Mokasin pahasti ihastukseni kanssa :(
Mitään ei ole varmaankaan tehtävissä enää. Meillä oli mukava hetki ja halasimme. Sitten minä surkea alhainen ja nolo idiootti menin sanomaan, että "ymmärrätkö miltä musta tuntuu?" ja "olet todella tärkeä minulle" ja "teet mut todella onnelliseksi". Olen kyllä maailman noloin idiootti. Haluaisin kuolla. En usko, että hän välittää minusta enää tuollaisen avautumisen jälkeen lainkaan. :(
Kommentit (21)
Selittelin ja höpötin vielä joitain muka rationaalisia järkisyitä siihen, miksi tykkään hänestä. Olen kyllä maailman noloin idiootti. :( Olen ihan rikki.
Voi ei, nyt kommenttikin tuli kahteen kertaan. Olen tuhon oma.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän vastasi?
Ei hän tainnut vastata mitään tai ehkä jotain, että ymmärtää kyllä. Olin ihan pyörryksissä siinä tilanteessa, kun oli ollut niin lempeää ja hellää siinä aiemmin, että en edes muista siitä kaikkea. Jos vielä näen ihastukseni joskus, niin mun täytyy varmaankin pyytää sanojani anteeksi häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän vastasi?
Ei hän tainnut vastata mitään tai ehkä jotain, että ymmärtää kyllä. Olin ihan pyörryksissä siinä tilanteessa, kun oli ollut niin lempeää ja hellää siinä aiemmin, että en edes muista siitä kaikkea. Jos vielä näen ihastukseni joskus, niin mun täytyy varmaankin pyytää sanojani anteeksi häneltä.
Älä nyt saatana mene enempää lässyttämään. Olet vieläkin säälittävämpi jos sen teet.
Olen surrut tätä asiaa melkein koko ajan tapaamisestamme lähtien. En tajua, miksi en osaa käyttäytyä coolimmin ja asiallisemmin ihastuessani. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän vastasi?
Älä nyt saatana mene enempää lässyttämään. Olet vieläkin säälittävämpi jos sen teet.
Eli pitää olla vain coolisti ja teeskennellä, ettei mitään edes tapahtunut? T. Ap (=totaaliluuseripelle)
Miehisestä näkökulmasta et ole tehnyt mitään noloa tai tyhmää. Et ole pilannut tuolla mahdollisuuksiasi. Tosin täytyy muistaa, ettei sellaisia välttämättä ole ollutkaan. Naisilla on merkillinen tapa uskoa, että aloitteellisuus tappaisi miehen mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän vastasi?
Eli pitää olla vain coolisti ja teeskennellä, ettei mitään edes tapahtunut? T. Ap (=totaaliluuseripelle)
Ei ainakaan pyydellä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän vastasi?
Repesin tälle, vaikka kaikki myötätunto onkin ap:n puolella. Kaipa tuo on ihan normaalia kuitenkin. Mikä tuo teidän suhde on? Sinä olet ihastunut, onko hän? Te halailette? Mitä mitä, nyt tarvitaan lisää tietoa!
Näin miehenä tuo olisi minusta todella söpöä ja ihanaa jos nainen menisi tuollain höpsöksi minun vuokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän vastasi?
Repesin tälle, vaikka kaikki myötätunto onkin ap:n puolella. Kaipa tuo on ihan normaalia kuitenkin. Mikä tuo teidän suhde on? Sinä olet ihastunut, onko hän? Te halailette? Mitä mitä, nyt tarvitaan lisää tietoa!
Ollaan muutaman kerran nähty; ensin ihan muissa ympyröissä ja siten, että muita ihmisiä oli vieressä. Ei olla deittailtu tai tapailtu edes ainakaan vielä, mutta ollaan vähän juteltu puhelimitse jne. Ehkä jotain ihastumisensuuntaista on ilmassa; tosin itse olen ihan mielettömän ihastunut jo häneen.
Ei puolitutuille mennä avautumaan tunteista. Siinä ei ole mitään romanttista tai ihanaa. Näyttää vain kuinka takertuva ja epätoivoinen toinen on.
Vierailija kirjoitti:
Ei puolitutuille mennä avautumaan tunteista. Siinä ei ole mitään romanttista tai ihanaa. Näyttää vain kuinka takertuva ja epätoivoinen toinen on.
Ei hän nyt mikään puolituttu ole. Hän ei sovi sellaiseen kategoriaan millään tavalla. Siis hän on puolituttua huomattavasti läheisempi toki, mutta jotenkin aika erikoisella tavalla ehkä. Meidän välillä on ollut parhaimmillaan jotain todella voimakasta fyysistä vetoa toisiimme, uskoisin, vaikka emme kovin syvällisesti tunnekaan toisiamme ennalta. En vain halua itse hätiköidä ja panikoida liikaa, ettei kaikki mene aivan pieleen. Itse olen ihan mielettömän ihastunut, mutta yritän pitää itseni kasassa edes jotenkin...toisinaan kyllä aika huonolla menestyksellä. :(
Oletko sinä se terapeuttiisi ihastunu?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, nyt kommenttikin tuli kahteen kertaan. Olen tuhon oma.
Kahteen kertaan. Tuhon oma. Voi sinua <3
Ei minusta nuo kyllä kamalan pahoilta mokilta kuulosta, vai miten se sinun ihastuksesi noihin sanoihisi reagoi noin niin kuin?
Kysy seuraavaksi tekstiviestillä:" Laitan ensi kerralla jotain juhlavampaa ylle, jos vaikka kosit minua?" Muista pistää pitsialusvaatteet, niin ei tarvitse kainostella kun hän riisuu sinut. Kun on vauhtiin päästy niin antaa mennä vaan.
Selittelin ja höpötin vielä joitain muka rationaalisia järkisyitä siihen, miksi tykkään hänestä. Olen kyllä maailman noloin idiootti. :( Olen ihan rikki.