Hermot menee!!!!!!!!!!!!!
Kakara vaan rääkyy! Mikää ei sovi ja tappelee unta vastaan jo kolmatta tuntia. Aina ja joka vitun päivä samaa paskaa, jumalauta mä kilahdan!!!!!!!!!!!!! Vittu pillittäköön tuola pinnasängys jos ei ymmärrä nukkua, minä en enää jaksa yrittää väkisin.
Kommentit (5)
Miksi sen lapsen pitää nukkua väkisin?
Tiedätkö, että lasta ei voi pakottaa syömään, eikä nukkumaan. Se ei vaan onnistu. Lapsi syö kun on nälkä ja nukkuu kun nukuttaa. Ei se väkisin onnistu kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen lapsen pitää nukkua väkisin?
Tiedätkö, että lasta ei voi pakottaa syömään, eikä nukkumaan. Se ei vaan onnistu. Lapsi syö kun on nälkä ja nukkuu kun nukuttaa. Ei se väkisin onnistu kumpikaan.
Koska se on yliväsyny. Päiväunilla tuli olla jo kauanaikaa sitte, mutta taas tätä tappelemista. Helppo se sun on sanoa että lapsi nukkuu ku sitä nukuttaa. Vittu varmaan joo!!!! Sun helpot lapset ehkä, ei meidän kiukkuperseet vaan nuku.
Joka päivä sinulta tälläinen hermoheikko avaus. Painu jo vittuun täältä, sinut on jo nähty.
No huhhuh! Mä en kyl ikiin vois huutaa omalle pojalle noin tai puhuu siit noin rumast. Kyllä oot kuvottava äiti.
Minne ne menee?