Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pilasi sinun joulusi 2016?

Vierailija
24.12.2016 |

Kun tämä kuitenkin on virallinen ulinapalsta niin kootaan tähän ne syyt miksi sinun joulusi 2016 on pilalla. Tämä vaan siksi, koska mielensäpahoittajia on yllättävän paljon. Palaneet piparit? Raaka torttu? Naapurin Pena? Anoppi? J. Sipilä?

Kommentit (452)

Vierailija
221/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jouluni on ollut täydellinen! Syy: sain lomailla luksuskodissani 5pv lemmikkien kanssa. Ei töitä, ei joulusiivousta, ei jouluruokia, lapset isällään, ei tarvinnut hössöttää mitään. Teen paljon töitä ja tämä lepo oli parasta ikinä. Olen löhönnyt sohvalla ja katsonut tv:tä yöpaidassa kaikki päivät. Olen puoliksi kipeä (jouduin saikulle joulunalusvk), niin siksi tämä oli pakollinenkin veto. Tää oli mahtavinta ikinä!!(työni ylisosiaalista)

Jokaiselle oman näköinen joulu.

Vierailija
222/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildosta loppui patterit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Nuotio luki viimeiset uutisensa, -nyt mäkin masennuin:/

Vierailija
224/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin etukäteen, että joulu yksin on kamalaa. Hyvin on mennyt kuin mikä tahansa lapseton viikonloppu. Kävelin pitkät matkat sateessa, ja punaviinipullon pohja alkaa näkyä.

Vierailija
225/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidin kuolema...

Vierailija
226/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai tänään selkään! kirjoitti:

10v poika alkoi itkemään ihan yllättäen kesken lahjojen avaamisen ja valitti, että lahjoja on liikaa, hän ei jaksa avata niitä kaikkia ja sitten hän meni kesken kaiken nukkumaan, vaikka kello oli vasta 8 illalla! No, pojan lahjat lensi tietenkin ulkoroskikseen välittömästi!

Tämän täytyy olla valetta! Minusta on omituista ja todella kypsymätöntä, jos aikuinen ei ymmärrä, että lapsi voi olla liiallisesta virityksestä väsynyt ja jännittynyt! Miksi ei saisi mennä nukkumaan? Ei varmaan tarvitsisi muuta kuin ymmärtävää suhtautumista. Lahjat voi avata seuraavana päivänä ja vaikka paketti päivässä, jos siltä tuntuu - ketä varten ne lahjat oli, vanhempia vai lapselle?

Vierailija
227/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- söin liikaa ja nyt näytän läskiltä hyi. tekis mieli työntää sormet kurkkuun.

- en saanut joululahjaksi uutta telkkaria, vaan lähinnä rumia vaatteita, karkkia ja ihan hirveen hajusia hajusteita, joita en käyttäis vaikka maksettais. toivottavasti saisin ne myytyä edes kohtalaiseen hintaan.

- jouluaatto meni liian nopeesti

Vierailija
228/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin myöhään nukkumaan ja sitten heräsin klo 4 jälkeen aamuyöllä, kun naapurit tulivat kotiin iloisessa, äänekkäässä nousuhumalassa. Hetken kuluttua sänkyä nitkutettiin tarmokkaasti n. puolen minuutin ajan :D

Vierailija
229/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen puhelu siskoni kanssa. Alkoi kerjätä rahaa vanhempiemme haudalle viemistään  kukista ja kynttilöistä. En minä ole käskenyt viedä! Ei kukkien ja kynttilöiden vieminen ole pakollista. Sitä paitsi minä voin viedä täkäläiselle hautausmaalle muualle haudattujen muistomerkille.

Jos siskollasi ei ole ylimääräistä rahaa,niin olisithan voinut tarjoutua maksamaan kulut puoliksi ennen soittoa. Pientä huomaavaisuutta ja tilanteiden lukukykyä.

