Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2600e/kk mielestäsi hyvä palkka?

Vierailija
23.12.2016 |

Ja puhutaan bruttopalkasta tietenkin. Mitä mieltä olet, kelpaisiko? Kommentteja saa antaa.

Onko 2600e/kk mielestäsi hyvä palkka?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä nyt 2300 €/kk ja se on ainakin tähän elämäntilanteeseen riittävä. Tuo 2700 on mun mielestä kanssa riittävä, ei vielä hyvä :) Hyvä lähtee jostain 3500-4000€

Vierailija
42/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä työstä sen saa. Peruskoulu/lukio/Amis pohjalla eli lyhyellä koulutuksella tuommoinen palkka varmasti aivan loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röntgenhoitajat, sairaanhoitajat ja terkat tienaa tuon verran päivätyössä. Olen molista katsonut :D lähärin palkasta ei tietoa.

Sairaanhoitajan keskiansio on reippaasti yli 3000 euroa, lähempänä 3500. Näitä keskiarvojahan julkistetaan tasaisin väliajoin. Lähihoitajaa niissä ei muistaakseni ole eritelty, mutta varmaan viitisen sataa heikompi, eli jossain 2500 ja 3000 välillä.

Niissä keskiansioissa on vuorotyön lisät mukana. Sairaanhoitaja vuorotyössä tienaa 3000-3500e/kk

No bruttoahan tässä kyseltiin joten mikä ongelma? Sitä en kyllä ymmärrä, että kehdataan vielä 3500 euron kuukausipalkalla vinkua lisää.

Se ongelma että pitäis ihan peruspalkkana sairaanhoitajan saada se 3 tonnia. Ei vuorotyön lisillä.

Ei ole ahneudella rajoja. Luoja.

Huomaa ettet tiedä alasta pätkän vertaa. Todellakin sairaanhoitaja ansaitsee peruspalkkana 3000e/kk.

Vierailija
44/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Kouluttamattomalle huippupalkka, lääkärille huono. Vastavalmistuneelle hyvä, kokeneelle huono. Täysiaikaiselle huono, osapäiväiselle hyvä.

Sain edellisessä työpaikassani 3500€/kk. Olisin onnesta kiljuen mennyt yhteen 2600€/kk työhön. En kuitenkaan päässyt, mutta pääsin tähän nykyiseen 4100€:n hommaan. 

AMK-koulutus, 45v.

Vierailija
45/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteshoitaja saa tuon verran.

Vierailija
46/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok palkka. Oma palkkani on yli 4t EUR, mutta ekat 28 vuotta elämästäni asunut köyhyysrajan alapuolella, joten ihan hyvä palkka se siihen nähden on!

Siis en asunut, vaan elänyt.. (jouluväsy..)

Miten pääsit nousemaan köyhyydestä? Voin vain haaveilla 2600 euron palkasta. Korkein palkka minulla on ollut 1300 euroa kuukaudessa ja sekin vain vähän aikaa.

Opiskelin. Lukiossa lainasin kavereilta kirjat. Mulla ei ollut lukiossa edes 20 sentin kahviin varaa.. ihan perseestä. Sitten ensim amk, sit yliopisto. Söin papuja, enkä esim koskaan kouluruokaa, koska ei rahaa. Kuljin pyörällä. Valmistuin, muutin Helsinkiin ja nyt 10 vuotta ollut työelämässä, olen vaihtanut työpaikkaa 3 kertaa ja pyytänyt aina niin isoa palkkaa kun vaan kehdannut.

Mikä ala? Miten sinulla oli varaa muuttaa Helsinkiin?

Kauppatieteet-laskentatoimi. Muutin epätrendikkäälle ja halvalle alueelle avopuolison kanssa opiskelija-asuntoon, koska hän vielä opiskeli.

Vierailija
47/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röntgenhoitajat, sairaanhoitajat ja terkat tienaa tuon verran päivätyössä. Olen molista katsonut :D lähärin palkasta ei tietoa.

Sairaanhoitajan keskiansio on reippaasti yli 3000 euroa, lähempänä 3500. Näitä keskiarvojahan julkistetaan tasaisin väliajoin. Lähihoitajaa niissä ei muistaakseni ole eritelty, mutta varmaan viitisen sataa heikompi, eli jossain 2500 ja 3000 välillä.

Niissä keskiansioissa on vuorotyön lisät mukana. Sairaanhoitaja vuorotyössä tienaa 3000-3500e/kk

No bruttoahan tässä kyseltiin joten mikä ongelma? Sitä en kyllä ymmärrä, että kehdataan vielä 3500 euron kuukausipalkalla vinkua lisää.

Se ongelma että pitäis ihan peruspalkkana sairaanhoitajan saada se 3 tonnia. Ei vuorotyön lisillä.

Huomaa ettet tiedä alasta pätkän vertaa. Todellakin sairaanhoitaja ansaitsee peruspalkkana 3000e/kk.

Minkätakia tilastokeskus valehtelisi juuri teidän ammattiryhmän kohdalla? Ja edelleenkään en ymmärrä miksi amkki/amis koulutuksesta pitäisi maksaa aivan helvetisti, kun ei tässä maassa kukaan muukaan revi tollasilla tai edes paremmilla koulutuksilla kultasäkkiä oven taakse joka kuukausi. Tuota jatkuvaa mutisemista paremmasta palkasta jaksetaan, mutta anna olla kun asiakas saapuu paikalle niin naama on norsun vitulla, kahvi ja munkki kourassa eikä jakseta tervehtiä. Ja sitten tässä veronmaksajan pitäisi teille antaa riemusta kiljuen lisää palkkaa? Ei helvetti. Yksityisellä tollaset lentäis kaaressa työttömäksi. Toivottavasti Sote muuttaa nyt tätä asetelmaa ja karsinta käy.

Vierailija
48/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä vartijana, eikä ainakaan TES:n mukaisilla peruspalkoilla pääse tuollaisiin summiin. Siis todellakin kelpaisi tuo 2600/kk!

Vierailija
49/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän humoristi olet. 😂

Vierailija
50/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin kuin minulla tunti luokanvalvojan lisää kuudesluokkalaisista (n. 90€) ja ravintoetu (n. 83€).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä