hassun malliset korvat vauvalla?
Parin viikon ikäisellä vauvalla on hieman haltiamaiset korvat, muuten ihan "normaalin" näköiset mutta korvanlehti on ylhäältä semmoinen terävähkö, vähän tämän kaltainen http://i.imgur.com/OuPChLl.jpg
Ihmetyttää vain, kun lapsen isältä eikä multa tuollaisia löydy, että mistä tuollaiset voi johtua?
Kommentit (11)
Sukuunne on syntynyt haltia!! Itse olisin ainakin ihan kikseissä, jos mulla/mun lapsella olis tollaset korvat, näin Tolkien-fanina.. :)
Oletko varma ettei ole vaihdokas?!
Mulla on myös tuollaiset korvat. Eikä ole isälläni eikä äidilläni, eikä muistaakseni kellään suvussa muutenkaan. Mun veljellä taas oli jo lapsena jättisuuret "pappakorvat", ja meitä molempia kiusattiin korvista.
Jossain vaiheessa itse aloin tykätä korvistani, kun tosiaan luin fantasiaa joissa oli haltioita, ja ne olivat kiehtovia: kauniita, rauhallisia, viisaita. Näytän muutenkin jonkin verran haltialta taruista, kun olen semmoinen pitkähkö ja laiha, siro- ja pitkäkasvoinen jne.
Joo siis en itsekään näe noissa korvissa mitään pahaa, päinvastoin ovat mielestäni todella kauniit! :) Mussakin asuu melko suurehko fantasiafani kaikenlisäksi! Ihmetyttää vain, mistä tuollaiset hälle tupsahtaneet :')
Korvia kokeillessa toinen on tosin paljon pehmeämpi, aivan kun toisessa korvanlehdessä kokonaisuudessaan ei olisi ollenkaan rustoa? :O
Valuvika vaan. Voi tulla toisesta luppakorva.
Meidän tytöllä oli samanlaiset vauvana. Lisäksi se korvalehden uloin taitos oli "auki". Muistaakseni muutamassa kuukaudessa korvat muotoutuivat normaaliksi. Oli varmaan ollut ahdasta kohdussa :)
Ihastuttavan malliset korvat, jos ovat tuollaiset kuin kuvassa.
Omalla pojallani oli myös "haltiakorvat" syntyessään. Kätilö sanoi, että on varmaan ollut vähän ahdasta kohdussa. Ja niinhän siinä sitten kävikin, että pikku hiljaa korvat muovautuivat ihan tavallisiksi (höh).
No sehän selittäisi, tää pikkanen siellä perätilassa majaillut koko raskauden pää siellä kylkiluiden lomassa :D Voikun pysyisivät tuollaisina, tulee ihan haltiaprinsessa mieleen :)
ap
On haltia. Siinnyt neitseellisesti.