Joko olet tehnyt joulusiivouksen?
Kommentit (16)
Tässä perheen kanssa yhdessä puuhataan. Ei mitään valtavaa kiukkusiivousta, hiukan siistitään.
Olen tehnyt, paitsi pölyt pitää vielä pyyhkiä. En tosin tehnyt mitään mitä en tavallisessa siivouksessa tekisi.
Tietysti. Minusta aatonaattona ei voi enää aloittaa siivousurakoita. Meillä tehdään nyt karjalanpiirakoita ja sitten menee kinkku uuniin 7-8 tunniksi. Kinkun paistuessa haetaan kuusi Plantagenista ja tuodaan sisälle, etsitään joulukoristeet koko taloon ja illalla tulee vieraita jouluglögille.
En, ei vietetä joulua omassa kodissa joten ei kummemmin tarvi.
Just järjestelin tavarat ja imuroin sata neliötä. Enempää en viitsi siivota. Laittelen tunnelmavalaistuksen päivän pimetessä, niin ei muut töhröt näy!
Tässä viikon ajan olen siivoskellut. Roskiin on mennyt neljä pussillista tavaraa. Tänään vielä pölyt pinnoilta pois, imurointi, lattian pyyhintä,wc ja keittiön kaappien järjestely, että kaikki tarvittavat vävälineet ja herkut varmasti löytyvät.
Tässä sitä istutaan palstalla, vaikka kauheasti pitäisi jo aloittaa. Ehkä tästä ihan just.. :D Ei silti tässä nyt ole kuin tavaroiden paikoilleen laittamista ja illalla kun olen saanut ruoat esivalmisteltua, niin pyyhkäisen lattian vielä. Kotosalla ollaan vain omalla porukalla, eikä vieraita odotettavissa, joten ei ole niin tarkkaa..
En mä tee mitään joulusiivousta. Enkä loppiais-, pääsiäis-, vappu- enkä juhannussiivousta. Teen normaalin viikkosiivouksen enkä sen enempää. Kaapit järjestän tarpeen mukaan, en kalenterin.
siivoojat kävi jo alkuviikosta, tänään vielä siistitään vähän keittiöitä ja olohuonetta.
Koko päivän siivoilin mutta oli luppoaikaakin välillä. Poika piti välistä ottaa tietenkin päiväunet jolloin ei pystynyt suuria asioita tekemään ja muutenkin välillä oli hetkiä jolloin kerrattii et mitä vielä pitäis tehä ja mietittii tehtävien jakoja.
En tee joulusiivousta täällä yksiössäni kun en aio täällä joulua viettää. Toki pienen siivouksen tein/teen tässä tänään ennenkuin lähden, että on kivempi sitten viikon päästä tulla takaisin :)
Parhaillaan työstetään. Nyt luova tauko av:n, piparin ja kahvin kera. Lapset raivaa, minä huutelen ei, joo, tänne, sinne, oota, mä katon, piski pois jaloista. Ei tähän enää kauaa mene, loppusuoralla ollaan.
Ihan raivohulluna siivoan joka paikan. Juuri nytkin tätä tietokonetta tässä pyyhiskelen. Joulu. Puuh. Urakka.
Siivosin jo kuukausi sitten paremmin. Vietiin roinaa pois, vaihdettiin puhtaat matot ja verhot.
Ylläpitosiivous on riittänyt siitä asti. Just teen vielä kaikkea keittiössä, kunhan on valmista niin imuroin ja pyyhin isommat pinnat. Eli melkoisen pitkälti kaikki on jo tehty :)
Nyt makaan sohvalla.. hirvee kiire ja touhotus ;)
Tulihan sitä siivoiltua mutta jo nyt on uus sotku uhkaavasti, täytyy siivota uudelleen..
En :D ajattelin imuroida ja vähän pyyhkäistä pölyjä tänään. Ei se ole niin tarkkaa, kunhan on koristeet ja ruuat :)