Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko olla tänä jouluna joulumarttyyri?

Vierailija
23.12.2016 |

Joulumarttyyri uhriutuu koska joutuu paistamaan kinkut, siivoamaan ja koristelemaan kuusen samalla kun mies vaan tuijottaa telkkaria ja juo lahjaksi saatuja tuontioluita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ku mun ei tarvii tehä sitä :D Leivon kyllä ja vien jotain jouluruokaa tuliaisiksi, kun mennään vanhemmille jouluksi.

Vierailija
2/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut miestä joka vaan tuijottaa telkkaria ja juo lahjaksi saatuja tuontioluita minun touhutessa. Laitamme joulun yhdessä sen verran kuin nyt laitamme eli en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies ei ole keittiöpiika, näin se vaan on.

t. perinteinen nainen

Vierailija
4/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Vedetään helpoimman kautta eli esim. laatikot ostetaan valmiina, tehdään normaali viikkosiivoys yms.

Oikeastaan mietin juuri äsken että on aika tylsää, mitä sitä oikein tekisi.

Vierailija
5/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Vedetään helpoimman kautta eli esim. laatikot ostetaan valmiina, tehdään normaali viikkosiivoys yms.

Oikeastaan mietin juuri äsken että on aika tylsää, mitä sitä oikein tekisi.

Keksi joku riidan aihe. Jouluna pitää olla draamaa!

Vierailija
6/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa naismaisen miehen, joka pistää essun päälle ja alkaa tiskaamaan? Hyiiiii hyi. Miehen kuuluu olla Mies.

Kuten tässä:

http://www.newnownext.com/wp-content/uploads/backlot/2013/11/a-streetca…

Vierailija
8/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä minä teen aina kaiken. Olen aloittanut jouluvalmistelut ajoissa, mutta työkiireet ja pitkät päivät verottaneet aikaa ja voimia. Nyt olen kuumeessa ja ääneen juuri pohdin miten ihmeessä saamme jotain jouluruoat pöytään huomiseksi. Mies väänsi vitsiä, että tilataan vaikka pizzaa. Se katkaisi kamelin selän. Mies tottunut lapsesta saakka siihen, että kaikki ilmaantuu pöytään itsestään. Kutsunut vielä anopin meille syömään joulupäiväksi. Siihenkin pitää varautua, vaikka en tiedä vielä olenko kunnossa vai en.

Todellisuudessa joulu tulee kuitenkin ja kaupasta saa valmiinakin kivat tarvittavat, kunhan jaksan tehdä tarkan listan ostajalle.

Vierailija
9/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Meillä minä teen aina kaiken. Olen aloittanut jouluvalmistelut ajoissa, mutta työkiireet ja pitkät päivät verottaneet aikaa ja voimia. Nyt olen kuumeessa ja ääneen juuri pohdin miten ihmeessä saamme jotain jouluruoat pöytään huomiseksi. Mies väänsi vitsiä, että tilataan vaikka pizzaa. Se katkaisi kamelin selän. Mies tottunut lapsesta saakka siihen, että kaikki ilmaantuu pöytään itsestään. Kutsunut vielä anopin meille syömään joulupäiväksi. Siihenkin pitää varautua, vaikka en tiedä vielä olenko kunnossa vai en.

Todellisuudessa joulu tulee kuitenkin ja kaupasta saa valmiinakin kivat tarvittavat, kunhan jaksan tehdä tarkan listan ostajalle.

Kyllä ennen oli paremmin, kun naiset saivat olla kotona, verotus mahdollisti sen. Silloin arvostettiin perhettä.

Vierailija
10/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsunut vielä anopin meille syömään joulupäiväksi. Siihenkin pitää varautua, vaikka en tiedä vielä olenko kunnossa vai en.

Sinä olet kipeänä ja lakkaat murehtimasta nyt turhista asioista. Ei voi mitään ja anoppikin ymmärtää tai on ymmärtämättä. Menet sänkyyn makaamaan sitten kun heikottaa. Onko sinulla äitiä, isoäitiä tai siskoa joka voi jelpata?

Vierailija
11/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Itsepähän olen aikoinaan suostunut viettämään jouluni isolla porukalla eikä vuosikymmenten perinnettä ole helppoa enää katkaista. Miestä mulla ei onneksi ole sohvalla makaamassa. Jos olisi, en ikinä olisi sukujouluihin suostunutkaan vaan meillä olisi vietetty aina joulut sohvalla maaten. 

Vierailija
12/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, koska en vietä joulua. Ah! <3

Vierailija
13/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumarttyyri?

Vähän kuin Anis?

Vierailija
14/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tämän mässäys ja lahjarumba joulun on Suomeen lanseerannut? Olisi mielenkiintoista tietää.

Vierailija
15/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mieshän se Anis oli. Kunpa olisi kääntynyt pahalta tieltä ajoissa.

Vierailija
16/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio! Laittelen huomista ruokia pikkuhiljaa päivän mittaan valmiiksi, välillä istun lukemaan dekkaria tai katson jakson suosikkisarjaani. Illalla kinkku leivinuuniin ja sohvalle nauttimaan lämmöstä ja lasillisesta viiniä. Nautin olostani enkä ota turhaa stressiä. Mihinkään ei enää tarvi lähteä! Hyvää Joulua kaikille ☺

Vierailija
17/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi, näitä ihmisten jouluhärdellejä kun lukee, niin saa taas olla onnellinen omasta ihanasta miehestä, upeasta kälystä ja aivan ihanasta anopista. Kun omat lapset ja vanhemmatkin on vielä maailman parhaat, niin mikäs tässä joulua viettäessä <3

Vierailija
18/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiman pimeä puoli on niin viettelevä.

Vierailija
19/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiman pimeä puoli on niin viettelevä.

Jokainen ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, myös Anis. Jumala tuomitsee hänet oikein.

Vierailija
20/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä itseasiassa nautin jouluvalmisteluista ja tänäkin jouluna olen kaikki tehnyt itse. Mies on töissä päivät ja itse kotona lasten kanssa, päivät kuluu mukavasti jouluruokia tehdessä kun lapsetkin noista hommista tykkäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi