Voiko enää onnellisempi olla, katselen vilttiin kääriytyneenä Frozenia koira kainalossa, lasissa kuohuviiniä ja tarjolla juustoja
Olen niin onnellinen että selvisin masennuksestani. Viime jouluna itsemurha kävi mielessä muutamaan kertaan. Nyt kun sain oikeat lääkkeet, voin hyvin ja olen ensimmäistä kertaa elämässäni oikeasti onnellinen. :)
Mitä muiden jouluun?
Kommentit (9)
Mitkä lääkkeet sait? Tänään en voinut poistua kotoa kun itkettää niin paljon. Sain masennukseen keskusteluapua mutta ei siitä ole apua.
Minun veljeni surmasi itsensä juuri viime jouluna, haluatko tahallasi tuoda paskat muistot mieleeni?
Täällä myös yks yksinäinen peiton alla koiran kanssa loikoileva.Suklaata, kokista ja frozen.Massu täynnä jouluruokaa,itselleni valmistin.
Mielialalääkityksen aikana ei voi olla "oikeasti onnellinen". Se onnesi tulee niistä lääkkeistä samaan tapaan kuin heroiinia käyttävän euforia tulee heposta.
Vierailija kirjoitti:
Minun veljeni surmasi itsensä juuri viime jouluna, haluatko tahallasi tuoda paskat muistot mieleeni?
Ap:n olisi pitänyt nähdä tämä jostain kristallipallosta?
Ihanalta kuulostaa sun aattoilta.:) Itsekin masennuksesta selvinneenä, voin kuvitella, miten hyvältä susta nyt tuntuu. Sydäntälämmittävä leffa, kuoharia ja juustoja.. Ihanaa rentoutumista. Rauhallista ja ihanaa joulua!
Kuulostaa ihanalta! Hyvää joulua sinulle ja koiralle!
Ihana kuulla, että olet selviytynyt ja voit nyt hyvin! Jos joskus tulevaisuudessa on heikko hetki, muista tämä olotila ja tiedä, että voit saavuttaa sen uudelleen. Kaikkea hyvää sinulle!