Miksi Suomessa laihat väittävät voivansa syödä miten paljon vaan lihomatta vaikka se ei ole fyysisesti mahdollista?
Sitten varsinkin jos lihava yrittää laihduttaa niin ne alkavat tunkea sille ruokaa eteen ja maanittelevat kaikin keinoin syömään, koska "ei leipä ja pulla muakaan lihota
Kommentit (26)
Eiköhän se ole suhteellista. Mun tunemat laihat, jotka sanoo syövänsä paljon, niin näkemäni perusteella, se on pari ruokalusikallista päivässä. Mikä on kenenkin mielestä paljon, on oma mielide.
Eri ihmisten ruoansulatus on erilainen. Minä oon tosi hoikka vaikka oikeasti voin syödä ihan niin paljon kuin haluan, mutta käynkin kakalla useamman kerran päivässä, syöty ruoka vaan menee mun suoliston läpi pikavauhtia ja kaikki tulee ulos, varmaan ei imeydy niin paljon kuin toisilla.
Yksi puolituttu nuorehko nainen kertoi kerran, että hän voi syödä mitä vaan lihomatta. Meni muutama vuosi ja aika paljon hänelle oli tullut painoa lisää. Seuraavan kerran näin hänet taas muutaman vuoden kuluttua ja vieläkin oli paino noussut.
Muutama muukin hoikka on kertonut, että he syövät mitä haluavat eivätkä kiinnitä ruokaan sen kummempaa huomiota. Osa osaa kuulemma vaistonvaraisesti syödä vähemmän muutaman päivä ajan, jos joku päivä on tullut syötyä liikaa kulutukseen nähden. Olen kyllä kade, minulla tuo ei toimi.
Voiko liikkumattoman sohvaperunan ravinnon hyväksi käyttökyky huonontua niin ettei enää liho?
Olen aina ihmetellyt kaveria joka mättää ruokaa sellaisia määriä että vastaavaa näkee tv:n laihdutusohjelmien ennen-kuvauksessa ja kammoaa kaikkea liikuntaa tai fyysistä työtä. Ei edes kävele puolen kilometrin kauppamatkaa eikä joudu käyttämään portaita Ja on tosi laiha.
Vierailija kirjoitti:
minä olen sellainen ihminen, joka ei liho. 162cm ja 58 kg.
Ihminen, joka ei liho mutta on kuitenkin selkeästi yli ihannepainon. Okkei. o.O
Anorektikoksi? Minä olen 164cm ja painan 48kg eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään anorektikkoon viittaavaakaan. Onko sinulla lihaksia? Itselläni on näkyvätkin kohtaukset ja vähän rasvaa.