villasukat, suklaata/marmeladia, Moomin mustikka-kahvia. 45v.