Vierailija
230/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerinen anoppi. 15 vuotta olen yrittänyt ymmärtää ja sopeutua, mutta enää en jaksa esittää. Anoppi on ihan oikeasti omituisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut ja olen tavannut monia omituisia tyyppejä. Aivan järjetön, hysterian rajamailla oleva hössötys kaikesta mahdollisesta, taukoamaton monologi, pelkää kaikkea mahdollista, onnettomat sosiaaliset taidot... Olen ihan varma, että hänellä on jotakin mielenterveysongelmaa tai neuropsykologista häikkää, jota ei vaan ole osattu koskaan diagnosoida. Tosi raskasta seuraa ja etenkin näin jouluna.

Vierailija
231/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ

Vierailija
232/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pilannut mutta ylensyönti joka alkoi jo pari viikkoa sitten... alkkaritkin kiristää :O aika hirveä olo...

Huomenna vissiin salaattopäivä.

Vierailija
233/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin liikaa suklaata ja voin pahoin. Enkä saanut kaikkia toivomiani kirjoja lahjaksi, esim. näitä:

Harry Potter ja kirottu lapsi

Jari Sillanpää - Paljaana

Guinness World Records 2017

Huumorin musta kirja - 666 valittua

Ohikiitävää

Enkä saanut muilta kuin itseltäni leluja (esim. nukkeja, nuken vaatteita, pehmoleluja,leikkiruokia yms.) vain siksi, että olen aikuinen eivätkä aikuiset muka tarvitse leluja :-( Enkä saanut myöskään tekoemätintäkään lahjaksi :-(

Vierailija
234/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ,että on asioita jotka harmittaa mutta täytyy osata asennoitua. Olla armollinen itselle ja muille.

Harmeista ja pettymyksistä huolimatta toivotan Hyvää Joulua! <3

Vierailija
235/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen puhelu siskoni kanssa. Alkoi kerjätä rahaa vanhempiemme haudalle viemistään  kukista ja kynttilöistä. En minä ole käskenyt viedä! Ei kukkien ja kynttilöiden vieminen ole pakollista. Sitä paitsi minä voin viedä täkäläiselle hautausmaalle muualle haudattujen muistomerkille.

Jos siskollasi ei ole ylimääräistä rahaa,niin olisithan voinut tarjoutua maksamaan kulut puoliksi ennen soittoa. Pientä huomaavaisuutta ja tilanteiden lukukykyä.

Ennen soittoa?

Vierailija
236/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3648 kirjoitti:

Ensiksi Toivotan kaikille tätä lukeville herttaisen Hyvää ja Onnistunutta Joulu Rauhaa!

JAAAAHAS Mikäkö rikkoi minun Joulun? Se ON Se tavallinen syy!

Ennenaikainen Irtisanominen OMASTA SYYSTÄ. Just noin se tultiin esittelemään.

Onni tässä on että nyt voin nostaa kanteen heitä vastaan, koska he tekivät sen laittomin perustein.

Joojoo. Minunkin tuttuni joutui irtisanomaan työntekijän joulun alla, kun hän osoittautui valehtelevaksi, työstä pinnaavaksi epäluotettavaksi alkoholistiksi, joka kaiken kukkuraksi varasti asiakkaalta. Mutta henkilö itse protestoi ja uhkaa pomoa laittomalla irtisanomisella...

Vierailija
237/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteerinen anoppi. 15 vuotta olen yrittänyt ymmärtää ja sopeutua, mutta enää en jaksa esittää. Anoppi on ihan oikeasti omituisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut ja olen tavannut monia omituisia tyyppejä. Aivan järjetön, hysterian rajamailla oleva hössötys kaikesta mahdollisesta, taukoamaton monologi, pelkää kaikkea mahdollista, onnettomat sosiaaliset taidot... Olen ihan varma, että hänellä on jotakin mielenterveysongelmaa tai neuropsykologista häikkää, jota ei vaan ole osattu koskaan diagnosoida. Tosi raskasta seuraa ja etenkin näin jouluna.

Onkohan meillä sama anoppi :D

Vierailija
238/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vatsatauti, se että vauva ei nukkunut taaskaan yöllä, oma väsymys, oma laiskuus, vanhempieni "neuvot" lastenhoidossa.

Vierailija
239/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe (7 henkeä) oli aaton oksennustaudissa :D

Vierailija
240/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin anopin meille joulupäivänä. Toi kasan pyykkiä mukanaan, nää varmaan voi pestä täällä ettei tarvi pesutupa käyttää kotona. Juuh.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi