Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itse palstan mukaan ns wt, sain paremman miehen. Kysyttävää?

Vierailija
23.12.2016 |

Itselläni on 2 lasta yhdelle miehelle. Erosimme kun lapset oli pieniä. Sairastan 2-suuntaista mielialahäiriötä, olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Minulla on ns hyvä mies. Ei lapsia, ei vittumaista ex-vaimoa, ei juo, ei lyö. hyvä mies kaikin puolin 😊

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla parisuhteen huonompi osapuoli, jota parempi osapuoli ei ole vielä ymmärtänyt jättää?

Tuntuu mahtavalta, joka työnnöllä. Siis miehen näkökulmasta. 

Vierailija
22/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee miehestä ns, paremman? Ei moni perusduunarikaan juo ja lyö. Parempi mies olisi myös komea, urheillullinen ja rikas sekä korkeastikoulutettu. Onko hän?

Miksi urheilullinen? Itse en esim tykkää urheilullisista miehistä lainkaan. Tuo on vain joku mantra, jota hoetaan.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi yrittäjä? Vaikea kuvitella,että kukaan akateeminen tai asiantuntijatehtävissä oleva menisi yksiin kouluttamattomamman kanssa. Siis ainakin kuvittelisi, että siitä on ongelmia erilaisten ystäväpiirien ja arvojen takia. Vai onko, ja jos ei niin miksi ei? Ette käy missään ettekä vieraile muiden luona?

Provo?

Akateemisuusko kertoo arvoista, ystäväpiiristä tai yhtään mistään loppupeleissä, paitsi ehkä nuorena, opiskeluaikoina. Mutta eihän sillä myöhemmin ole mitään merkitystä, molemmista porukoista löytyy tyhmiä, älykkäitä ja kaikkea siltä väliltä. Arvoja moneen lähtöön, myös kunnianhimoa moneen lähtöön.

Omassa lähipiirissäni pahimmat wt:t ovat akateemisia (yh, lapsi tehty ties kelle, elää köyhyysrajan alapuolella, käyttää sossutukia jne). Ei ole kyllä monelle yliopistotutkinto kovin laadukasta elämää tai kummoisia arvoja taannut :D

Myöskin akateemiset, AMK:t ja ammattikoulun käyneet ovat kyllä tässä (vajaa 30) iässä jo aika tehokkaasti sekoittuneet, niin kaveripiireissä kuin parisuhteissa.

Vierailija
24/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta olisi harvalukuinen jos miehet eivät olisi ottaneet tulottomia tai pienituloisia naisia.

Vierailija
25/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvännäköinen. Eikä täällä ole koskaan väitetty, ettei wt saa miehiä. Vain lassukat ovat hokeneet, että yh ei koskaan saa uutta miestä.

Vierailija
26/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvännäköinen. Eikä täällä ole koskaan väitetty, ettei wt saa miehiä. Vain lassukat ovat hokeneet, että yh ei koskaan saa uutta miestä.

Ei tarvitse olla hyvännäköinen.

Naisia on yli 50 000 vähemmän kuin miehiä. Lisäksi miehillä on suurempi tarve saada nainen ja naisilla kovemmat vaatimustasot.

Vierailija
27/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi yrittäjä? Vaikea kuvitella,että kukaan akateeminen tai asiantuntijatehtävissä oleva menisi yksiin kouluttamattomamman kanssa. Siis ainakin kuvittelisi, että siitä on ongelmia erilaisten ystäväpiirien ja arvojen takia. Vai onko, ja jos ei niin miksi ei? Ette käy missään ettekä vieraile muiden luona?

Provo?

Akateemisuusko kertoo arvoista, ystäväpiiristä tai yhtään mistään loppupeleissä, paitsi ehkä nuorena, opiskeluaikoina. Mutta eihän sillä myöhemmin ole mitään merkitystä, molemmista porukoista löytyy tyhmiä, älykkäitä ja kaikkea siltä väliltä. Arvoja moneen lähtöön, myös kunnianhimoa moneen lähtöön.

Omassa lähipiirissäni pahimmat wt:t ovat akateemisia (yh, lapsi tehty ties kelle, elää köyhyysrajan alapuolella, käyttää sossutukia jne). Ei ole kyllä monelle yliopistotutkinto kovin laadukasta elämää tai kummoisia arvoja taannut :D

Myöskin akateemiset, AMK:t ja ammattikoulun käyneet ovat kyllä tässä (vajaa 30) iässä jo aika tehokkaasti sekoittuneet, niin kaveripiireissä kuin parisuhteissa.

Ei ollut provo, ehkä sitten ajattelin tässä liian ääripäitä. Minulle wt-nainen on sellainen, joka on tullut viimeistään 17-vuotiaana raskaaksi, eikä ole hankkinut mitään koulutusta, ja ajatustoimintakaan ei liiku kovin korkealla tasolla. Jenkkiesikuvan mukaan. En pidä sitä, että on vähätuloinen, white trash-signaalina, jos on kouluttautunut. Aina puhutaan sydämen sivistyksestä, mutta luulen, että on vaikea yhteensovittaa kovin erilaisia taustoja ja arvomaailmoja.  Kaikki omat kaverini ovat löytäneet partnerinsa opiskeluaikoinaan korkeakoulussa, joten siksi kiinnosti AP:n vastaus tähän. AP ei ollenkaan muuten vastannut tuohon varsinaiseen kysymykseeni kanssakäymisestä ystäväpiirin kanssa.

Vierailija
28/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good for you. Mä en ole sun märitelmän mukaan wt. Mun mies on kunnon vittuileva kusipää, pilasi lasten joulunkin jo. Ehkä mun olisi pitänyt sityen ruveta wt:ksi niin olisin saanut hyvän miehen? Vai tarkoittaako tämä nyt sitä että mun mies onkin se wt joka sai hyvän puolison eli mut?

Kyllä, te saitte vahingossa karman lain tarkoittamat toisillenne puolisot, mutta nyt on liian myöhäistä enää vaihtaa. Ei karmakaan aina onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän