Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kihlattu karjui minulle

Vierailija
13.03.2006 |

että kaikki tavarat täällä mtikä olen valinnut on hänen, koska hän on maksanut jokaikisen..tuli niin paha mieli ja itken täällä. oon aatellut että eikö se maksa jolla on rahaa. itse opiskelen ja mies töissä. valmistun joskus hyvinpalkattuun ammattiin...

vituttaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jokainen osallistuu elatukseen kykynsä mukaan. Kohtuuton hän oli mielestäni. Minua harmittaa kiroilusi.

Vierailija
2/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua harmittaa kiroilusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te kerran asutte yhdessä, hän on sinun miehesi ja te olette jo perhe.

Minulle perhe tarkoittaa sitä, että meillä on yhteiset tulot ja yhteiset menot. Ei lasketa sitä, kuka maksaa mitäkin.

Vierailija
4/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään koko maailmassa ei ole vastenmielisempää kuin saituus.

Vierailija
5/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samoilla linjoilla muiden kanssa olen, kyllä yhdessä asuminen ja perheen perustaminen tarkoittaa sitä joustavuutta ja luottamusta. Ei lastenkaan kanssa tule mitään jos aletaan syynätä kuka on maksanut mitäkin vaatetta ja ruokaa. Ja mitä sitten tulee jos jäät vaikka äitiyslomalle yhteisen lapsen syntymän jälkeen niin tottakai työssäkäyvä tienaa enemmän. Ota asia puheeksi ja selvitä juttu ennekuin menet pidemmälle suhteessa sillä ellei mies ymmärrä mitä perheen perustaminen tarkoittaa niin vaikeuksia tulee olemaan. Itse ainakin vaadin aikanaan että kun ensimmäinen lapsi syntyi niin rahapussi lyötiin yhteen, eikä ole tarvinnut nahistella. Toisaalta mies ei ole sellaista tyyppiäkään että syynäisi joka menon ja tulon tarkasti. Kihloissa ollessamme ennen lapsia maksettiin just sillai et kenellä oli rahaa niin se maksoi.

Vierailija
6/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui asiaa, sorry tää on mun mielipide...

Jos ero tulisi niin kyllä se reilua on että se saa joka ne on maksanutkin.

Vierailija
7/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen lähinnä joku kämppis touhu!

Vierailija
8/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jostain syystä eroaisitte, kuuluisi miehelle kaikki se mitä hän on maksanut. Eikä sinun ruikuttamisesi auttaisi siihen yhtään.

Eli, äkkiä naimisiin ja sitten ero vireille ja siten omaisuus puoliksi.

Vierailija
9/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin vielä semmoista että, parisuhde ei ole perhe. perheessä on lapsia.

Vierailija
10/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ainiin vielä semmoista että, parisuhde ei ole perhe. perheessä on lapsia.

Tuo ei kerta kaikkiaan pidä paikkansa. Kaikissa perheissä ei ole lapsia.

Vierailija
11/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut neljä poikaystävää. onko nykyinen perheeni siis ensimmäisen sijasta jo viides?

Vierailija
12/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe tarkoittaa minulle aiankin sitä että on yhteinen koti,yhteinen jääkaappi,yhteinen sänky ja kaikki on yhteistä!

Vierailija
13/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty vois vaan miettiä miten asiansa ilmaisee...

Meillä lähes kaikki tavarat on mun, kun muutettiin kimppaan niin miehellä oli vaan telkkari ja patja. Senkin jälkeen lähinnä mun palkoilla ja opintolainoilla on ostettu kamaa, kun mies on ollut välillä pitkiä aikoja työttömänä. Että jos ero tulis ottaisin kyllä suurimman osan tavaroista itelleni, vaikka tottakai mieskin saisi muutakin mukaansa kuin pelkän patjan ja töllön :) Vaan eipä tuu eroa ja pari kuukautta sitten syntyi lapsikin, että ollaan ihan oikea perhe. Ja näin neljän vuoden jälkeen puntit tasaantuu kun mies sai vakiduunin ja vuorostaan saa olla tienaava osapuoli.

Vierailija
14/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaanhan sitä lapsettomista pariskunnista, mutta en ole ikinä kuullut sanottavan lapseton perhe.

Vierailija
15/21 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄMPPIS meininkiä!

Vierailija
16/21 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, tuollainen ei varmasti tunnu kivalta, että mies ensin ostaa jotain tavaroita, jotka haluat, ja sitten ' omii' ne myöhemmin. Tuo on jo lähes kiristämistä (" olet mun kanssa, niin saat myös käyttää näitä tavaroita" ). Ja kyllä, ainakin meillä se on aina mennyt niin, että se maksaa, jolla on varaa. Meillä tosin molemmat ovat joutuneet vuorotellen elättämään toisiaan, joten eipä voi kumpikaan alkaa kiistää tavaroiden omistussuhdetta tms..

Vierailija
17/21 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten on mun 15v naimisissa ollut lapseton ystäväpariskunta jos ei perhe?

Vierailija
18/21 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/21 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee luultavasti jatkamaan tuota sun-mun -linjaansa, jos/kun saatte lapsia ja menette naimisiinkin! Saat kuulla joka riidan yhteydessä, kuinka Hän on maksanut kaiken täällä ja Hän elättää koko perhettä, siksipä Hän saa päättää, mihin kaikki perheen rahat menevät. Sitä on kiva sitten kuunnella, kun on itse kotona hoitamassa Hänen lapsiaan... :/

Mutta ei sun miehesi mikään parantumaton possu ole vielä. ;) Teidän kannattaa jutella ihan rakentavassa hengessä siitä, missä vaiheessa mies sitten katsoo, että perheen rahapussi on yhteinen, tai miten aiotte jakaa varanne jatkossa. Näistä asioista on hyvä sopia kunnolla, ettei tarvitse sitten myöhemmin tapella aina samasta asiasta.

Vierailija
20/21 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mennä heti miestä morkkaamaan =). Sitä paitsi, kyllä sitä kaiketi itse kukin tule vihapäissään sanoneeksi asioita mitä ei välttämättä tarkoita, vaikka täältäkin varmaan suurin osa ei (taaskaan ; )) sitä myönnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän