Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2600e/kk mielestäsi hyvä palkka?

Vierailija
23.12.2016 |

Ja puhutaan bruttopalkasta tietenkin. Mitä mieltä olet, kelpaisiko? Kommentteja saa antaa.

Onko 2600e/kk mielestäsi hyvä palkka?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok palkka. Oma palkkani on yli 4t EUR, mutta ekat 28 vuotta elämästäni asunut köyhyysrajan alapuolella, joten ihan hyvä palkka se siihen nähden on!

Siis en asunut, vaan elänyt.. (jouluväsy..)

Vierailija
22/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitajat, sairaanhoitajat ja terkat tienaa tuon verran päivätyössä. Olen molista katsonut :D lähärin palkasta ei tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkka tuo on oikeastaan vain nuorelle vastavalmistuneelle, jolla ei ole paljon työuraa takana. Mediaanipalkka Suomessa kokopäivätyössä on 3200 e/kk, joten tuo jää selkeästi alle sen.

Vierailija
24/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röntgenhoitajat, sairaanhoitajat ja terkat tienaa tuon verran päivätyössä. Olen molista katsonut :D lähärin palkasta ei tietoa.

Sairaanhoitajan keskiansio on reippaasti yli 3000 euroa, lähempänä 3500. Näitä keskiarvojahan julkistetaan tasaisin väliajoin. Lähihoitajaa niissä ei muistaakseni ole eritelty, mutta varmaan viitisen sataa heikompi, eli jossain 2500 ja 3000 välillä.

Vierailija
25/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenelle. Hoitajat ansaitsevat mielestäni suurempaa palkkaa kuin tuon. Yleisesti ihan ok palkka.

Vierailija
26/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok palkka. Oma palkkani on yli 4t EUR, mutta ekat 28 vuotta elämästäni asunut köyhyysrajan alapuolella, joten ihan hyvä palkka se siihen nähden on!

Miten pääsit nousemaan köyhyydestä? Voin vain haaveilla 2600 euron palkasta. Korkein palkka minulla on ollut 1300 euroa kuukaudessa ja sekin vain vähän aikaa.

Vierailija
27/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa samaan mieltä ; 3000+ on hyvä mutta 2600 on ihan hyvä, olisin tuohon tyytyväinen muutamaksi vuodeksi.

Vierailija
28/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan keskiansio on reippaasti yli 3000 euroa, lähempänä 3500. Näitä keskiarvojahan julkistetaan tasaisin väliajoin. Lähihoitajaa niissä ei muistaakseni ole eritelty, mutta varmaan viitisen sataa heikompi, eli jossain 2500 ja 3000 välillä.

Niissä keskiansioissa on vuorotyön lisät mukana. Sairaanhoitaja vuorotyössä tienaa 3000-3500e/kk

Vierailija
29/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tulisi tuolla toimeen. 3 lapsen yh olen ja brutto 4500 euroa. Mulla on hyvä palkka, tiedän. Mutta ainoana elättäjänä ei todellakaan anna aihetta riemuun.

Vierailija
30/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä keskiansioissa on vuorotyön lisät mukana. Sairaanhoitaja vuorotyössä tienaa 3000-3500e/kk

No bruttoahan tässä kyseltiin joten mikä ongelma? Sitä en kyllä ymmärrä, että kehdataan vielä 3500 euron kuukausipalkalla vinkua lisää.

Vierailija
31/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuolla elää. Itse tienaan 1700e/kk ja elän silläkin suht "leveästi" pk-seudulla. Olen tosin ihan lapseton sinkku. :D

Puhutko nyt nettona tienaamisesta vai bruttona tienaamisesta.

Jos bruttona tienaa pks 1700 - verot niin et tod. elä hyvin tai sitten sulla ei ole mitään käsitystä hyvin elämisestä vaan roskisruoka ja telttamajotus kesällä on susta ihan ok. UUNO!

Vierailija
32/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, työstä johon ei vaadita koulutusta, tutkintoa tms. niin on erittäin hyvä palkka. Jos on kouluttaunut, niin hieman alhainen.

Vierailija
33/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä työ on. Sellaisesta hommasta, joka ei liiemmälti stressaa, niin alkaa olla jo kohtuullinen.

Vierailija
34/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin toisessa tai kolmannessa työpaikassa saada tuon verran, nuori kun olin niin ihan mukava riittävä palkka kaikkeen. Nyt reilu kolmikymppisenä kuudennessa työpaikassa palkka on yli 5000 ja ongelma on, että mihin nämä nyt laittaisi kun ite on aika maltillinen ja naisetkaan ei kilttiä miestä lähesty.

Eli en huomaa eroa näiden kahden välillä.

Vierailija
35/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ihan kategoriaan "hyvä", mutta ei se ole missään nimessä huonokaan. Ehkä riittävä olisi hyvä sana?

Vierailija
36/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit nousemaan köyhyydestä? Voin vain haaveilla 2600 euron palkasta. Korkein palkka minulla on ollut 1300 euroa kuukaudessa ja sekin vain vähän aikaa.

Opiskelin. Lukiossa lainasin kavereilta kirjat. Mulla ei ollut lukiossa edes 20 sentin kahviin varaa.. ihan perseestä. Sitten ensim amk, sit yliopisto. Söin papuja, enkä esim koskaan kouluruokaa, koska ei rahaa. Kuljin pyörällä. Valmistuin, muutin Helsinkiin ja nyt 10 vuotta ollut työelämässä, olen vaihtanut työpaikkaa 3 kertaa ja pyytänyt aina niin isoa palkkaa kun vaan kehdannut.

Vierailija
37/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No bruttoahan tässä kyseltiin joten mikä ongelma? Sitä en kyllä ymmärrä, että kehdataan vielä 3500 euron kuukausipalkalla vinkua lisää.

Se ongelma että pitäis ihan peruspalkkana sairaanhoitajan saada se 3 tonnia. Ei vuorotyön lisillä.

Vierailija
38/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bioanalyytikko ja palkkakuitissa seisoo kyllä noin 2400€/kk palkka. Kerrotko missä saisin tuon 2600€/kk niin vaihdan työpaikkaa samantien?

Vierailija
39/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma että pitäis ihan peruspalkkana sairaanhoitajan saada se 3 tonnia. Ei vuorotyön lisillä.

Ei ole ahneudella rajoja. Luoja.

Vierailija
40/50 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin. Lukiossa lainasin kavereilta kirjat. Mulla ei ollut lukiossa edes 20 sentin kahviin varaa.. ihan perseestä. Sitten ensim amk, sit yliopisto. Söin papuja, enkä esim koskaan kouluruokaa, koska ei rahaa. Kuljin pyörällä. Valmistuin, muutin Helsinkiin ja nyt 10 vuotta ollut työelämässä, olen vaihtanut työpaikkaa 3 kertaa ja pyytänyt aina niin isoa palkkaa kun vaan kehdannut.

Mikä ala? Miten sinulla oli varaa muuttaa Helsinkiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi