Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen niille naisille jotka saavat hienoja lahjoja tänä jouluna

Vierailija
24.12.2016 |

Kuten kalliita meikkejä tai koruja.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut yhtään lahjaa kun en viitsinyt itse itselleni ostaa. Perhe on joten ei ole siitä kyse. Mies vaan ei osta lahjoja.

Vierailija
2/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kallis meikki näkyy kasvoilla paremmin verrattuna edulliseen meikkiin? En ole ikinä ymmärtänyt, tv. Kalkkis N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kallis meikki näkyy kasvoilla paremmin verrattuna edulliseen meikkiin? En ole ikinä ymmärtänyt, tv. Kalkkis N40

Jotkut halvat meikit ovat huonolaatuisia, mutta kieltämättä kaikki kalliit meikitkään ei ole automaattisesti hyviä. Mutta erityisesti jos iho on jollain lailla erityinen tai vaikka allerginen niin kalliimmat tuotteet saattaa olla tarpeen.

Vierailija
4/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kateellinen kaikille heille, jotka saavat tänä jouluna läheisyyttä, hellyyttä ja rakkautta. Vaihtaisin tämän Vuittonin silmäänikään räpäyttämättä väkivallattomaan suhteeseen, josta uskaltaisin lähteä lapseni kanssa turvakotiin.

Vierailija
5/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne hienommatkin lahjat ovat usein alennuksessa joulun jälkeen. Sen tietää hienokin nainen eli ei pyydä lahjaksi tulevia aletuotteita.

Eri asia tosin joku mittatilaustyö tai tuote jota ei alennukseen varmasti mene.

Ja hieno nainen ostaa omat lahjansa, antaa enemmän muille.

Vierailija
6/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut yhtään lahjaa, eikä mua harmita pätkääkään.

Sovittiin miehen kanssa ettei osteta mitään. Olemme opiskelija - työtön pariskunta.

Sisarusten kanssa sovittu jo vuosia sitten että aikuisten kesken ei osteta lahjoja, lapsille toki.

Paras joululahja on vasta tulossa: Mies menee tiistaina kirjoittamaan työsopimuksen ja työsuhde vakituinen :)!

Ja tämä selvisi vasta eilen, eli vieläkin vähän leijutaan tässä :).

Ap : Eikös meikit ole aika hankalia asioita ostaa toiselle? Sait kuitenkin jotain lahjoja?

Vierailija
7/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tienaan saman kuin poikaystävä niin hänen ei tarvitse ostaa minulle sitä mitä satun tarvitsemaan.

Vierailija
8/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain teetä, suklaata, jalkarasvaa ja kirjan. Olen älyttömän tyytyväinen!! Pääasia, et lapset saivat paketteja. Valittiin vuorotellen paketteja kasasta ja lasten iloa on vaan niin ihana seurata. Saan siitä itselleni niin paljon.

Vierailija
9/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole yhtään kateellinen naisille jotka saavat kalliita lahjoja. Niillä kun ei ole mun miestä.

Vierailija
10/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yhtään kateellinen naisille jotka saavat kalliita lahjoja. Niillä kun ei ole mun miestä.

Erittäin hyvin sanottu!

Ihmetyttää tuo lahjojen hintojen vatvominen muutenkin, ei oikein sovi aikuisen ihmisen ajatusmaailmaan.

Vierailija
11/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en odottanut mitään, mutta sainkin mukavan pehmeät bambuleggingsit ja muutaman muun sydämestä tulleen lahjan.

Vierailija
12/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.. Tykkään kyllä tietynlaisista, yksinkertaisista hopea- ja teräskoruista, mutta en hirveästi niitä käytä. eli eipä ole sellaisille tarve. Jos olisin oikeasti esim jonkun sormuksen tai rannekorun halunnut, olisin vihjannut siitä miesystävälle ja ne nyt on sen hintaisia, että työtön mieheni olisi saattanut sen hommatakin. Mutta meillä sovittiin, että ei lahjoja. Itse lintsasin ja ostin miehelle paidan.:P Mutta mies onkin luvannut hoitaa kaikki tiskit joulun ajalta. Tietää, että vihaa tiskaamista ja varsinkin nyt kaikki tuo rasva yms. jouluruuista.. Ihana lahja.:)

Vierailija
13/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lahjan joka on maksanut kolme vuotta sitten ehkä 3 euroa. Lahjan antaja on käyttänyt sitä itse ja antoi nyt mulle.

Sydän suli, arvostan elettä. Esine ei itsessään ole mitenkään hieno tai erikoinen, mikä tässä merkitsee on ajatus ja se kuinka lahjan antaja halusi ilahduttaa mua antamalla jotain itselleen tärkeää.

Ei se rahasta ole kiinni vaan ajatuksesta.

Vierailija
14/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut lahjoja, enkä sellaisia saanut tänä vuonna. Ei kyllä edes harmittanut. Itse ostin miehelleni lahjoja ja onneksi olivat mieleisiä <3 Oli kiva ilahduttaa toista. 

Vierailija
15/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yhtään kateellinen sulle, koska mulla on mun mies. Siltä saa vielä kalliita lahjojakin, halusin tai en.

Vierailija
16/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm....kuinka ihmeessä mies osaisi ostaa meikkejä tai koruja? Minulle ei ainakaan kelpaisi, on niin tarkka maku, ei mitään järkeä noissa lahjoissa.

Vierailija
17/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin miehelle ja lapselle monta pakettia. Itse en saanut yhtään lahjaa mieheltä vaikka tienaa moninkertaisesti sen mitä minä ja rahaa on vaikka kuinka paljon. Vähän vihjailin hajuvedestä mutta ei...miestä vähän hävetti pukin käynnin jälkeen ja sanoi että voi käydä ostamassa sen hajuveden joulun jälkeen...sanoin ettei tarvitse vaivautua, käyn sen ostamassa itse. Jatkossa näköjään lahjontaa aina itse itseäni.

Vierailija
18/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään saanu yhtään lahjaa. Mies lupasi ostaa mulle haluamiani osakkeita mutta ei sitä nyt jouluna tehdä.

Vierailija
19/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU MÄ OON NIIN KATEELLINEN YHDELLE ÄMMÄLLE, SEN MIES JA VANHEMMAT OSTELEE SILLE KAIKKEA IHANAA AMAZONIN WISHLISTILTA JOULULAHJAKSI,VOI VITUN HEMMOTELTU PASKAHUORA JOKA ON VITUN ÄRSYTTÄVÄ!! EIKÄ MULLA OO TODELLAKAAN MITÄÄN TARVETTA PEITTÄÄ KATEUTTANI.

Vierailija
20/39 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että sille ei saa ostaa mitään, ostin kuitenkin kolme juttua, yks alle 5€ yks alle 10€ ja yks alle 30€. Mies kysyi mitä minä haluaisin, sanoin että yhden vähän yli 30€ jutun joita saa marketista, ja sen sain, mies sanoi että oli viimeinen hyllyssä, oli siis hyvä että osti jos niitä ei tulekaan lisää joulun jälkeen.

Minä ostan koruni ja meikkini itse, en tosin enää vuosiin ole meikannut, ja korujakaan en osta nykyään enää kalliita, niitä jo on, mutta ostan jotain erikoisempia arkikäyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän