Mies sinkosi kuminauhan "leikillään" minua kohti, osui silmääni, mukava joulu päivystyksessä jonottaessa
Hän tietää että inhoan sitä että minua osoitellaan kuminauhoilla, tiedättehän, sillä tavalla että kuminauha on pingotettu sormien väliin. Mies avasi yhtä lahjaansa ja siinä pussin suulla oli kuminauha. Alkoi pelleillä sen kanssa ja osoitella minua, lopputulos = kuminauha osui silmään ja nyt näkökenttä on sumea ja silmää/poskea särkee. Verisuonia on ainakin mennyt poikki mutta katsotaan nyt varmuudeksi ettei ole mitään vakavampaa. Epilepsiaa on suvussa ja isäni sai epilepsian lyötyään päänsä kerran jäiseen maahan + vaarilla on myös.
Kommentit (29)
Mammojen miesvihaprovot ei lopu edes jouluna. Läpyläpy.
Sama mies joka tekee valehyökkäyksiä ja jahtaa sytkärin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Älä valita. Tökkäsin vahingossa orkidean tukikepin silmämunaani. Siis ihan voimalla survaisin. Pitelin siitä kiinni ja todella uskoin ääneen manaamaani: 'ei tunnu missään, ei jää edes jälkeä." Pussi kylmää 5min. Uskallettuani katsoa peiliin: Ei mitään muuta kuin pieni punotus silmämunan alareunassa. Joulun ihme todella. Sanomani oli se että, älä valita nainen. Jos miehesi on melkein 50 v ja edelleen pilkettä silmäkulmassa. Nyt vähän perspektiiviä. Hieno elämä sinulla jos suurin inhosi on venytetty kuminauha. Ole kiitollinen edes jouluna.
Sinä olet kömpelö idiootti, joten muut eivät saa valittaa idiootista miehestään? Got it...
Ei jaksaisi näitä aina. 0 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies osoittaa kuminauhalla naamaan, loogisin ratkaisu on toki jatkaa katsomista kuminauhaan päin ja pitää silmiä apposen auki.
Mulla on kokemusta vähän vastaavasta ja todellakin siinä tuijotin miestä silmät auki. Olin niin ällistynyt ja yllättynyt enkä osannut tulkita tilannetta, että oliko se vaarallinen ja vitsiä. Eli juurikin tuo hämmästynyt paikoilleen jähmettyminen silmät auki on se reaktio, vaikkei uskoisi ennen kuin osuu omalle kohdalle.
Miksi ihmeessä miehesi edes osoittelee sinua kuminauhalla, jos kerran tietää sinun inhoavan sitä? Onko miehelläsi useinkin tapana kiusata sinua / pilailla peloillasi?
Vaihtoon menisi tuollainen mies.
No mutta somettaa jaksat kuitenkin. Siinä silmä ja epilepsia paranee kun tihrustat ruutua yhdellä silmällä. Hyvää joulua sulle.
Mutta hyvin onnistuu kännykän käyttö sairaalassa yhdellä silmällä!!! Just joo!!!
Älä valita. Tökkäsin vahingossa orkidean tukikepin silmämunaani. Siis ihan voimalla survaisin. Pitelin siitä kiinni ja todella uskoin ääneen manaamaani: 'ei tunnu missään, ei jää edes jälkeä." Pussi kylmää 5min. Uskallettuani katsoa peiliin: Ei mitään muuta kuin pieni punotus silmämunan alareunassa. Joulun ihme todella. Sanomani oli se että, älä valita nainen. Jos miehesi on melkein 50 v ja edelleen pilkettä silmäkulmassa. Nyt vähän perspektiiviä. Hieno elämä sinulla jos suurin inhosi on venytetty kuminauha. Ole kiitollinen edes jouluna.