Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ei kiinnosta

Vierailija
23.12.2016 |

Ei mulla joulustressiä ole. Vähän silti tympii, kun tuntuu, että joka toinen kokkaa naama jauhoissa ja kyynärpäitä myöten lanttusoseessa. Itse en välitä yhtään kokkaamisesta tai leipomisesta.

Lahjahössötyskään ei kiinnosta. Kummilapsille ostettiin lahjat. Omat lapset on niin isoja että saavat karkkia, kirjat ja rahaa. Ei heillä ole ollut mitään toiveitakaan. Miehelle käyn ostaan vuosikertaviskiä tänään.

Ahdistaa, kun on pakko mennä tänään käymään kaupassa ja siellä alkossa. Inhoan jouluryysistä ja jatkuvaa joululaulutoitotusta radiosta. Parkkipaikkojen ruuhkaa, vihaisia ihmisiä liikenteessä. Jonottamista ja pelkoa että ruoka loppuu maailmasta. Minä voisin olla se joka käy yöllä kaupassa, kun silloin on hiljaisempaa. Oon nyt töissä, mutta iltapäivällä pakko mennä asioille ja nyt jo tuntuu pahalta.

Mikä tämän avauksen viesti oli.. En tiiä. Toivoisin että olis jo aattoilta, ruuat syöty ja voi vaan olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vältän menemästä tänään enää kauppaan. Lisäksi pidän kuulokkeita niin ei tarvitse kuunnella ärsyttäviä joululauluja.

Vierailija
2/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vältän menemästä tänään enää kauppaan. Lisäksi pidän kuulokkeita niin ei tarvitse kuunnella ärsyttäviä joululauluja.

Kiitos vinkistä! Minäkin laitan kuulokkeet ja jotain todellakin-ei-joulumusaa tulemaan! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en välitä pätkääkään koko joulusta. En vietä joulua vaan olen töissä kuten jo monena vuonna. Tällä tavalla joku muu saa joulun vapaaksi että voi viettää sen perheensä kanssa.

Vierailija
4/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan voiton puolella jo! Huomenna se kirottu aatto saapuu. Itsekään en välitä joulusta, kuten ei miehenikään. Vauvalle on hankittu pari lahjaa ja kissoille myös, joitakin lempi jouluruokia tehdään ja leivotaan, mutta se ei ole kummallekaan pakkopullaa. Tee juuri sellainen joulu kuin haluat! Älä ota stressiä joulusiivosta, se on vain yksi viikonloppu muiden joukossa. Lahjatkin teillä on jo hankittuna, joten siitäkään ei huolta. Meillä ei ole ainuttakaan joulukoristetta tai edes kuusta. Tai no on, vaihdoin punaiset pyyhkeet ja neuloin itselleni puna-valkoiset sukat :D Jos alkaa liikaa kiukuttaa kaupassa vaikka on musiikkia napeista, karkaa vaikka terveyshylly väliin (ovat tosi tyhjiä, kokeiltu on :D) ja hengitä siellä hetken aikaa syvään ja koita rauhoittua, hyvin se menee! =)

Vierailija
5/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tsempata ja mahdollisimman nopeasti vaan tehdä se viskin ja ruokien osto ja kotiin. Ajoissa seuraavana vuonna alkoon ja kauppaan, juomisethan voi ostaa jo vaikka marraskuussa, samoin osa ruuista jo viikkoa ennen jouluruuhkia, ja loput ruuat jostain pienemmästä kaupasta muutamaa päivää ennen tätä jouluvouhotusta. Joululauluja ei ole onneksi pakko kuunnella.

Vierailija
6/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla että on muitakin joulumörköjä. Meillä on kyllä koristeita, tykkään hämyisestä tunnelmasta. Mies on laitellut paljon meillä onneksi joulua. Kävi ruokaostoksilla ja paketoi tänään lahjoja. Keitteli eilen joulupuuron. Vessat pestään jouluksi ja imuroidaan talo. Muutenkin ihan normi kodinhoitoa.

Toinen lapsi on myös joulumörkö. Sanoi, että teeveen kattominen on tuskaa jouluna ja joululaulut on rasittavia. Toinen ihmetteli, miten siivoaminen liittyy jouluun, kun sanoin että vessat pestään jouluksi. :D Se on meillä poikien homma.

Jospa tästä taas selvitään :D ap

Vierailija
7/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla joulustressiä ole. Vähän silti tympii, kun tuntuu, että joka toinen kokkaa naama jauhoissa ja kyynärpäitä myöten lanttusoseessa. Itse en välitä yhtään kokkaamisesta tai leipomisesta.

Lahjahössötyskään ei kiinnosta. Kummilapsille ostettiin lahjat. Omat lapset on niin isoja että saavat karkkia, kirjat ja rahaa. Ei heillä ole ollut mitään toiveitakaan. Miehelle käyn ostaan vuosikertaviskiä tänään.

Ahdistaa, kun on pakko mennä tänään käymään kaupassa ja siellä alkossa. Inhoan jouluryysistä ja jatkuvaa joululaulutoitotusta radiosta. Parkkipaikkojen ruuhkaa, vihaisia ihmisiä liikenteessä. Jonottamista ja pelkoa että ruoka loppuu maailmasta. Minä voisin olla se joka käy yöllä kaupassa, kun silloin on hiljaisempaa. Oon nyt töissä, mutta iltapäivällä pakko mennä asioille ja nyt jo tuntuu pahalta.

Mikä tämän avauksen viesti oli.. En tiiä. Toivoisin että olis jo aattoilta, ruuat syöty ja voi vaan olla.

Sama juttu täällä. Tänä vuonna onneksi ei tuu paljoakaan ylimääräisiä vapaita niin nää joulut on onneksi aika nopeasti lusittu. Koht pitää mennä kotiin ja muut on täynnä joulumieltä ja mua ei vaan kiinnosta. Yksi hyvä konsti on pistää lujasti siivoten - aika kuluu nopsaan, on aika normaalia muutenkin ja perhe kiittää kun voivat pistää piparia uuniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä