mies aikoo sitten viettää joulun baarissa, eronneen veljensä seurana!
"enhän mä voi sitä päästää yksin johonkin pubiin märisemään"... en voi ymmärtää, meillä on 5kk vauva mutta miehen mielestä tämä ok koska "eihän noin pieni mitään tajua". meillä oli eilen riita, tivasin että eikö ensimmäinen joulu perheenä merkkaa mitään? ja miehen vastaus kuului että olen ylidraamaattinen .että tuleehan niitä jouluja...
mies on tänään vielä töissä ja päätin, että teen sellaisen tempun että pakkaan vauvan ja tavarat autoon ja ajan piesämäelle äitini luo. mielummin kuuntelen tämän opetusta siitä, miten hoidan vauvaa väärin ja leikkaan leivän väärin ja pyyhin perseeni väärin kuin istun tyhjässä asunnossa vauva sylissä!
miehen lahjan jätän keittiön pöydälle ja laatikkotarpeet jääkaappiin, en todellakaan ala tässä nyt mitään porkkanalaatikoita paistelemaan ! :( menkööt mäkkärille sen veljensä kanssa.
perkele kun suututtaa. hyvää joulua vain !
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä miehesi kanssa!Vauva ei todellakaan tajua vielä mitään joulusta tai siitä että paistaasko äiti porkkanalaatikot vai ei! Löysää vähän kireetä pipoas,mä kutsuisin myös veljen viettämään joulua ja kyllä,hyväksyisin myös veljen joulu oluiden juomisen ✌ Miksi veli pitäisi tosiaan jättää YKSIN viettämään joulua? Sinä tässä olet itsekäs jos joku. -N24
Vauva ei tajua mutta äiti tajuaa. Lisäksi eri asia jos ottaa muutaman joulu olusen kun se että riipaisee kännit ja pilaa muiden joulun. Varsinkin nuoren perheen
Itse eroamisen miehestä jo tällä perusteella. Miehellä ei selkeästi ole yhtään tilannetajua tai laita sitä oikeaa perhettään etusijalle.
Vierailija kirjoitti:
"Pieksämäelle". Hellyttävää.
P.S. Mistä löydätte noita kultakimpaleita kun kunnollisia miehiä on yllin kyllin vapaana?
P.P.S. Provohan tämä.
Varmaan siksi näitä täällä on, kun kunnollisten miesten kanssa ei löydy tarpeeksi valittamista nettiin. Vai onko joku nähnyt joskus ketjun "kylläpäs minulla onkin kunnollinen mies" - en tarkoita nyt yhtä asiaa, jonka mies on hienosti tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Oma suku tulee ennen vaimoa. Veri on vettä sakeampaa.
Lässyn lässyn. Kyse on siitä, että kalja on maitoa makeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Että veljen tukeminen erossa on väärin? Ymmärrän toki, että ensimmäinen joulu perheenä on jouluihmisille erityinen. Mutta teille varmaan tulee vielä muitakin jouluja. Eroja ei veljelle ainakaan toivottavasti ihan joka vuosi tule.
Miksei sitä tukemista voi tehdä selvinpäin?
Alkoholista riippuvaiset keksii syyn juoda ihan mistä vaan. Veljen ero sattui nyt vain hyvään saumaan. Jos veli ei olisi eronnut, miehen olisi pitänyt keksiä joku muu syy kännäämiseen.
Eli miehellä on perhe...vaimo ja vauva mutta silti haluaa viettää joulun baarissa veljensä kanssa JUST!
No elämä on valintoja ja jos minun mieheni valitsisi normaalin perhejoulun sijaan kännijoulun baarissa niin minäkin tekisin sen jälkeen omat valintani ja mies ei enää niihin kuuluisi.
Meillä tarjoillaan joulupöydässäkin alkoholia (viiniä ja jouluolutta) mutta eihän se varmaan riittäisi koska tarkoitus ei ole örveltää eikä pubiruusujakaan ole tyrkyllä.
Miehen olisi nyt syytä laittaa omat arvot kohdalleen mutta ei taida perhe-elämä kiinnostaa jos joulunakin baari kutsuu!
Naisia tulee ja menee, mutta veli on aina veli. Ymmärtäkää se
Ensi vuonna eronneet veljekset yhdessä baarissa...
Aina onhyvä syy ryypätä, kuulostaa ihan mun tyttäreni isältä. Onneksi meidän erosta on kohta 16 vuotta. Siinä karisi nopeasti naiivit kuvitelmat kun hyväuskoisena nuorena hyppäsi päihde- ja elämänhallintaongelmaisen kelkkaan.
Meillä menee nykyään hyvin, eksä jatkaa samaa elämäntyyliä reilu nelikymppisenä ja naisia näyttää riittävän jotka jaksavat tuollaista katsoa :-)
Oli provo tai ei, mutta toivon kaikille perheellisille ja erityisesti lapsille iloista ja turvallista joulua <3
Haluaa varmaan varmistaa, ettei veljestä tule osa surullisen kuuluisaa itsemurha tilastoa?
Elämäm_koulu kirjoitti:
Aina onhyvä syy ryypätä, kuulostaa ihan mun tyttäreni isältä. Onneksi meidän erosta on kohta 16 vuotta. Siinä karisi nopeasti naiivit kuvitelmat kun hyväuskoisena nuorena hyppäsi päihde- ja elämänhallintaongelmaisen kelkkaan.
Meillä menee nykyään hyvin, eksä jatkaa samaa elämäntyyliä reilu nelikymppisenä ja naisia näyttää riittävän jotka jaksavat tuollaista katsoa :-)
Oli provo tai ei, mutta toivon kaikille perheellisille ja erityisesti lapsille iloista ja turvallista joulua <3
Kaikkihan sen tietää, että päihde- ja elämänhallintaongelmaisilla riittää naisia. Toista se on fiksuilla työssäkäyvillä miehillä
Vierailija kirjoitti:
Naisia tulee ja menee, mutta veli on aina veli. Ymmärtäkää se
Niin, mitäpä edes oma lapsi on sen rinnalla.
Olette varmaan vielä nuoria. Ette varmaankaan ole naimisissa? Jos olette naimisissa, niin menkää sen miehesi kanssa sinne Pieksämäelle uudelleen ensi kesänä avioliittoleirille viikoksi. Tarvitsette todella avioliittoleiriä.
Siis tiedät varmaan, että Pieksämäellä on joka vuosi paremman avioliiton perheleiri.
Normaali mies olisi niin hullaantunut vauvasta, että ei todellakaan menisi veljen kaassa ryyppäämään. Perhe kuuluu laittaa etusijalle ja veli saa etsiä ryyppyseuransa muualta.
Onko tämä veli nyt alkoholisti, vai todella masentunut erosta ja joulusta ja käsittelee sitä niin? Eroaminen on raastava, ihmistä hajottava kokemus. Ettei kyse ole siitä että miehesi haluaa olla veljensä tukena, mutta heillä ei oikein ole muita tapoja osoittaa sitä kuin yhdessä ryyppäys? Ja mitä se haittaa jos veli tulee teille, vai onko kyseessä tosiaan alkoholisti?
Aikuista veljeä pitää siis hyysätä jouluaattonakin? Ja omalla lapselle ja vaimolla ei ole niin väliä.
No ensi jouluna on kaksi eronnutta veljeä baarissa....
Jos on parisuhteessa ja on jopa lisääntynyt niin silloin se oma perhe menee kaiken edelle jos on normaali ihminen. Veli on vaarmasti tervetullut syömään ap:n luo? Ryyppäämiset voi hoitaa sitten jossain muualla.
Mutta veikkaanpa että ap:n mies se haluaa sinne baariin ja veli on vain tekosyy!
Ilmoititko ap miehelle ja mitä tämä oli mieltä?
Vaimo on omaa sukua. Sitähän naimisiinmeno on. Lisäksi miten ne säkeet menee siitä että molemmat jättää omat sukunsa ja yhtyy toisiinsa.