Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"kyllä nyt naisihmisen pitäisi osata kahvia keittää"

Vierailija
23.12.2016 |

Olin yhden miehen luona yötä ja aamulla hän käski minun keittää kahvia. Minä en ole koskaan juonut kahvia enkä omista kahvinkeitintä joten kysyin paljonko jauhoja ja vettä laitan. Tähän mies kommentoi"kyllä nyt naisihmisen pitäisi osata kahvia keittää" miten se naiseus liittyy millään tapaa asiaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi stana, ei osaa kahvia keittää?  Aikuinen?

Minulla on kaksi aikuista poikaa, joista toinen osaa keittää kahvia ja toinen ei. Sillä, joka ei osaa, ei ole mitään tarvetta opetella.

Vierailija
22/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen suodatinkahvin keittäminen ei ole rakettitiedettä. Sen oppii 15 sekunnissa, eikä ole vaikea muistaa sen jälkeen.

No mä olen vaihtanut tavallisen suodatinkahvin murukahviin. Ja kun parin kuukauden päästä suodatinkahvin lopettamisen jälkeen piti keittää vieraille kahvit, niin olinkin unohtanut annostusmäärät, miten paljon vettä ja poroja pitikään olla suhteutettuna keskenään. Niinpä vieraat sai aikamoista myrkkyä juodakseen. Keitin sitten vedenkeittimellä lisää kuumaa vettä ja yritin hienovaraisesti mainita, että tästä saa sitten lisää kuumaa vettä jos se kahvi maistuu vahvalta. 😂

Niin se taito vaan voi unohtua, kun sitä ei ole enää itse tarvinnut. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta naisihmisen pitäisi osata kuin kahvinkeitto? Ruoanlaitto tietenkin, siivous, pyykinpesu, paidan silittäminen, tärkkääminen...?

Ja jokaisen miehen perustaidot ovat luonnollisesti auton kaikki korjaus- ja huoltotyöt, kaikki kodin kunnossapitotyöt ml. kaikkien kotona olevien sähköhärvelien korjaustyöt, kaikki rakentaminen, kalastaminen, metsästys... Onnistuukohan?

Vierailija
24/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan jauhoista meinasit kahvia keittää.

Vierailija
25/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kysyn aina kans että paljon laitetaan puruja koska en juo kahvia ja kun ihmisillä on eri mieltymyksiä kahvin vahvuudesta.

Miten edes voisin tietää mikä on hyvää kahvia kun kaikki kahvinmakuinen maistuu minusta pahalle?

Vierailija
26/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en teenjuojana osaa keiträä kahvia eikä kiinnosta opetella. Mies keittää itse kahvinsa ja kun tulee vieraita, keittää heille.

Vierailija
27/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden purujen määrällä ei ole p*skankaan väliä, pääasia, että niitä ei ole liian vähän. Vain köyhät mittaavat.

Vierailija
28/28 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä