Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun olemaan tämän joulun miehen perheen luona ja täällä on kamalaa!!

Vierailija
24.12.2016 |

Olen seurustellut vasta vähän aikaa miesystäväni kanssa ja olen nähnyt hänen vanhempansa vain pikaisesti kerran sillä ke asuvat vähän kauempana. Tiedän että vanhemmat ovat uskovaisia, konservatiivisia ja muutenkin aika tiukkoja. No, eilen illalla tulimme mieheni kanssa tänne viettämään joulua (ja olen jo nyt iloinen että ensi joulu ollaan sitten mun vanhempien luona). Ensinnäkin jouduimme nukkumaan eri huoneissa, koska emme ole naimisissa (ikää molemmilla 25v). Tänään aamu alkoi joulupuurolla ja ruokapöydässä keskusteltiin mm. siitä että tulee olla kiitollinen kun kaikilla ei ole mahdollisuutta tällaiseen joulunviettoon. Ei ollut yhtään rento tunnelma. Tämän jälkeen kaikkien piti katsoa joulurauhanjulistus, en ymmärrä tuollaista että kaikkien PITÄÄ se katsoa.. Meidän kotona on ainakin ollut niin että ne jotka haluavat voivat katsoa, mutta kenenkään ei ole pakko. Tämän jälkeen keskustelu jatkui mm. taloudesta ja mikä on joulun merkitys. Nyt valmistaudutaan illalliselle ja siinä perheen nuorin poika lukee jouluevankeliumin. Voin vain kuvitella millainen tunnelma pöydässä on, itse olen tottunut vapaaseen ja rentoon jouluun. :(

Millainen joulu teillä on, rento vai tuollainen kuin mieheni perheellä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sinulle kermaperse

Vierailija
22/24 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks sä sinne edes menit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on sitten yhtä iso järkytys vuoden päästä miehellesi jos kerran sitten olette sinun vanhemmillasi.

Nyt vaan hymyä huuleen ja osallistut heidän jouluun!

Vierailija
24/24 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuollainen muodollinen joulu olis mun pahin painajainen! Meillä on aina todella rentoa, en ymmärrä miks jouluna pitäis jotenkin pingottaa? Heräsin vähän ennen klo 12 ja ollaan oltu vaan kotona yökkäreissä, syöty ja kateltu leffoja mun vanhempien kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi