Elämäni darra
Sisällä ei pysy edes rapalan uistin. Illaksi pitäs olla edustuskunnossa kun on anoppilaan meno joulua viettään. Neuvoja krapulan poistoon? Olo on ku keitetyllä spaketilla ja haju on oksettava. En kehtais näyttää anopille (on absolutisti) että meikäläinen otti taas yhden rommikolan ehtoolla... mikähän siinä on ettei se jää yhteen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamman krapulan olen selättänyt savuilla. Kerrankin piipullisen jälkeen hikoilin kuin saunassa puolisen tuntia. Sitten pystyi jo syömään ja käymään suihkussa. Vaikutus on aika nopea ja toimii aina. Sillä aineella on jokin tehokkaasti pahoinvointia poistava ominaisuus. Siksi sitä käyttää moni joka joutuu kemoterapiassa käymään.
Kumpa oliskin savuja. Muttei ole edes karstoja... Ap.
No sitten on pari vaihtoehtoa. Otat loiventavia ja sanot anopillesi että aikuinen mies saa ottaa jos siltä tuntuu. Sitä ei ole pakko sanoa että anoppia katsellessa koomakänni on houkutteleva ajatus. Tai jätät yksinkertaisesti menemättä. Sano vaikka suoraan että on niin hirveä krapula ettei pysty.
Ei sun ole mikään pakko antaa anopin terrorisoida sua. Savujen puute nyppii täälläkin, ei onneksi mitään pakollisia kuvioita.
Mistä tiedät että AP on mies? Ja miksi tuo käytös on suvaittua vain aikuiselle miehelle?
Olen sen verran selvännäkijä että tiedän kyseen olevan miehestä. Okei saman sallin naiselle myös. Anteeksi kun en korrektisti sanonut että aikuinen henkilö saa ottaa jos haluaa. Samat säännöt koskee mielestäni sekä miehiä että naisia.
Edes se pms ei ole mielestäni mikään oikeutus käyttäytyä miten huvittaa.
Kerran oli semmoinen krabbis ettei mikään pysynyt sisällä minuuttia pidempää. Järrrrkyttävä olo kertakaikkiaan.
Menin suihkuun, istuin lattialle ja laitoin nelostölkin kylmää kaljaa juuri sen vesisuihkun ulkopuolelle. Siinä istuin toista tuntia ja yritin hiljaa hivuttamalla saada sen olue pysymään sisällä. Ekat suulliset tuli takas ylös mutta siihenhän mä olin varautunut istumalla jo suihkun alla. Lopputölkistä ehkä puolikas sitten pysyi sisällä. Ei voi sanoa että olisi mitenkään merkittävästi oloa parantanut, mutta ehkä hieman.
Pelkästään tunnin, puolentoista suihkussa lojuminen auttaa.
Mitä ap joit eilen? Montako annosta ja mitä laatua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamman krapulan olen selättänyt savuilla. Kerrankin piipullisen jälkeen hikoilin kuin saunassa puolisen tuntia. Sitten pystyi jo syömään ja käymään suihkussa. Vaikutus on aika nopea ja toimii aina. Sillä aineella on jokin tehokkaasti pahoinvointia poistava ominaisuus. Siksi sitä käyttää moni joka joutuu kemoterapiassa käymään.
No sitten on pari vaihtoehtoa. Otat loiventavia ja sanot anopillesi että aikuinen mies saa ottaa jos siltä tuntuu. Sitä ei ole pakko sanoa että anoppia katsellessa koomakänni on houkutteleva ajatus. Tai jätät yksinkertaisesti menemättä. Sano vaikka suoraan että on niin hirveä krapula ettei pysty.
Ei sun ole mikään pakko antaa anopin terrorisoida sua. Savujen puute nyppii täälläkin, ei onneksi mitään pakollisia kuvioita.
Mistä tiedät että AP on mies? Ja miksi tuo käytös on suvaittua vain aikuiselle miehelle?
Olen sen verran selvännäkijä että tiedän kyseen olevan miehestä. Okei saman sallin naiselle myös. Anteeksi kun en korrektisti sanonut että aikuinen henkilö saa ottaa jos haluaa. Samat säännöt koskee mielestäni sekä miehiä että naisia.
Et sinä mikään selvännäkijä ole. Tyypillinen sovinisti, joka suo miehille tietyt asiat, jotka naisille taas ei ole sopivia. Turhaa selittelet "henkilöistä" jälkikäteen.
