Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa laihat väittävät voivansa syödä miten paljon vaan lihomatta vaikka se ei ole fyysisesti mahdollista?

Vierailija
23.12.2016 |

Sitten varsinkin jos lihava yrittää laihduttaa niin ne alkavat tunkea sille ruokaa eteen ja maanittelevat kaikin keinoin syömään, koska "ei leipä ja pulla muakaan lihota

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen sellainen ihminen, joka ei liho. 162cm ja 58 kg. en ole IKINÄ , edes kolmen raskauden aikana painanut yli 60 kg! olen kyllä yrittänyt saada painoa ylemmäs, inhoan rimppakinttujani ja sitä että epäillään anorektikoksi :/

moni sanoi että odotas, kun täytät 30! no, olen nyt 39-vuotias..

ja minä todella SYÖN . paljon. esim. tänään mennyt kaalilaatikkoa, kahvia sokerilla ja täysmaidolla, pipareita, suklaata, sämpylää kinkulla täytettynä, irtokarkkeja.. etenkin herkkujen kulutus kasvanut, kun yksi lapsista asuu jo omillaan ja kaksi muutakin käyvät kotona lähinnä kääntymässä:D  enkä juurikaan liiku, autolla menen  töihin ja asioille, työ istumatyötä. kotona lähinnä lojun sohvalla ristikkolehden ja namipussin kanssa,,. satunnaisesti käyn uimahallissa, siinä kaikki harrastamani "liikunta!"

Anorektikoksi? Minä olen 164cm ja painan 48kg eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään anorektikkoon viittaavaakaan. Onko sinulla lihaksia? Itselläni on näkyvätkin kohtaukset ja vähän rasvaa.

Vierailija
22/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole suhteellista. Mun tunemat laihat, jotka sanoo syövänsä paljon, niin näkemäni perusteella, se on pari ruokalusikallista päivässä. Mikä on kenenkin mielestä paljon, on oma mielide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisten ruoansulatus on erilainen. Minä oon tosi hoikka vaikka oikeasti voin syödä ihan niin paljon kuin haluan, mutta käynkin kakalla useamman kerran päivässä, syöty ruoka vaan menee mun suoliston läpi pikavauhtia ja kaikki tulee ulos, varmaan ei imeydy niin paljon kuin toisilla. 

Vierailija
24/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puolituttu nuorehko nainen kertoi kerran, että hän voi syödä mitä vaan lihomatta. Meni muutama vuosi ja aika paljon hänelle oli tullut painoa lisää. Seuraavan kerran näin hänet taas muutaman vuoden kuluttua ja vieläkin oli paino noussut.

Muutama muukin hoikka on kertonut, että he syövät mitä haluavat eivätkä kiinnitä ruokaan sen kummempaa huomiota. Osa osaa kuulemma vaistonvaraisesti syödä vähemmän muutaman päivä ajan, jos joku päivä on tullut syötyä liikaa kulutukseen nähden. Olen kyllä kade, minulla tuo ei toimi.

Vierailija
25/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko liikkumattoman sohvaperunan ravinnon hyväksi käyttökyky huonontua niin ettei enää liho?

Olen aina ihmetellyt kaveria joka mättää ruokaa sellaisia määriä että vastaavaa näkee tv:n laihdutusohjelmien ennen-kuvauksessa ja kammoaa kaikkea liikuntaa tai fyysistä työtä. Ei edes kävele puolen kilometrin kauppamatkaa eikä joudu käyttämään portaita Ja on tosi laiha.

Vierailija
26/26 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen sellainen ihminen, joka ei liho. 162cm ja 58 kg.

Ihminen, joka ei liho mutta on kuitenkin selkeästi yli ihannepainon. Okkei. o.O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme