Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummilapsemme vanhemmat katkaisseet välit meihin...

Vierailija
23.12.2016 |

Muistaisitko silti jouluna/synttärinä kummilastasi lahjalla tämmöisessä tilanteessa? Itse olemme muistaneet kun tuntuisi pahalle olla muistamatta.. Mielestäni kun aikuisten riidat ei ole lasten syytä, eivätkä saa vaikuttaa lasten elämään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistaisin. Vähän ehkä riippuu myös siitä, minkä ikäinen kummilapsi on kyseessä. Mitä vanhempi, sen todennäköisemmin muistaisin.

Kuopuksemme kummit erosivat, eikä kummisetä ole sen jälkeen muistanut kummilastaan. Ei sillä sinänsä ole väliä, emme ole kummisedän kanssa tekemisissä, mutta tässä tilanteessa tämä kummitäti, eli ex vaimo, joka on mieheni sisko, on kieltänyt ex-miestään olemasta yhteydessä sukulaisiinsa. Tällaista en ihan ymmärrä. Mutta ei sinänsä liikuta meitä suuntaan tai toiseen, mutta näinkin voi olla.

Vierailija
2/2 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mitä sitten? Itse olen aina ostanut kummilapselle lahjan, vaikka en tapaa hänen vanhempiaan kuin kerran pari vuodessa.

Soita niille pilapuhelu ja huuda täysiä luuriin: "AAAAAAA FUCK YOU LIKE A HURRICANE!!!" Eiköhän välit parane heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla