Aiotko olla tänä jouluna joulumarttyyri?
Joulumarttyyri uhriutuu koska joutuu paistamaan kinkut, siivoamaan ja koristelemaan kuusen samalla kun mies vaan tuijottaa telkkaria ja juo lahjaksi saatuja tuontioluita?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea mieshän se Anis oli. Kunpa olisi kääntynyt pahalta tieltä ajoissa.
Voiman pimeä puoli on niin viettelevä.
Jokainen ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, myös Anis. Jumala tuomitsee hänet oikein.
Tuota....Anis on kyllä tällä hetkellä nauttimassa taivaassa 1000 neitsyen seurasta.
Ei kai ne enää neitsyitä ole kun aiemmat marttyyrit on jo päässeet korkkaamaan heitä. Mahtaa olla pettymys.
En! Mun mielestä jouluruokien teko ja joulun laitto on kivaa, mutta en joudukaan kyllä tekemään sitä yksin, kun mies auttaa mielellään eikä kyllä makaa sohvalla.
En ole vaikka yksin olen koko joulun järjestänyt. Mies töissä, minä lomalla lasten kanssa. Lahjat tilasin jo loka-marraskuussa. Ruoissa nyt iso vaiva ole, eikä koristelussa. Siivottu on isommalti muutama viikko sitten.
Nytkin lähden kylättelee lasten kanssa kun ei ole tekemistä.
En aio. Kuusi on koristeltu jo pari viikkoa sitten. Kinkku yöksi uuniin, laatikot ovat paistamista vaille valmiina. Kaikki leivottu ajat sitten. Tytär ja poikakaverinsa tekivät juuri ylläpitosiivouksen. Mies joululahjaostoksilla. Illalla tulevat muut lapset ja sitten syödään illallinen, mennään saunaan ja ulkoporealtaaseen sampanjalasit kädessä, joulu voi alkaa. Ihanaa aikaa!
En aio. Meillä onneksi myös mies osaa tehdä ruokaa, joten yhdessä tehdään. Äsken hain leipomosta pari kuivakakkua.
Oma äitini näännytti itse itsensä jouluisin suursiivouksilla, kaapit tyhjennettiin ja järjestettiin, seiniä pestiin jne... kaikki leipomukset tehtiin ihan alusta asti itse, sitten kilahdettiin jouluaattona tai aatonaattona.
Samaa en omaan perheeseen halua.
Joulu tulee muutenkin kuin suurella väsymyksellä.
En aio. Meillä on pieni vauva joka valvottaa, joten teen vaan ne hommat jotka viitsin.
Kaikki sen tajuaa tai jos ei tajua, niin olkoot tajuamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, myös Anis. Jumala tuomitsee hänet oikein.
Mikä jumala ja kenen uskonnon mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jumala ja kenen uskonnon mukaan?
Ei ole kuin yksi Jumala: Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ja yksi Herra, välimies Jumalan ja ihmisten välillä; Jumalan Poika Jeesus Kristus.
Mies hoitaa ihan kaiken kun minä olen raskaana ja saan vain levätä, no okei naruja laitoin joulupalloihin lapsille kun halusivat koristella kuusen. Siinä mun hommat tältä joululta. :) Illalla sitten jalkahierontaa vielä. Ei tässä pääse uhriutumaan...
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa naismaisen miehen, joka pistää essun päälle ja alkaa tiskaamaan? Hyiiiii hyi. Miehen kuuluu olla Mies.
Kuten tässä:
http://www.newnownext.com/wp-content/uploads/backlot/2013/11/a-streetca…
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin ruokaa laittava mies.
Tuota....Anis on kyllä tällä hetkellä nauttimassa taivaassa 1000 neitsyen seurasta.