Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies aikoo sitten viettää joulun baarissa, eronneen veljensä seurana!

Vierailija
23.12.2016 |

"enhän mä voi sitä päästää yksin johonkin pubiin märisemään"... en voi ymmärtää, meillä on 5kk vauva mutta miehen mielestä tämä ok koska "eihän noin pieni mitään tajua". meillä oli eilen riita, tivasin että eikö ensimmäinen joulu perheenä merkkaa mitään? ja miehen vastaus kuului että olen ylidraamaattinen .että tuleehan niitä jouluja...

mies on tänään vielä töissä ja päätin, että teen sellaisen tempun että pakkaan vauvan ja tavarat autoon ja ajan piesämäelle äitini luo. mielummin kuuntelen tämän opetusta siitä, miten hoidan vauvaa väärin ja leikkaan leivän väärin ja pyyhin perseeni väärin kuin istun tyhjässä asunnossa vauva sylissä!

miehen lahjan jätän keittiön pöydälle ja laatikkotarpeet jääkaappiin, en todellakaan ala tässä nyt mitään porkkanalaatikoita paistelemaan ! :( menkööt mäkkärille sen veljensä kanssa.

perkele kun suututtaa. hyvää joulua vain !

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti näitä alapeukkuja. Tajuatteko te ihmiset ja ap että erotilanteet ei aina ole niin helppoja. Tunnen itse kaksi miestä jotka ovat itsemurhan tehneet kun heidät on jätetty. Tukekaa ja vahtikaa lähimmäisiänne elkääkä olko niin itsekkäitä kuten ap.

Vierailija
42/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti näitä alapeukkuja. Tajuatteko te ihmiset ja ap että erotilanteet ei aina ole niin helppoja. Tunnen itse kaksi miestä jotka ovat itsemurhan tehneet kun heidät on jätetty. Tukekaa ja vahtikaa lähimmäisiänne elkääkä olko niin itsekkäitä kuten ap.

Siinä tapauksessa varmaan myös tiedät, että ryyppääminen on viimeinen asia mitä masentuneen, itsemurhaa hautovan tulisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut nythän on sitten asunto tyhjänä mihin mies ja veli voi viedä baarista jotkut pimut jatkoille.

Vierailija
44/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa varmaan myös tiedät, että ryyppääminen on viimeinen asia mitä masentuneen, itsemurhaa hautovan tulisi tehdä?

No josse veli ei mee sinne vahtimaan niin sitten veli ei ryyppää?

45/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan perheellinen mies mene jouluksi räkälään. Huono rölli.

Kapakoissa muutenki on pääasiassa spurguja lämmittelemässä jouluna.

Onko siis miehen veli koditon puliukko?

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
46/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tässä eniten veljeä. Kenelle tulee edes mieleen ehdottaa pienen vauvan isälle, että tämä viettäisi lapsen ensimmäisen joulun baarissa ja jättää vaimon ja vauvan kahdestaan? Vaikka olisi millainen ero, ei tuollaista voi ehdottaa. Veli olisi voinut yhtä hyvin pyytää, voiko tulla pariksi päiväksi kylään. Aatto vietettäisiin rauhassa kotona - voihan sitä muutaman oluen sielläkin ottaa ja tilittää eroa vaikka saunassa miesten kesken.

Joulu- tai tapaninpäivänä voi sitten käydä ulkona. Eihän aattona baarissa muutenkaan käy kuin luuserit. Mitä ap:n mies siellä sanoisi ihmisille? Kertoisiko rehellisesti jättäneensä vaimon ja vauvan kotiin vai esiintyisikö sinkkuna? Minusta tuntuu, että ap:n miehelle on iskenyt jonkinlainen kriisi lapsen syntymän jälkeen, ja hän yrittää paeta perhe-elämää. Eronnut veli on vain tekosyy.

Se, ettei vauva muista joulusta mitään, on naurettava oikeutus baareilulle. Ap muistaa loppuikänsä, miten ensimmäinen perhejoulu vietettiin, ja tämä muisto leimaa parisuhdetta ja perhe-elämää ikuisesti. Usein ensimmäisestä joulusta otetaan myös kuvia. Mitä ap tai mies vastaa, kun lapsi joskus kysyy, miksei isää näy kuvissa?

Vierailija
47/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, onko 'mies lähetti työreissulta viestin' -tyyppi saapunut palstalle uuden satunsa kanssa? Ihan satavarma en ole asiasta, koska tällä kertaa kirjoitustyyli ei ole ihan sitä mitä se on ollut hänen aikaisemmissa provoissaan. Odotetaan pari vastausta, niin selviää.

- m65

Vierailija
48/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä viimevuotinen provo! Joko joku copypastettaa tai ylläpito kierrättää. Sama juttu suomi24:lla. Mulla on valokuvamuisti.

Vierailija
49/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suku tulee ennen vaimoa. Veri on vettä sakeampaa.

Vaimo on omaa sukua. Sitähän naimisiinmeno on. Lisäksi miten ne säkeet menee siitä että molemmat jättää omat sukunsa ja yhtyy toisiinsa.

Niinpä veri on vettä sakeampaa mutta apn mies ei sitä tajua. Oma vauva on se sakein veri ja vaimo samassa. Sitähän se perhe on ja jos ei sitä tajua niin kannattaa pysyä sinkkuna niin kauan että tajuaa. Apn mies eikä se veli tajua että he rikkovat parhaillaan toisen perheen. Syyttömiä ressukoita omasta mielestään molemmat. No vapauta ap se mies sinne ryyppäämään loppuiäksi.

Vierailija
50/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suku tulee ennen vaimoa. Veri on vettä sakeampaa.

Vaimo on omaa sukua. Sitähän naimisiinmeno on. Lisäksi miten ne säkeet menee siitä että molemmat jättää omat sukunsa ja yhtyy toisiinsa.

Niinpä veri on vettä sakeampaa mutta apn mies ei sitä tajua. Oma vauva on se sakein veri ja vaimo samassa. Sitähän se perhe on ja jos ei sitä tajua niin kannattaa pysyä sinkkuna niin kauan että tajuaa. Apn mies eikä se veli tajua että he rikkovat parhaillaan toisen perheen. Syyttömiä ressukoita omasta mielestään molemmat. No vapauta ap se mies sinne ryyppäämään loppuiäksi.

Vaikka tämä olisi keksitty juttu, niin näitä valitettavasti on ihan tosielämässä. Pahaa mieltähän tuollaisesta vain saa ja nalkuttavan akan nimen itselleen.

Vierailija
51/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvää " joulua täältä pieksämäeltä :( aika moni on epäillyt trolliksi mikä on ymmärretävää! joo...

.. mies  suuttui, kun  tulin  tänne, enkä ollut edes ruokia tehnyt. taisi se tyhjä (tai siis olihan siellä ne ainekset!) jääkappi harmittaa enemmän kuin että muija ja vauva kadonneet. pommitti viesteillä ja soitti, sen jälkeen kun käskin "vetää lanttulaatikon päähän ja tukehtua" ei ole kuulunut mitään.  kai on siellä baarissa.. tai ehkä juovat meillä ! äiti on tähän mennessä  kauhistellut hiukseni, painoni ja ominut vauvan. on itseasiassa just vauvan kanssa naapurissa, itse yritän hukuttaa paskan fiilikseni suklaaseen. punkku voisi kyllä toimia paremmin... niin joku taisi kysyä minkä ikäisiä ollaan?  minä 26, mies 24.   tunnettu 10vuotta, pari oltu  4vuotta .tosin en tiedö ollaanko enää.. pari. 

Ap

Vierailija
52/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin pyytänyt veljen alkuillaksi syömään jouluruokia ja viettämään joulua. Ja olisin lähettänyt miehen ja veljen sinne baariin siinä vaiheessa, kun alkaa näyttää että pohjia on otettu riittävästi ja niitä känniläisten juttuja ei enää jaksa kuunnella.

Vierailija
53/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä sulle ap! Teit oikean ratkaisun. Miehesi käytös valitettavasti muistuttaa veljensä käytöstä - ei tarvitse miettiä, miksi sellaiselle tyypille ero tuli.

Mä olen itse jo keski-ikäinen, ja ainoa asia mitä olen elämässä katunut on, etten ole pistänyt huonoja suhteita poikki alkuunsa.

Vierailija
54/60 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ymmärtäjät ja ap:n panettelijat: Olisiko tilanne ok ja ymmärrettävä, jos mies kirjoittaisi samanlaisen aloituksen tänne?

"Avopuolisoni lähtee dokaamaan, kun sen sisko on eronnut ja haluaa vetää perseet. Jään lapsen, 5 kk, kanssa yksin viettämään ensimmäistä perhejoulua."

Vierailija
55/60 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten siellä Pieksämäen suunnalla pyyhkii näin joulupäivänä?

Vierailija
56/60 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yksinäisiä ihmisiä pitää tukea. Miesten on pitänyt syödä, olisivat voineet kaikki syödä ap:n luona. Jutella rauhassa niitä näitä ja sitten miehet pariksi tunniksi baariin. Ne taisi olla aatonaattona avoinna klo 24 saakka..

Vierailija
57/60 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä samaa mieltä miehesi kanssa!Vauva ei todellakaan tajua vielä mitään joulusta tai siitä että paistaasko äiti porkkanalaatikot vai ei! Löysää vähän kireetä pipoas,mä kutsuisin myös veljen viettämään joulua ja kyllä,hyväksyisin myös veljen joulu oluiden juomisen ✌ Miksi veli pitäisi tosiaan jättää YKSIN viettämään joulua? Sinä tässä olet itsekäs jos joku. -N24

Ei tarvi veljen yksin viettää joulua, ei toki, kuka sitö nyt oman lapsensa kanssa joulua viettäisi, kun saa veljen kanssa olla baarissa ja hyvähän se on harjoitella, kun ensi jouluna on, tuolla menolla ainakin, kaksi eronnutta miestä baarissa! Joopa, joo, en todellakaan katselisi edes uuteen vuoteen miestä, joka laittaa eronneen aiikuisen veljensä perheensä edelle ja kehottaisin veljeäkin katsomaan tarkkaan peiliin!

Vierailija
58/60 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Onko päivitystä?

Vierailija
59/60 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/60 |