Virallistin loppuelämän sinkkuuteni ja tilasin vibraattorin
En jaksa enää yrittää suhteita. Eniten tulen kaipaamaan läheisyyttä ja seksiä. Ilman toisen aikuisen jakamaa arkea olen jo oppinut elämään. Seksin korvikkeeksi tilasin vibraattorin. Nyt olen ja elän sitten itsekseni lasten kanssa ilman toista aikuista. Oli muuten kamalan vaikea valita se dildo kun niitäkin on nähtävästi jos jonkinlaista eikä itsellä mitään kokemuksia etukäteen.
Kommentit (19)
Sinkkuvaihe kestää varmaan sen 3 vuotta, sitten alkaa jo miehennälkä sekoittamaan päätä ;)
No, kerro nyt minkämallisen ja -merkkisen jortikan ostit. Toimiiko yhtä hyvin kuin aito miehen nahkalerssi?👍
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä kyllä vaikea kuvitella että tuo vibraattori korvaisi miehen. Itse ainakin pidän pitkästä esileikistä. Suutelemme ja koskettelemme toisiamme kiihkeästi pitkään ennen yhtymistä. Lisäksi orgasmin jälkeen on mahtavaa ottaa naiseni kainaloon ja jatkaa läheisyyttä.
M43
No kuule kauhean kivat sulle, että sulla on hyvä ja luotettava aikuinen, jonka kanssa olla. Ei kai se vibraattori miestä voi korvata, mutta onpahan parempi kuin ei mitään. Ei kaikki löydä hyvää parisuhdetta ja minä taidan olla yksi niistä eikä aika ja pää enää riitä taas uusiin yrityksiin... Ap
Voi vibraattoria käyttää vaikka ois parisuhteessakin.
Onko fleshflight mistään kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Voi vibraattoria käyttää vaikka ois parisuhteessakin.
No kun ei ole sitä parisuhdetta. Outoa että useampi kommentoi tässä että kyllä mies on parempi. No tottakai on. Mutta mistäpä sellaisen, itselle hyvän sellaisen löytää. No eipä mistään. Ap
Ootko joku hirvee sotanorsu? Silloin voi olla vaikea löytää kunnon miestä
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku hirvee sotanorsu? Silloin voi olla vaikea löytää kunnon miestä
Ihan olen normaali koulutettu hyväntuulinen ihminen. Ikää on ja lapsi enkä jaksa yksipuolisia suhteita, vaan yhteistä ja kiinnostavaa elämää. Ap
Minä ostin kanssa elämäni ensimmäisen dildon, kun eroain pitkästä suhteesta. Itku tuli joka kerta, kun sitä käytin. Itkin, että joudun tällaista käyttämään.
Olin pari vuotta sinkkuna vibraattorini kanssa. Nyt olen uudelleen naimisissa ja minulla on dildoja ja muita leluja kolmen tonnin edestä. Mies kun näkin dildoni, niin hän innostui yhteisleikeistä,niin paljon, että luulen saavani taas uuden joululahjaksi....hauskaa meille on.
Oletko ajatellut hankkia fuckbuddysuhdetta? Tosin tiedän kokemuksesta että hyvää sellaista on vaikea löytää.
Oliko se ny dildo vai vibraattori, vaiko värisevä dildo
.
Nyt siten alat vaan vaatia isoon ääneen ja jumalatonta älämölöä pitämällä oikeutta suhteen virallistamisen puolesta ja kirkkovihkimistä teidän suhteellenne. Sekä rinnastamista avioliittoon.
Pitäähän sitä ihmisellä sentään jotain oikeuksia olla.
Jos fyysistä tyytyväisyyttä haluat, osta Womanizer. Käytän sitä parisuhdetta täydentämään. Sen lisäksi, jos haluan täytettä, työnnän "sinne" dildon. Useimmat naiset saavat o:n ulkoisesti ja siihen W on ylivoimainen. Voimakkaimman saan Wllä mutta parhaan miehen kanssa. Tajuatte varmaan, mikä ero niillä on, se henkinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä runkkari oot
Hyi hyi. Noin sanotaan ja ajtellaan vain miehistä, jotka omatoimisesti joutuvat, nimenomaan joutuvat tyydyttämään itsensä, koska kukaan nainen ei ole heistä kiinnostunut. Itseään tyydyttävät naiset ovat omatoimisia ja vapaudestaan sekä itsestään nauttivia.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin kanssa elämäni ensimmäisen dildon, kun eroain pitkästä suhteesta. Itku tuli joka kerta, kun sitä käytin. Itkin, että joudun tällaista käyttämään.
Olin pari vuotta sinkkuna vibraattorini kanssa. Nyt olen uudelleen naimisissa ja minulla on dildoja ja muita leluja kolmen tonnin edestä. Mies kun näkin dildoni, niin hän innostui yhteisleikeistä,niin paljon, että luulen saavani taas uuden joululahjaksi....hauskaa meille on.
Ihana että sinulle kävi noin :)
Joku ehdotti fuckbodya ja sinänsä olen miettinyt tuollaista tai yhden illan suhteita, mutta en usko että pystyn sellaiseen, en pysty suhtautumaan sänkykaveriin välineellisesti, tai se ei ainakaan ole mukavaa. Mieluummin sitten vaikka itken vibraattorini kanssa. Ap
Tänään facessa: "Ei ikinä enää miehiä, nyt olen itsenäinen nainen".
Huomenna facessa parisuhdestatus "kihloissa".
Vierailija kirjoitti:
Tänään facessa: "Ei ikinä enää miehiä, nyt olen itsenäinen nainen".
Huomenna facessa parisuhdestatus "kihloissa".
Heh, olisinpa noin nopea liikkeissäni. Ap
Näin miehenä kyllä vaikea kuvitella että tuo vibraattori korvaisi miehen. Itse ainakin pidän pitkästä esileikistä. Suutelemme ja koskettelemme toisiamme kiihkeästi pitkään ennen yhtymistä. Lisäksi orgasmin jälkeen on mahtavaa ottaa naiseni kainaloon ja jatkaa läheisyyttä.
M43