Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, joulu on ohi!!

Vierailija
24.12.2016 |

Lapset ovat syöneet, saaneet lahjansa ja mä voin jatkaa mahataudin potemista. Hyvää yötä, kohta on kevät 😊.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En kylläkään ole paskataudissa mutta noin muuten, pakkopullaa koko jöyly. Paranemisia!

Vierailija
2/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?? Vastahan tää alkoi. Mä otan kuusenkin pois vasta tammikuussa, olen joulufiilistelijä henkeen ja vereen. Miksi sulle nyt muka iski mahatauti? Olisi vuosi pilalla itsellä kun odottaa tätä koko vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ripaskaa..no ei haittaa, en tykkää joulusafkasta.

Vierailija
4/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä?? Vastahan tää alkoi. Mä otan kuusenkin pois vasta tammikuussa, olen joulufiilistelijä henkeen ja vereen. Miksi sulle nyt muka iski mahatauti? Olisi vuosi pilalla itsellä kun odottaa tätä koko vuoden.

Älä pilaa tätä ketjua, senkin joulutonttu!

Vierailija
5/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis sille! Niin samaa mieltä!

Vierailija
6/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sä ap negatiivinen. Joulumieltä nyt!

Vierailija
7/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kun istuu 12 tuntia ruikulilla vessassa niin joulumielen voi tunkea sinne jonnekin..pääasia muutenkin että päivät pitenee, joulua vietän vain lasten vuoksi ja hekin isoja. Eikö se kuusi karista kaikki neulaset jo tammikuuhun mennessä?? Ap

Vierailija
8/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on perus negatiivinen ihminen. Hassua sanoa että joulu on ohi kun tänään se aatto vasta on. Ja jatkuu ainakin vielä huomisen ja maanantain:)

Vierailija
9/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappas Ap hiekat pois sieltä...:D

Vierailija
10/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä jatku. Aatto oli jo, riittää meille. Ei mua kyllä haittaa jos joku haluaa jatkaa joulunviettoa pidempään, itseä ei innosta. Ja hei, mä olen kipeä. Huomenna pelataan lautapelejä ymsjos olen terve, mutta se ei liity jouluun mitenkään. En ole negatiivinen, vaan mulla nyt on tämmöinen joulusuhde ja tää stanan ripuli ( koskee!!). Haluatko vaihtaa? Uusi vuosi ja päivien piteneminen vaan on kovempi juttu mulle. Ap.

Vierailija
11/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu

Vierailija
12/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä jatku. Aatto oli jo, riittää meille. Ei mua kyllä haittaa jos joku haluaa jatkaa joulunviettoa pidempään, itseä ei innosta. Ja hei, mä olen kipeä. Huomenna pelataan lautapelejä ymsjos olen terve, mutta se ei liity jouluun mitenkään. En ole negatiivinen, vaan mulla nyt on tämmöinen joulusuhde ja tää stanan ripuli ( koskee!!). Haluatko vaihtaa? Uusi vuosi ja päivien piteneminen vaan on kovempi juttu mulle. Ap.

Lopeta valittaminen! Ota Imodium.

Vierailija
13/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on perus negatiivinen ihminen. Hassua sanoa että joulu on ohi kun tänään se aatto vasta on. Ja jatkuu ainakin vielä huomisen ja maanantain:)

Hyi että vihaan tuollaisia ap:n kaltaisia ilonpilaajia. Joulustressaus aloitetaan jo lokakuussa ja sitten ollaan jo ennen aattoa ihan puhki ja lopen kyllästyneitä jouluun ja viskataan aivan raivona joulukoristeet roskikseen ja revitään jouluvalot helvettiin. Älkää viettäkö joulua ollenkaan jos se on vain pakollinen paha!

Vierailija
14/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuolaista ennen kuin kinkku siivu läskimamman suupielestä tipahtaa! Ei ole joulu ohi vielä lain.

Vierailija
15/18 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ohi???

Vierailija
16/18 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli ripuli näistä joulu ruuista.😫

Vierailija
17/18 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuli ripuli näistä joulu ruuista.😫

Niistä tulee. Jätin tänä vuonna suosiolla ripulin väliin.

Vierailija
18/18 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole vielä edes alkanut. Aatto vasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän