Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en käsitä, miksi Saara Aalto herättää ihmisissä niin paljon tunteita

Vierailija
23.12.2016 |

Mun mielestä hyvinkin neutraali kokonaisuudessaan. Silti tunnen paljon ihmisiä, joiden verenpaine näyttää nousevan +50mmHg, kun kuulevatkin Saaran nimen. Onko artistille edullista, että hän herättää tunteita? Tosin tuntunut, että morsmaikku on saanut viime aikoina enemmän huomiota.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tuo äskeinen osaa sanoa nuo asiat valeiksi? Onko ollut Lontoossa seuraamassa palavereja, tuskin? Saara Aalto on koko ajan sanonut että tammikuussa voi tiedottaa enemmän. Tiesitkö muuten että valehtelijaksi väittäminen on kiusaamista ellei peräti kunnian loukkaamista.

Vierailija
22/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ratkaseva ero onko Simon Cowell sanonnut Saaralle että haluaa tehdä tämän kanssa yhteistyötä vai että toivottavasti vielä joskus tehdään yhteistyötä. Sama kun joku sanois mä haluan nähdä sut huomenna tai toivottavasti vielä joskus nähdään.

Saara itse selvästi sanoi että Simon oli sanonnut toivottavasti vielä joskus tehdään yhteistyötä. Se on nyt täällä palstalla väännetty tohon toiseen muotoon että kuulostaa valheelta jos heidän tiensä eivät enää kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ratkaseva ero onko Simon Cowell sanonnut Saaralle että haluaa tehdä tämän kanssa yhteistyötä vai että toivottavasti vielä joskus tehdään yhteistyötä. Sama kun joku sanois mä haluan nähdä sut huomenna tai toivottavasti vielä joskus nähdään.

Saara itse selvästi sanoi että Simon oli sanonnut toivottavasti vielä joskus tehdään yhteistyötä. Se on nyt täällä palstalla väännetty tohon toiseen muotoon että kuulostaa valheelta jos heidän tiensä eivät enää kohtaa.

Jaa. No tollasenaanhan toi ei ole edes mainitsemisen arvoinen juttu koska ton Simon nyt tasantarkkaan sanoo jokaiselle live lähetyksiin asti päässeelle kisailijalle kun hyppää lavalle kättelemään tippujaa. Honeyn kanssa tämän jopa toteutti. Minkälainen se sen eilen julkastu sinkku muuten on?

Vierailija
24/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000537088.html

Tuossa lyhyt juttu muutaman vuoden takaa

Vierailija
25/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran puheet on tyypillisesti paisuneet ja aina niin että niihin on lisätty kehua tai omakehua. Hän myös valehtelee ihan koko ajan kirkkain silmin, joten Saara ei ole luotettava lähde.

Vierailija
26/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tuossa on se Saaran väite.

Itse koen ne hänen esiintymisensä (paitsi x factor jotka muut määräsi) ja jatkuvaa omakehua uhkuvat puheensa niin vaivaannuttaviksi, että todennäköisesti pyrkisin myös karttamaan häntä. Varsinkin ne hänen omat kappaleensa on ihan käsittämättömän piinallisia. No fear. Puistatus.

Vierailija
27/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tuossa on se Saaran väite.

Itse koen ne hänen esiintymisensä (paitsi x factor jotka muut määräsi) ja jatkuvaa omakehua uhkuvat puheensa niin vaivaannuttaviksi, että todennäköisesti pyrkisin myös karttamaan häntä. Varsinkin ne hänen omat kappaleensa on ihan käsittämättömän piinallisia. No fear. Puistatus.

"jätettiin tosi vahvasti ulkopuolelle ja piti olla yksin" Tuo ei kerro vielä yhtään mitään väitetystä kiusaamisesta. Ulkopuolelle jäämistä tapahtuu myös omasta tahdosta. On lapsia jotka haluavat olla omissa oloissaan esiemrkiksi siksi, että he kuvittelevat olevansa parempia, kunnianhimoisempia ja haluavat kerätä huomiota opettajalta. Esimerkiksi narsisitiset lapset osaavat kyllä kerätä huomiota opettajilta ja ovat hyviä manipuloimaan. Kun vetäytyy välitunnilla yksin kirjoittelemaan laulunsanoja puun alle kun muut vetävät vessassa tupakkaa, saattaa hyvinkin olla, että jutustelemaan tulee "se kiva" opettaja joka kysyy "Mikäs Saara sinulla on? Miksi sinä olet täällä yksin? Onpa upeat sanat tuossa sinun kirjoittamassa biisissä!" Päinvastoin tuo vahvistaa epäilyjä että se kiusaaminen on tapahtunut vain hänen omassa mielessään ja että hän on tulkinnut esimerkiksi esiintymiseensä liittyvän arvostelun kiusaamiseksi. Se mikä on uskottavaa on, että Saara Aalto on ollut jonkinlainen "outo lintu" koko elämänsä ajan. Sitaateissa siksi, että ymmärrätte mitä tarkoitetaan. Näitä tällaisia "outoja lintuja" nyt vaan sattuu olemaan elämässä. Tästä Saara Aallon on kuitenkin syyttäminen omaa perhettään jos hän jotakin haluaa syyttää. Juuri viime viikolla hän julisti, että heidän perheensä on hyvin taiteellinen ja boheemi. Väistämättä tämä synnyttää mielikuvan, että siellä oulunsalolaisella kylällä on ollut joku snadisti outo perhe, jossa oli snadisti outo lapsi nimeltä Saara Aalto. Tämä outous ja boheemius, jos se pitää paikkaansa, lienee myös heijastunut esimerkiksi perheen rutiineihin, kasvatukseen ja mahdollisesti ulkonäköön eli pukeutumiseen jne? Jos perheessä on tarkoituksellisesti ja tietoisesti päätetty verhota se perheen silmäterä Saara Aalto muista poikkeaviin vaatteisiin, niin se on tahallista huomion heräämistä ja silmätikuksi tekemistä. Tai ainakin riskin ottamista, että niin käy. You can't have it both ways, kuten Englannissa Saara Aaltoa ymmärtävät, suomalaisista ahdasmielisistä ihmisistä poikkeavat ammattilaiset sanoisivat. Eli et voi samaan aikaan olla boheemi ja outo ja sitten valittaa, että miksi minua vähän "katsotaan kieroon". Näin se menee maailmassa. Tervetuloa maailmaan!

Vierailija
28/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin olin ainoa joka aina X Factoria katsellessa laittoi telkkarin äänettömälle kun Saara puhui. Laulajana upea! Persoonana not so much.

Vierailija
29/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kinkkusi 27 varmasti kypsää? Lujasti näyttää jouluripuli iskeneen.

Vierailija
30/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun menestyi.

En vaan tunne hänen musiikkiaan yhtään, joten vaikea sanoa siitä mitään. Hyvin laulaa kovereita, upea ääni ja esiintyy erinomaisesti.

Muuten henkilönä jää jotenkin teennäiseksi ja oudon lapselliseksi prinsessajuttuineen, puhuu kuin olisi lapsi ja puhuisi muille lapsille. Ehkä tämän teennäisyyden tunteen takia hän ei nouse henkilönä mielenkiintoiseksi.

Vierailija
31/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa menestys voimaannuttaa ja pyrkimys menestyjän lähipiiriin on kova, Suomessa kateuttaa ja katkeroittaa ja menestyjää yritetään polkea maahan.

Sosialistisessa Suomessa kaikilla pitää mennä yhtä surkeasti ja vetoapua paskasta parempaan ei suvaita.

Vierailija
32/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Saara on vuosia puhunut kiusaamisesta eikä vain hetken mielijohteesta. Turha siinä on NYT jonkun väittää valehtelijaksi. Herättää tosiaan epäilyksiä onko tämä ollut itse se Saaran kiusaajajoukon jäsen.

Vierailija
34/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että hänestä on jatkuvasti suhteettoman paljon aloituksia täällä ja valtaosassa vielä ihan älytöntä hehkutusta.  Herää kysymys, tulevatko ne samasta sylttytehtaasta. Ne ovat vastenmielisiä. En myöskään pidä hänen tavastaan esiintyä haastatteluissa, ihan kuin hän kävisi ylikierroksilla koko ajan ja puhuu itsekeskeisesti ja naiivisti. Ei uskoisi hänen olevan 30-vuotias.

Saaralla on Suomessa yli 10 000 tosifania (suljetuissa FB-ryhmissä) + satoja tuhansia/miljoonia muuten vain faneja. Briteistä vielä enemmän Ja kuinka paljon heitä löytyykään jo nyt muualta maailmalta!  Heistä kuka tahansa voi ampua alas täällä harrastetut parjaus- ja kadepuheet, joten väite sylttytehtaasta ei toimi tässä tapauksessa. Sylttytehtaasta puheen ollen:  tämän keskustelupalstan vastenmieliset  parjausjutut taitavat tulla vain  muutaman henkilön muodostamalta änkyräkerholta.

Saaran iloisuus, energisyys, puheliaisuus, erinomainen englanninkielen taito, taito kuunnella ja vastata kysymyksiin, hienot reaktiot, esiintyminen ja tietenkin ammattitaito sekä paljon muuta: ei ihme että meistä suomalaistakin valtaosa positiivisesti kadehtien ihailee häntä, briteistä ja muun maailman väestä puhumattakaan.

Hänen  X-Factor -vierailunsa yhteydessä tuomansa Suomen medianäkyvyyden arvoksi on laskettu 150 miljoonaa euroa. Vertailun vuoksi: Visit Finlandin vuosibudjetti on noin 10 miljoonaa euroa.  Ei siis ihme, että presidenttiä ja hallitusta myöten häntä kiitetään ja palkitaan. 

Ei uskoisi, että on 30 vuoden ikään ehtinyt noin paljon. Ja mitä kaikkea onkaan vasta tulossa: maailman suurimman laulukilpailun UK-finaali  oli vasta alkua. Teille Saaran pakkomielteisille soimaajille taitaa koittaa  lähivuosina hikinen räksyttämisurakka! J

Saara Aalto ei ole se joka ensisijaisesti herättää niitä tunteita. Ne jotka niitä tunteita herättävät ovat tämä kourallinen fanaattisia faneja, jotka floodaavat erogeeniset alueet turvoksissa ja ehkä jopa kosteina idoliaan ihannoivia täysin epärealistisia ja harhaisia kommentteja, kuten tuossa yllä oleva osoittaa. Osa näistä kommenteista on Saara Aallon itsensä julkisuuteen päästämiä. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin, niin näiden fanien välittämien tietojen perusteella, jotka ovat niitä tunteita herättäviä, Saara Aalto vaikuttaisi olevan voimakkaan narsistinen ja epärehellinen. Itse asiassa niin epärehellinen, että häntä voitaisiin kutsua patologiseksi valehtelijaksi. Saara Aallon suusta tulevat väitteet, joita hänen fanaattiset faninsa siis välittävät, ovat järjestään joko ympäripyöreää mitään tarkoittamatonta mumbojumboa tai tarkoin rajattuja väitteitä, joiden oikeellisuutta on mahdotonta tarkistaa. Ei jokaista väitettä tietenkään tulisikaan olla tarvetta tarkistaa, mutta kun jokainen on sellainen, niin se nostattaa epäilyt. Yksi väite on koulukiusaaminen. Sellaista eivät Saara Aallon koulukaverit tiedä/muista tapahtuneen. Saara Aallon fanit ovat sitä mieltä, että ei tietenkään kukaan tule kertomaan, että joo häntä kiusattiin. Puhumattakaan siitä, että esiin tulisi joku väitetty kiusaaja. Mutta totuus on toinen. Kyllä joku tulisi. Tämän päivän anonyymia kommentointia suosimassa some-maailmassa joku varmasti luetteloisi esim nimikirjaimia käyttäen ne jotka Saara Aaltoa kiusasivat. Ainoatakaan sellaista juttua ei ole tullut eteen. Tämäkin tukee sitä, ettei sellaista ole tapahtunut. Eli Saara Aaltoa ei ole kiusattu. Saara Aalto on itse tulkinnut kiusaamiseksi häneen kohdistuneen arvostelun. Hauska juttu muuten, että nyt Saara Aallon fanit leimaavat täälläkin kaiken häneen kohdistuvan arvostelun "kiusaamiseksi" ja jopa väittävät harhaisesti, että "koulukiusaajat" ovat nyt siirtyneet tänne. Koulukiusaaminen on vakava asia, mutta yhtä vakavaa ja erityisen moitittavaa on itse ratsastaa tällä vakavalla asialla - tosiasioiden vastaisesti. Tässä ne väitteet, joita Saara Aalto ei ole kyennyt varmistamaan ja joita vastaan on esitetty perustellut epäilykset niitä pidetään tosiasioiden vastaisina eli valheina:

-Saara Aaltoa kiusattiin koulussa

-Saara Aallolla on levysopimus

-Saara Aallolla on viiden levyn sopimus

-Saara Aalto oli ensimmäinen julkisuuteen tullut lesbo

-Saara Aalto lähtee tammikuussa Los Angelesiin kirjoittelemaan biisejä Warrenin ja monien muiden huipputuottajien kanssa

-Simon Cowell kertoi Saara Aallolle haluavansa tehdä hänen kanssaan yhteistyötä

-Sony UK ja Finland välillä on "jännä sopimus", jonka avulla valloitetaan Skandinavia

-Saara Aallolla on iPodissa Sia:n tekemä kappale, jonka hän saa levylleen jos hän haluaa

lista jatkuu ja jatkuu... 

Kunpa joku kertoisi Saara Aallolle, että näin raju valehteleminen on sen tasoista, että kannattaisi kysyä apua.

Kuulostaa Putinistiselta salaliittoteorialta. Muuten aina kun olen keskustellut jonkun Putinistin tai Venäjää ihannoivan kanssa, he poikkeuksetta mollaavat Saaraa ja kaikkia muitakin suomalaisia menestyjiä, jotka eivät sovi heidän länsivihan ja Putinin ihannoinnin muotiin. Heidän toimeksiantonsa on mollata suomalaisia ja aiheuttaa sekaannusta. Käsittämätöntä valheiden levittämistä.

- Valtamedia vaikenee, levy-yhtiö kiistää Saaralla ei ole levytyssopimusta.

- Suomen Sonyn edustava valehtelee, että Saaralla on levytyssopimus. CIA osallisena salaliitossa.

- Nimetön lentoyhtiön edustaja väittää Russia Todays keskustelu palstalla, ettei Saaralla ole lentolippua Los Angelesiin.

Sinun jutut kuulostaa juuri tältä ... :D Olet todella rikkinäinen ihminen, kun jaksat suoltaa tuollaisia valheita. Nuo sinun valheesi eivät ole objektiivista arvostelua nähneetkään.

Kaikkien muitten oikeiden suomalaisten mielipiteet Saarasta vaihtelevat neutraalista fanitukseen. Sen verran hyvin olen perillä faktoista, että tuo sinun valehtelusi herättää inhoa Saara fanien keskuudessa, kun se herättää minussakin vaikken mikään Saara fani olekkaan. Kannusta varauksetta kaikkia osaavia Suomalaisia, joka yrittävät saada kansainvälistä menestystä, koska sitä Suomi tarvitsee. 

Eikö sinulle riitä todisteeksi levytyssopimuksesta, se että levy-yhtiön(SONY) järjestämässä lehdistötilaisuudessa, Saara kertoo levytyssopimuksesta. Jossa myös levy-yhtiön edustaja on paikalla. Em. tilaisuus lähetettiin livenä netissä varmaan 15 eri kanavalla. Vai onko sekin tilaisuus valhetta ja CIA:n salajuoni ... LOL ...

Vierailija
35/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi edes kuvitella että Saara tulee ja pitää lehdistötilaisuuden jossa kaikki valetta? Että astuu mediaan ja tekee itsestään hullun.

Vierailija
36/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes kuvitella että Saara tulee ja pitää lehdistötilaisuuden jossa kaikki valetta? Että astuu mediaan ja tekee itsestään hullun.

Propaganda ja sairas mieli vääntää faktat valheeksi. Mikään todiste ei riitä, kun valtamedia uutisoi Saaran lehdistötilaisuudesta, koska on aivopesty uskomaan, että valtamediassa kaikki on valhetta. Mutta vaihtoehto median valheisiin uskotaan, vaikka ne olisi moneen kertaan todistettu vääriksi. Antaisivat nyt edes Suomalaisten muusikkojen olla rauhassa.

Vierailija
37/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Saaraa ole kiusattu koulussa. About melkein kaikkia suomalaisia on kiusattu koulussa.

Ihmettelette, että Saara hehkuttaa itseään ja nostaa itseään ylemmäs. Silti jengi on äänestänyt Alexander Stubbia, joka teki ihan samaa ja häntä vaan ihailtiin tästä. Saara ei sentään ole leikannut ihmisiltä toimeentuloa, vaan pikemminkin tuonut rahaa Suomeen.

Ei mikään ihme, että hän hehkuttaa miten kaikki loksahti paikoilleen ja miten kaikki onkin ollut kuin suurempaa suunnitelmaa. Siltä mustakin tuntuisi, jos jokainen työnantaja Suomessa olisi jättänyt ottamatta töihin ja sit joku brittien kuninkaallinen perhe ois sitä mieltä, että mä oon paras työntekijä mikä heillä on ollut.

Ei Saara olisi mennyt X-factoriin, jos sille olisi annettu suomalainen levytyssopimus. Eli kaikki meni loppujen lopuksi hänelle parhain päin, koska Suomessa ei vaan osattu eikä vaan ole resursseja.

Samalla lailla suomalaisia lähtee sinne Piilaaksoonkin töihin, eikä vain istu täällä. Koska siellä on enemmän mahdollisuuksia. Ja he hehkuttavat niitä mahdollisuuksia.

Vierailija
38/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/viihde/201611262200032557_vi.shtml

Ja tässä tuoreempi juttu

Saaran versio.

Vierailija
39/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä että Saaran puheissa ei ole päätä eikä häntää eikä niihin voi luottaa. Liikaa valheita on jo paljastunut että se olisi vahinko. Sorry Saara mutta olet epäuskottava jopa seksuaalisessa suuntautuneisuudessasi. Kummasta tässä Saara on kyse? Tässä on käsittääkseni vaihtoehdot:

1: valehtelit toistakymmentä vuotta olevasi hetero, mikä on sanoisinko aika pitkäkestoinen valhe ja kertoo henkilöstä enemmän kuin tuhat sanaa, vai:

2: valehtelit tulleesi kaapista ja olevasi lesbo?

Kumpi se on Saara?

Vierailija
40/112 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on äärimmäisen lahjakas duunissa mitä tekee..ja sekös suomalaista vitUttaa..en ymmärrä enkä koskaan tule ymmärtämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä