Voi ei, sain äsken soiton sairaalasta - Minusta tuli mummo kahdelle
Tyttäreni sai miehensä kanssa kaksoset. Tytön ja pojan. Sain kuvankin pikkuisista, niin suloiset ❤
Sydän meinaa pakahtua onnesta. Maailman paras "joululahja" :).
Ihanaa joulua kaikille!
Kommentit (43)
Eihän identtiset kaksoset koskaan voi olla eri sukupuolta?
Onnea kovasti!!
(olis kiva tietää miksi jotkut alapeukuttavat hyvälle uutiselle?)
Vierailija kirjoitti:
Idiootti, kuka sanoi että lapset ovat identtiset? Onnea mummulle!
Vierailija kirjoitti:
Melko pihiä ajoittaa lisääntyminen jouluun kun synttäri- ja joululahjat saa antaa samassa.
Kaksoset yleensä syntyvät etuajassa ;)
Parhaat joululahjat! Itse kotiuduin aikoinaan synnytysosastolta jouluaatonattona tosin yhden lapsen kanssa. Paras lahja ikinä.
Aika paska ajankohta synttäreille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko pihiä ajoittaa lisääntyminen jouluun kun synttäri- ja joululahjat saa antaa samassa.
Kaksoset yleensä syntyvät etuajassa ;)
Olisko kannattanu suunnitella paremmin
Onnittelut ja hyvät joulut!👫
Onko teillä suvussa kaksosia? Se usein kulkee jotenkin perinnöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tämä "sain soiton sairaalasta". Minä ilmaisisin asian niin, että tytär/poika/vävy/miniä soitti, että kaksoset ovat syntyneet.
Täikammalla taas haravoidaan :D Hienolla mielellä jouluun :D
-"Ajatella, oikein poikakin" :o -Eikä ap edes korostanut mitenkään, että "Poikakin syntyi" tai "No nyt on molemmat, eikä tarvitse enää poikaa yrittää" .
-"Sain soiton sairaalasta" mitä vinkumista tuossakin on?
Entäs esim. "Sain soiton poliisilaitokselta" tai "Sain soiton poliisilta" -tuossa jo ymmärtäisin olennaisen eron.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tämä "sain soiton sairaalasta". Minä ilmaisisin asian niin, että tytär/poika/vävy/miniä soitti, että kaksoset ovat syntyneet.
Joku kätilökö sieltä soitti ap?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kivaa minusta, että ei ole jouluaattona, jotta on oma päivä synttäreille. Meillä mies täyttää 24.12. ja aina se sotkeutuu vaan joulunviettoon. Mä yritän aina kakkua vääntää ja jotain pientä ostaa ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikesta on pakko hakea jotain virheitä (:
AV-yliopisto on yhden asian liikkeen elämänkoulu: Mikään asia tai ihminen ei tee mitään koskaan täydellisen av-mamman mukaan edes lähellekään hyväksyttävästi. Iloisen asian ilmaisuussa tapahtuu muoto- tai kileioppivirhe tai se muuten ilmaistaan toisin kuten av-mamma sen ilmaisisi, mikä tarkoittaa, että koko asiasta ei oikeastaan voi edes ilmoita. Jos sanoo, että on saanut soiton sairaalasta, on se av-mamman käsityskyvyn ylittävä asia, koska asia olisi pitänyt ilmaista niin että kuka sieltä sairaalasta soitti. Myös koko aloituksen voi aloittaa väärin - siis av-mamman mukaan. Lisäksi jos menee sanomaan, että tulise tyttö ja poika niin sehän tarkoittaa automaattisesti, että kaksi tyttöä ei olisi kelvannut. Onneksi oikea maailma ei korrelloi av-mamman kanssa - muut elävät elämää.
Onnea ap:lle j ahyvää joulua kaikille. Saavuttakoon aito joulumieli myös av-mamman!
Vierailija kirjoitti:
Joo sankareille.
Mutta reilua lahajanantajille.
On vaan 2x1, muuten olis ollu 2x2=4 lahjaa!
Onnea kovasti ap!
Toivottavasti pystyt olemaan arjessa apuna välillä, kaksosten kanssa apu on kovin tervetullutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti, kuka sanoi että lapset ovat identtiset? Onnea mummulle!
Joku älynväläys täällä jo kyseli onko identtiset vai hedelmöityshoidolla. Taattua av-tasoa.
Onnea mummolle ja myös vaarille. Vai millä nimellä häntä teillä kutsutaan?
Viime jouluna minäkin sain soiton sairaalasta. Minun mummoni oli kuollut. Sekin oli onni, rakas mummo oli kärsinyt jo pitkään. Huomenna viemme kynttilän haudalle.
Hyvää Joulua!