Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sääliksi käy kasvissyöjiä joulukinkkua ja kalkkunaa syödessä

Vierailija
23.12.2016 |

Ei taida soijapavut yltää ihan samalle tasolle.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin sua läski

Vierailija
2/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan sääli. Oma on valintani ja syön, mistä tykkään. Hyvää joulua sullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, täällä löyhkää kunnoton läski kyllä taas. Nuuh nuuh!

Vierailija
4/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatuneinkin kasvissyöjä luopuu periaatteistan haistaessaan joulukinkun herkullisen tuoksun.

Vierailija
5/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun vaan. Olen sekasyöjä, mutta silti meillä ei ole kinkkua, hyi hitto, ja kalkkunakin on alle kilon köntti, sekään ei varmaan tule syödyksi kokonaan kun kasvisruuat ja kala ovat parempaa.

Vierailija
6/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan minua säälit. Minulla on koko jääkaappi täynnä herkkuja odottamassa huomista. Raadot ei kuulu minun pöytääni eivät jouluna eivätkä arkena.

Vierailija
7/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä taas säälien sunkaltaisia ihmisiä, joiden elämä on noin itsekeskeistä ja ahdasmielistä.

Vierailija
8/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan tarvitse sääliä, kiitos vain :D ikinä en kinkusta tykännyt silloinkaan kun vielä söin lihaa.

Vierailija
9/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi? En ole kasvissyöjä, eikä ole miehenikään, mutta silti meillä ei ole kinkkua, ei ole koskaan ollutkaan.

Aina on täysi työ kieltäytyä, kun anoppi yrittää ujuttaa aattona mukaamme ison palan kinkkua.

Kaikkien makuhermoja se ei vaan kutkuttele.

Vierailija
10/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni on kasvissyöjä nimenomaan siksi, että liha on heidän mielestään pahaa ja oksettavaa.

Vierailija
11/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä kasviksia että lihaa. Kalaakin on eri lajeja, samoin suklaata ja leivonnaisia. En tarkkaile yhtään, kuka syö mitäkin. Jokainen saa taatusti jotain. Itseasiassa ei minun tarvitse edes tietää, mllaista dieettiä kukakin noudattaa. Se on säälittävää, jos alkaa korostaa omaa ruokavaliotaan ja kyseenalaistamaan tarjoiluja/muitten syömisiä. Tuollaiset saavat puolestani märehtiä ruokansa kotonaan.

Vierailija
12/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen entinen kasvissyöjä. Syön nykyään kalaa ja joskus harvoin muutakin lihaa, mutta kinkkua en kyllä syö. Ei maistu hyvältä.

Vierailija
13/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nuo kasvissyöjät aggressiivista porukkaa. Joku sanoo että kinkku on hyvää ja he huutavat "haisee, läski, raadot!"

Eivätkö he edes tiedä että kinkku on ravintoarvoltaan todella hyvä valinta? Anemia varmaan sekoittaa pään pidemmän päälle.

Vierailija
14/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, en todellakaan syö soijapapuja pelkiltään jouluna :D Kasvissyöjät yleensä osaa hankkia tai laittaa itselleen maistuvaa, ihanaa lihatonta ruokaa, joten turha sääliä.

Vierailija
15/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni on kasvissyöjä nimenomaan siksi, että liha on heidän mielestään pahaa ja oksettavaa.

Todella moni ei siis osaa valmistaa lihaa oikein.

Vierailija
16/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, en todellakaan syö soijapapuja pelkiltään jouluna :D Kasvissyöjät yleensä osaa hankkia tai laittaa itselleen maistuvaa, ihanaa lihatonta ruokaa, joten turha sääliä.

Jotain paria intialaista lukuunottamatta ei hyviä kasvisannoksia juuri ole.

Sille on syy että huippuravintolat eivät ole ikinä kasvisravintoloita. Siellä saa toki kasvisannoksia mutta ne on tietyllä tapaa sääliannoksia vajakeille.

Olet varmasti käynyt ravintolasa viimeksi 90-luvulla.

Vierailija
17/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi musta huolestuvia ihmisiä. Siis oikeasti käy sääliksi, kun jotkut murehtivat puolestani kun en voi syödä milloin mitäkin. Syön ihan hyvää ruokaa, vaikka olen kasvissyöjä. Herkkujakin löytyy ihan hyvin. Todistaakseni asian teen mielelläni hyvää ruokaa halukkaille. :)

Kinkku oli ennen mielestäni paras osa joulupöytää. Myönnettäköön. Pitkän kasvissyönnin jälkeen mulla ei tosin ole enää sellaista himoa siihen. Ennen mäkin olisin ehkä säälinyt kasvissyöjää.

Vierailija
18/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nuo lihat ole yhtä hyviä, kuin parhaat ja hyvin tehdyt kasvispöperöt. Itsekin syön lihaa, kanaa pääasiassa, mutta olen kyllä todennut, että jos on oikein hyvin tehtyä kasvisruokaa, niin kyllä se lihat voittaa. Liha on yksitoikkoisempaa, rakenne ei ole yhtä miellyttävä, kuin monissa kasvisruoissa ja sitä ei voi maustaa yhtä monipuolisesti. Rasvainen kala on lihaa herkullisempaa myös.

Vierailija
19/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun minua ainakaan tarvitse vaivautua säälimään, mua inhottaa ajatuskin että laittaisin jotain sellaista suuhuni. :) Hyvää joulua!

Vierailija
20/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain paria intialaista lukuunottamatta ei hyviä kasvisannoksia juuri ole.

Sille on syy että huippuravintolat eivät ole ikinä kasvisravintoloita. Siellä saa toki kasvisannoksia mutta ne on tietyllä tapaa sääliannoksia vajakeille.

Olet varmasti käynyt ravintolasa viimeksi 90-luvulla.

Sori vaan mutta olet väärässä ja on turha kiukutella faktoille. Kasvikset ovat lisuke kulinaarisessa mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme