Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla kuolisit, jos saisit itse päättää kuolintapasi?

Vierailija
24.12.2016 |

Itse haluaisin kuolla poliisin ampumana. Se on ainoa kunniallinen tapa kuolla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutkasti morfiinia. Ammatin puolesta olen varautunut tappavaan, kivuliaaseen sairauteen. Kunhan otan ajoissa kun voin.

Vierailija
22/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutkasti morfiinia. Ammatin puolesta olen varautunut tappavaan, kivuliaaseen sairauteen. Kunhan otan ajoissa kun voin.

Nyt on pakko kysyä, mikä ammatti? :)

Itse vastaisin että mikä tahansa nopea tapa, jossa ei ehdi tajuta että kuolee. Ampuminen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suomessa olla ne paikat harvassa kuten Terhokoti helsingissä , jossa inhimillinen saattohoito on mahdollista. Ehkä tämä eutanasia aloite on tie inhimillisempään käytäntöön.

Vierailija
24/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvuista ei ole kukaan koskaan ollut vanhainkodissa tai muissa hoitolaitoksissa vaan kaikki ovat lähteneet ns. saappaat jaloissa. Syitä: sydänkohtaus nukkuessa, sydänkohtaus hereillä, aivoverenvuoto. Kaikki nämä mieluiten massiivisina ja niin että kuolema koittaa heti. Sukua kun katsoo, niin jompi kumpi iskee todennäköisesti minullekin joten en turhaan säästele 5000€/kk palvelutalopaikkaan.

Vierailija
25/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että painaisin seuraavat 35 vuotta jumalattoman kovasti duunia 16 tuntista työpäivää keräten säästöjä ja eläkettä ja viimeisenä työpäivänä 16.00 kun työaika ja työura päättyy, kuolisin siihen työpisteelleni hitsausmaski vielä naamalla.

Vierailija
26/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suomessa olla ne paikat harvassa kuten Terhokoti helsingissä , jossa inhimillinen saattohoito on mahdollista. Ehkä tämä eutanasia aloite on tie inhimillisempään käytäntöön.

Se ei toteutuessaan parantaisi saattohoidon laatua tai saatavutta millään tavoin, päinvastoin. Kunnat leikkaisivat vielä niistä vähäisistäkin resursseista mitä saattohoitoon laitetaan kun kerran parantumattomasti sairaista pääsisi kustannustehokkaammin eroon eutanasialla.

Vierailija
27/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin Arndt Pekurinen eli marttyyrina vankilasta jonnekin metsään raahattuna ja korvaan ammuttuna.

Vierailija
28/28 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuolla lento-onnettomuudessa, mieluiten niin että tajuaisin kuolevani n. 15-30s ennen törmäystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi