Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko olla tänä jouluna joulumarttyyri?

Vierailija
23.12.2016 |

Joulumarttyyri uhriutuu koska joutuu paistamaan kinkut, siivoamaan ja koristelemaan kuusen samalla kun mies vaan tuijottaa telkkaria ja juo lahjaksi saatuja tuontioluita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea mieshän se Anis oli. Kunpa olisi kääntynyt pahalta tieltä ajoissa.

Voiman pimeä puoli on niin viettelevä.

Jokainen ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, myös Anis. Jumala tuomitsee hänet oikein.

Tuota....Anis on kyllä tällä hetkellä nauttimassa taivaassa 1000 neitsyen seurasta.

Vierailija
22/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, myös Anis. Jumala tuomitsee hänet oikein.

Tuota....Anis on kyllä tällä hetkellä nauttimassa taivaassa 1000 neitsyen seurasta.

Ei kai ne enää neitsyitä ole kun aiemmat marttyyrit on jo päässeet korkkaamaan heitä. Mahtaa olla pettymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Mun mielestä jouluruokien teko ja joulun laitto on kivaa, mutta en joudukaan kyllä tekemään sitä yksin, kun mies auttaa mielellään eikä kyllä makaa sohvalla.

Vierailija
24/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaikka yksin olen koko joulun järjestänyt. Mies töissä, minä lomalla lasten kanssa. Lahjat tilasin jo loka-marraskuussa. Ruoissa nyt iso vaiva ole, eikä koristelussa. Siivottu on isommalti muutama viikko sitten.

Nytkin lähden kylättelee lasten kanssa kun ei ole tekemistä.

Vierailija
25/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Kuusi on koristeltu jo pari viikkoa sitten. Kinkku yöksi uuniin, laatikot ovat paistamista vaille valmiina. Kaikki leivottu ajat sitten. Tytär ja poikakaverinsa tekivät juuri ylläpitosiivouksen. Mies joululahjaostoksilla. Illalla tulevat muut lapset ja sitten syödään illallinen, mennään saunaan ja ulkoporealtaaseen sampanjalasit kädessä, joulu voi alkaa. Ihanaa aikaa!

Vierailija
26/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Meillä onneksi myös mies osaa tehdä ruokaa, joten yhdessä tehdään. Äsken hain leipomosta pari kuivakakkua.

Oma äitini näännytti itse itsensä jouluisin suursiivouksilla, kaapit tyhjennettiin ja järjestettiin, seiniä pestiin jne... kaikki leipomukset tehtiin ihan alusta asti itse, sitten kilahdettiin jouluaattona tai aatonaattona.

Samaa en omaan perheeseen halua.

Joulu tulee muutenkin kuin suurella väsymyksellä.

Vierailija
27/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Meillä on pieni vauva joka valvottaa, joten teen vaan ne hommat jotka viitsin.

Kaikki sen tajuaa tai jos ei tajua, niin olkoot tajuamatta.

Vierailija
28/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jumala ja kenen uskonnon mukaan?

Vierailija
29/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jumala ja kenen uskonnon mukaan?

Ei ole kuin yksi Jumala: Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ja yksi Herra, välimies Jumalan ja ihmisten välillä; Jumalan Poika Jeesus Kristus.

30/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa ihan kaiken kun minä olen raskaana ja saan vain levätä, no okei naruja laitoin joulupalloihin lapsille kun halusivat koristella kuusen. Siinä mun hommat tältä joululta. :) Illalla sitten jalkahierontaa vielä. Ei tässä pääse uhriutumaan...

Vierailija
31/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa naismaisen miehen, joka pistää essun päälle ja alkaa tiskaamaan? Hyiiiii hyi. Miehen kuuluu olla Mies.

Kuten tässä:

http://www.newnownext.com/wp-content/uploads/backlot/2013/11/a-streetca…

Mikään ei ole seksikkäämpää kuin ruokaa laittava mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä