Mä en käsitä, miksi Saara Aalto herättää ihmisissä niin paljon tunteita
Mun mielestä hyvinkin neutraali kokonaisuudessaan. Silti tunnen paljon ihmisiä, joiden verenpaine näyttää nousevan +50mmHg, kun kuulevatkin Saaran nimen. Onko artistille edullista, että hän herättää tunteita? Tosin tuntunut, että morsmaikku on saanut viime aikoina enemmän huomiota.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, että hänestä on jatkuvasti suhteettoman paljon aloituksia täällä ja valtaosassa vielä ihan älytöntä hehkutusta. Herää kysymys, tulevatko ne samasta sylttytehtaasta. Ne ovat vastenmielisiä. En myöskään pidä hänen tavastaan esiintyä haastatteluissa, ihan kuin hän kävisi ylikierroksilla koko ajan ja puhuu itsekeskeisesti ja naiivisti. Ei uskoisi hänen olevan 30-vuotias.
Suhteettoman paljon aloituksia kyllä, mutta että valtaosassa älytöntä hehkutusta? Olihan tämä vitsi? Koko ajanhan sitä on haukuttu ja kritisoitu ties mistä, mitä ketjuja olet oikein lukenut? Tälläkin hetkellä etusivulla pyörii Meriä ja Saaraa käsittelevä keskustelu, jossa heidän parisuhdettaan haukutaan tasapainottomaksi ja ties miksi. Ja mammat yläpeukuttaa. X Factor-keskusteluissa on toki hehkutettu, mutta se onkin ollut mukavaa vaihtelua negakeskusteluille. Fakta on, että tällä palstalla valtaosa Saara-keskusteluista on haukkumista, ei suinkaan hehkutusta.
Mitä sitten vaikka on haukkumista? Se on mielipide siinä missä se mielisairas hehkutuskin. Mielisairas hehkutus ei ole kaikkien mielipide eikä haukkuminen ole kaikkien mielipide. Joku tykkää anuksesta toinen vaginasta ja kolmas sormettaa. Tällaisia me ihmiset ollaan. Mitä se sulle kuuluu jos joku ei diggaile Saara Aallon feikistä persoonasta? Miksi sun pitää siitä huolehtia ja tilittää? Chillaa ja nauti elämästä. Tunge suuhusi kaksin käsin kinkkua kuten Meri ja Saara ja usko heidän puheitaan jos niin haluat, mutta älä tule sössöttämään elämänohjeita meille muille, kyllä me pärjätään ilman sinuakin. Maailma pyörii oikein kivasti ilman sinun mielipiteitäsi meistä muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, että hänestä on jatkuvasti suhteettoman paljon aloituksia täällä ja valtaosassa vielä ihan älytöntä hehkutusta. Herää kysymys, tulevatko ne samasta sylttytehtaasta. Ne ovat vastenmielisiä. En myöskään pidä hänen tavastaan esiintyä haastatteluissa, ihan kuin hän kävisi ylikierroksilla koko ajan ja puhuu itsekeskeisesti ja naiivisti. Ei uskoisi hänen olevan 30-vuotias.
Suhteettoman paljon aloituksia kyllä, mutta että valtaosassa älytöntä hehkutusta? Olihan tämä vitsi? Koko ajanhan sitä on haukuttu ja kritisoitu ties mistä, mitä ketjuja olet oikein lukenut? Tälläkin hetkellä etusivulla pyörii Meriä ja Saaraa käsittelevä keskustelu, jossa heidän parisuhdettaan haukutaan tasapainottomaksi ja ties miksi. Ja mammat yläpeukuttaa. X Factor-keskusteluissa on toki hehkutettu, mutta se onkin ollut mukavaa vaihtelua negakeskusteluille. Fakta on, että tällä palstalla valtaosa Saara-keskusteluista on haukkumista, ei suinkaan hehkutusta.
"parisuhdetta haukutaan tasapainottomaksi" miten niin HAUKUTAAN? Kommentistasi paistaa läpi se että kaiken tulisi mielestäsi olla naminamia. Mitä haukkumista se on jos jonkun mielestä se suhde on epätasapainoinen? HÄ? Sitä vastaan sinulla ei tietysti ole mitään että sitä hehkutetaan tasapainoiseksi? Eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että tällä palstalla valtaosa Saara-keskusteluista on haukkumista, ei suinkaan hehkutusta.
Tähän se kiteytyy Saara-fanien itku. Heidän maailmassaan on vain kahden kategorian mielipiteitä. Hehkutus ja haukkuminen. Hehkutus on sallittua. Haukkuminen on kiellettyä. Ja ainakin hehkutusta pitäisi olla enemmän kuin haukkumista, jotta kaikki olisi hyvin. Ei voi kuin ihmetellä millaisella ihmisellä on tuollainen maailmankatsomus.
No juuri tuo on sitä Saarankin tyyliä. Kaikki eri mieltä oleminen on kiusaamista ja kaikki ei-ihku-ihailu on arvostelua.
Juu ilman muuta pitää kaivamalla kaivaa ja etsiä jotta pääsisi haukkumaan. Ettei missään nimessä kehut ja kannustukset saa ylivaltaa. Hauku, lytistä maahan, älä vahingossakaan kehu ettei vaan kohteesi pääse kokemaan onnellisuutta ja hyväksyntää
Siiihen nähden että Saara on aina ihana ja Saaran kotona ei koskaan sanota mitään negatiivista ulkonäöstä, on aika outoa, että Saara julkisesti irvailee siskonsa ulkonäköä...
Ensin valitetaan kun lapset kiusaavat toisiaan sekä livenä että netissä. Kuitenkin täällä aivan samalla tapaa panetellaan aikuisten toimesta milloin ketäkin mistäkin syystä. Jos ei tykkää niin ei tykkää kääntää sivua tai hyppää rivin yli ilman avautumista.
Vierailija kirjoitti:
Juu ilman muuta pitää kaivamalla kaivaa ja etsiä jotta pääsisi haukkumaan. Ettei missään nimessä kehut ja kannustukset saa ylivaltaa. Hauku, lytistä maahan, älä vahingossakaan kehu ettei vaan kohteesi pääse kokemaan onnellisuutta ja hyväksyntää
No eipä mene Saarallakaan hyvin jos pitää av:n juttujen perusteella kokea tai olla kokematta onnellisuutta ja hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä mene Saarallakaan hyvin jos pitää av:n juttujen perusteella kokea tai olla kokematta onnellisuutta ja hyväksyntää.
Saara löysi jo hyväksynnän!! Briteistä..
Kuinka ihmiset joulunakin viitsii kiusata ja haukkua toisia täällä netissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara löysi jo hyväksynnän!! Briteistä..
Pysyköön siellä sitten. Minkä vuoksi hänen täytyy tulla Suomeen opettamaan meitä suomalaisia kuinka elää omaa elämäämme? Nämä Saaran kvalifioitumiset erilaisiin tehtäviin tapahtuvat yhtä nopeasti kuin Merillä. Eli niin nopeasti kuin pystyy ammattinimikkeen kirjoittamaan tai elämänohjeen antamaan niin yhtä nopeasti on sitten ammattilainen po saralla. Esimerkki: Meri ei ole aiemmin ollut henkivartija. Sitten hän keksii olevansa sellainen ja sanoo niin ja se oli siinä. Ammattitaitoinen henkivartija on ilmestynyt maailmaan. Sama juttu Saaralla. Hänelle sanotaan dumarin toimesta X Factorissa: Saara you're a star ja kas, tähti on syttynyt. Sillähän ei siis ole mitään merkitystä onko henkivartijalla sitä ammattitaitoa tai onko tähti joka ei myy yhtään levyä. Mutta joo, Saara voi ihan huoletta mennä sinne britteihin sen saamansa hyväksynnän pariin aka hortoilemaan reppu selässä Lontoon kaduille ja syömään yöllä kaksin käsin hampurilaisia. Häntä ei oikeasti jää kaipaamaan kukaan. Farssi koko muija.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmiset joulunakin viitsii kiusata ja haukkua toisia täällä netissä?
Näet ja kuvittelet harhoja. Jouluaikaan ne ovat tavallisesti olleet tonttuja. Nykyaikana ne ovat kiusaamiseksi tulkittavia kommentteja joita kurkistelee joka ikkunasta, joita myös näytöiksi kutsutaan.
Nämä Saara Aallon fanaattiset fanit alkavat olla harhoissaan aika raskasta sakkia. Jos ajattelee esimerkiksi piripsykoosissa Hesarilla sekoilevaa nistiä, niin sellaisen kanssa harva haluaa olla missään tekemisissä, koska he näkevät pikku-ukkoja. Nyt tämä some on muuttanut tätä kenttää. Kaikenlaisiin sekopäihin törmää tällaisessa tavalliseksikin kuvitelmissa ympäristössä, mitä harvemmin tapahtuu irl.
Vierailija kirjoitti:
Ensin valitetaan kun lapset kiusaavat toisiaan sekä livenä että netissä. Kuitenkin täällä aivan samalla tapaa panetellaan aikuisten toimesta milloin ketäkin mistäkin syystä. Jos ei tykkää niin ei tykkää kääntää sivua tai hyppää rivin yli ilman avautumista.
Sama juttu sulle. Paina nappia äläkä lue näitä kommentteja jos ne muuntuvat mielessäsi harhakuviksi. Mene sellaiseen paikkaan jossa voit piehtaroida naminamissa ja kommunikoida sydänhymiöiden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Turhastako sitä pitäisi kehua? Esim vaikka henkilö on ylipainoinen niin tulisi sanoa ettei hän ole ylipainoinen? Tällainen valehtelu tietysti sopii kuin nyrkki silmään kun puhutaan Saara Aallosta ja hänen faneistaan.
http://areena.yle.fi/1-3896344
Jossakin 30 minuutin päälle Saara Aalto toteaa sanasta sanaan näin:
jos kukkaa ei osta sitä mun levyä ni ei se haittaa koska mulla on nyt mahtavat kokemukset takana mää niinku nautin siitä matkasta ja tekemisestä ei siitä, että onko mun levy jossain listoilla mä en oo ikinä teheny musiikkia sen perusteella toki kun on tämmöset levy-yhtiöt taustalla niin niillähän on ne tulostavoitteet, mutta jos ei se tapahu ni se ei tapahu ei mulla… mun missio ei oo se että mä haluan olla maailmantähti niinku madonna, vaan mun missio on se, että mä levitän inspiraatiota ihmisille ja olen onnellinen ite, koska sit ku mä oon onnellinen ni mä pystyn auttaa muita ja levittään onnellisuutta muille
Tämä on just se sama asenne, jonka johdosta hänellä ei ole koskaan ollut levysopimusta. Hän ei kertakaikkiaan tajua, että kyse on bisneksestä. Jos artistille itselle on yks hailee, että myykö levyt, niin kyllä silloin levy-yhtiössä kohotellaan kulmakarvoja ja pyydetään poistumaan paikalta. Siis mistä toi muija oikein puhuu edes? Onko se kajahtanut ihan nyt viime aikoina enemmän vai onko se aina ollut noin sekaisin? Hänellä ei ole missiona myydä levyjä vaan olla onnellinen ja levittää onnellisuutta muille!?!? Mistä onnellisuuden levittämisestä se puhuu? Toi on suuruudenHULLU narsisti. Kuvittelee olevansa joku jumalolento... Ei jumalauta... Soittakaa nyt se piipaa-auto joku...
Vaikka Saara sanoisi ettei haittaa ettei levyä kukaan osta niin levy /levyt myy joka tapauksessa ja paljon. Jokainen järkevä levypomo tietää sen nyt X-factorin
Vierailija kirjoitti:
http://areena.yle.fi/1-3896344
Jossakin 30 minuutin päälle Saara Aalto toteaa sanasta sanaan näin:
jos kukkaa ei osta sitä mun levyä ni ei se haittaa koska mulla on nyt mahtavat kokemukset takana mää niinku nautin siitä matkasta ja tekemisestä ei siitä, että onko mun levy jossain listoilla mä en oo ikinä teheny musiikkia sen perusteella toki kun on tämmöset levy-yhtiöt taustalla niin niillähän on ne tulostavoitteet, mutta jos ei se tapahu ni se ei tapahu ei mulla… mun missio ei oo se että mä haluan olla maailmantähti niinku madonna, vaan mun missio on se, että mä levitän inspiraatiota ihmisille ja olen onnellinen ite, koska sit ku mä oon onnellinen ni mä pystyn auttaa muita ja levittään onnellisuutta muille
Tämä on just se sama asenne, jonka johdosta hänellä ei ole koskaan ollut levysopimusta. Hän ei kertakaikkiaan tajua, että kyse on bisneksestä. Jos artistille itselle on yks hailee, että myykö levyt, niin kyllä silloin levy-yhtiössä kohotellaan kulmakarvoja ja pyydetään poistumaan paikalta. Siis mistä toi muija oikein puhuu edes? Onko se kajahtanut ihan nyt viime aikoina enemmän vai onko se aina ollut noin sekaisin? Hänellä ei ole missiona myydä levyjä vaan olla onnellinen ja levittää onnellisuutta muille!?!? Mistä onnellisuuden levittämisestä se puhuu? Toi on suuruudenHULLU narsisti. Kuvittelee olevansa joku jumalolento... Ei jumalauta... Soittakaa nyt se piipaa-auto joku...
Luulen että tuo on suojamekanismi epäonnistumisten varalle. Hän poisselittää ne jo etukäteen. Todellisuudessahan hän on todella kilpailuhenkinen ja haluaa olla paras hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvinkin neutraali kokonaisuudessaan. Silti tunnen paljon ihmisiä, joiden verenpaine näyttää nousevan +50mmHg, kun kuulevatkin Saaran nimen. Onko artistille edullista, että hän herättää tunteita? Tosin tuntunut, että morsmaikku on saanut viime aikoina enemmän huomiota.
Johtuu itsellä siitä, että Saaran musiikkityyli ja X-factor yleensäkään eivät minua kiinnosta. Ymmärrän että musiikkibisneksessä pitää rakentaa imagoa ja mainostaa, mutta Saaran kohdalla mainosbudjetti on sitä luokkaa että kun päivittäin lukee mitä maailmalla on tapahtunut, joukossa on 3-4 "uutista" Saaran tekemisistä. Ulkomaiden tapahtumat ja talousuutiset voi usein suodattaa, mutta kotimaan tapahtumia ei voi seurata ilman Saara Aaltoa.
Minä en pitäny Saarasta ennenkuin näin sen Whitney Houston coverin ja olin ihan että huhuhu I didnt know her strenght