Mikäs siinä. Kyllä niitä sovinistejakin maailmaan mahtuu. Olisit kuitenkin rehellisesti sitä mitä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kute 3 ja 6 ehdotti. Jos vielä illalla on huono olo, niin sanot vaan että olenkohan minä tulossa kipeäksi, kun on vähän huono olo. Parhaimmassa tapauksessa saat hyysäystä ja sympatiaa anopilta. :)
Ei meijän anoppi. ;) ap
Jos anoppi on niin hirveä, ettei tunne empatiaa huonovointista ihmistä kohtaan, niin jätä menemättä.
Käy suihkussa jos et vielä käynyt. Se herättää aika kivasti. Ja tälläinen erikoisempi neuvo että juo piimää. :D Se on ainakin mulle toimiva keino saada darrapeikosta lähes ihmisten ilmoille kelpaava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään selvännäkijä ole. Tyypillinen sovinisti, joka suo miehille tietyt asiat, jotka naisille taas ei ole sopivia. Turhaa selittelet "henkilöistä" jälkikäteen.
Mikäs siinä. Kyllä niitä sovinistejakin maailmaan mahtuu. Olisit kuitenkin rehellisesti sitä mitä olet.
Käsität mut harvinaisen väärin. Selittely ei kuulu tapoihini, olen täsmälleen sitä mieltä mitä sanoin. Se selvännäköisyys liittyy tapaan ilmaista itseään. Esim. sinä ole selkeästi nainen. Vielä sellainen joka luulee että olen sovinisti. Jos nyt mikään niin olen pasifisti. Enkä siinäkään mikään ituhippi varjoaan kapeampi.
Se on vähän merkillistä että kun naisille puhuu samalla tavalla kuin miehille niin siitäkin saadaan herne sieraimeen. Miehet sentään kestää pikku vittuilua toisilleen ja se yleensä osataan ottaa huumorilla. Sinäkin vedät heti tuota sovinismia kun puhuin miehestä aluksi kun oletan tyypin olevan mies. Jos olisin olettanut hänen olevan nainen niin neuvot olisi silti ihan samat.
Sauna on kyllä ylivoimainen krapulan selättäjä. Saa hikoilla paskat kehosta pihalle tekemättä mitään. Lisäksi se lämpö rentouttaa ja saunan jälkeen nukahtaa helposti. Herättyään sitä sitten onkin taas uusi ihminen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsität mut harvinaisen väärin. Selittely ei kuulu tapoihini, olen täsmälleen sitä mieltä mitä sanoin. Se selvännäköisyys liittyy tapaan ilmaista itseään. Esim. sinä ole selkeästi nainen. Vielä sellainen joka luulee että olen sovinisti. Jos nyt mikään niin olen pasifisti. Enkä siinäkään mikään ituhippi varjoaan kapeampi.
Se on vähän merkillistä että kun naisille puhuu samalla tavalla kuin miehille niin siitäkin saadaan herne sieraimeen. Miehet sentään kestää pikku vittuilua toisilleen ja se yleensä osataan ottaa huumorilla. Sinäkin vedät heti tuota sovinismia kun puhuin miehestä aluksi kun oletan tyypin olevan mies. Jos olisin olettanut hänen olevan nainen niin neuvot olisi silti ihan samat.
"Se on vähän merkillistä että kun naisille puhuu samalla tavalla kuin miehille niin siitäkin saadaan herne sieraimeen. Miehet sentään kestää pikku vittuilua toisilleen ja se yleensä osataan ottaa huumorilla."
Kovasti sinulla tuntuu olevan tarvetta määritellä käyttäytymistä sukupuolen kautta yleistäen, kuten sovinisteilla on tapana.
Kyllähän tuon kuka tahansa muu tajuaa, että vittuilun kestokyky ja huumorintaju ei ole sukupuolesta kiinni.
^ Lopettakaa vääntäminen. Ap:lla on darra eikä tuollaista jaksa darrassa lukea. :D
Vierailija kirjoitti:
^ Lopettakaa vääntäminen. Ap:lla on darra eikä tuollaista jaksa darrassa lukea. :D
Annoin jo ohjeita aiemmin ja toivon, että AP on tällä hetkellä umpiunessa nukkumassa darraansa pois. :)
T: Sovinistin kanssa vääntäjä :)