Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko teillä parisuhdeseksi? Jos, niin miten?

Vierailija
23.12.2016 |

Mieheni jaksaa tyydyttää minut ehkä kerran per 3 kk. Mutta minun "on annettava seksiä joka toinen päivä, tai muuten tulee avioero!".

Tätä kestänyt nyt 7 vuotta ja viimeiset 2 v on alkanut tuntua, etten jaksa enää.

Olin aiemmin hyvinkin seksuaalinen nainen. Nykyisin ei yleensä tee mieli enää lainkaan. Jaa miksi? No siksi, kun tiedän että miehen mielestä vain hänen nautintonsa kuuluu asiaan.

Mies perustelee tätä sillä, että "nainen ja mies nyt vaan on erilaisia ja miehen on pakko päästä purkautumaan parin päivän välein".

Eli olenko vaan joku masturbaatio-väline miehelleni, joka purkaa täydet kassinsa minuun?
Mikä tähän auttaa?
Mikä teillä on auttanut?
Vai onko vaan pakko vaihtaa miestä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan mies jaksa nuolla tussua viittä tuntia viikossa 30 vuotta. Hoitele ittesi samalla kun panette.

Vierailija
2/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjooh. Olen siitä erikoinen nainen, että minua ei tarvitse erikseen nuoleskella. Tulen parhaiten ihan siinä yhdynnässä itsessään (kivointa on tulla miehen kanssa yhtä aikaa), jos mies vaan viitsii tehdä sen oikealla tavoin ja oikeassa asennossa.

Mutta kun tämä minun mieheni haluaa aina vaan käyttää sitä itselleen mukavinta asentoa.

Ja onpa tuo sen verran lihonutkin, ettei pysty esim. kannattelemaan itseään omien käsiensä varassa kuin hetken.

Eli siis jotain yhteistyön tynkää tähän tarvittaisiin, mutta kun juuri se tuntuu olevan se mahdottomuus. Että mies jaksaisi oikeasti kuunnella minua ja minunkin mieltymyksiä ja haluja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki onnistuu,meillä mies haluaa että laukean 2 ennen häntä,ja laukeankin aina,minua kiihottaa se että teemme kaikkemme toistemme nautinnon eteen,puhu miehellesi että haluat tuntea olevasi haluttu ja nauttia seksistä myös

Vierailija
4/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää joku provo? "Avuton nainen" -provoilija taas?

Vierailija
5/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies tekee kaikkensa, että laukean ensin. Jos minulla on tiukassa, niin kauheasti pyytelee anteeksi ja kysyy, mitä minulle pitää vielä tehdä. Olemme tosin olleet yhdessä vasta vajaa neljä vuotta.

Vierailija
6/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa mies tekee kaikkensa, että laukean ensin. Jos minulla on tiukassa, niin kauheasti pyytelee anteeksi ja kysyy, mitä minulle pitää vielä tehdä. Olemme tosin olleet yhdessä vasta vajaa neljä vuotta.

Siis tämä on niin ärsyttävää, mun mies oli ennen tuommoinen ja fiiliksethän siinä meni kun toinen hermoilee.

Ja kiitos kysymästä, parisuhdeseksi toimii ihan hyvin. Roimasti on toki vähentynyt muiden stressitekijöiden vuoksi, mutta sehän siinä onkin, seksin ei tule olla stressiä lisäävää jossa käytössä on kaikki temput. Vaan läheisyyttä lisäävää - välillä vähän laimeaa, välillä jotain ihan muuta. ;) Mutta ei missään nimessä ahdistavaa tai stressaavaa.

Vierailija
8/8 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä on niin ärsyttävää, mun mies oli ennen tuommoinen ja fiiliksethän siinä meni kun toinen hermoilee.

Ja kiitos kysymästä, parisuhdeseksi toimii ihan hyvin. Roimasti on toki vähentynyt muiden stressitekijöiden vuoksi, mutta sehän siinä onkin, seksin ei tule olla stressiä lisäävää jossa käytössä on kaikki temput. Vaan läheisyyttä lisäävää - välillä vähän laimeaa, välillä jotain ihan muuta. ;) Mutta ei missään nimessä ahdistavaa tai stressaavaa.

Joo, ei tuotakaan kannata vetää yli, menee molemmilta fiilikset jos on pakollinen orgasminmetsästys päällä. Seksi ei saa olla suorittamista.