Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos olet kaunis niin oletko sitä miesten vai naisten mielestä?

Vierailija
05.07.2008 |

itse olen roteva, harteikas, rintava, lanteikas, lyhyt, harvoin meikattu tai hiukset laitettu tai tyylikkäästi puettu, sellainen yleisjytkäle enkä koskaan ole ollut kaunis toisten naisten mielestä; päinvastoin, ovat ihmetelleet miksi mulla on ollut sellainen vienti miesten keskuudessa kuin on ollut, joskus on jopa leikkimielisesti huomauteltu että jätä jotain meillekin. Jostain ihmeellisestä selittämättömästä syystä olen kuullut usein olevani kaunis - koskaan sitä ei nainen ole minulle sanonut eikä tietysti tarvitsekaan. Vai olenko vain helposti lähestyttävä ja luotettavan perustavallisen näköinen kun aina on saanut miehensä valita niistä kenet kaikki muutkin tuntuu haluavan.

Onko miehillä ja naisilla erilaiset käsitykset siitä mikä on kaunis vai mikä ihme asiaan vaikuttaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täältä luen millainen naisen pitää olla vaikka ois 5 lasta ja silti pitää käydä töissä ja hoitaa lapset kuitenkin kotona ja tienata hirmuisesti ja olla aina siisti hoikka ja huoliteltu, niin voin sanoa etten ansaitse miestä en sitten ollenkaan ja vähiten ulkonäön johdosta.

Eikä tuo silti suostu lähtemään.

Vierailija
2/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut tosi kova vienti ja olen ollut suosittu ystävä ja kaveri myös naisten keskuudessa. Luulen, että omalla kohdallani luonteeni on suuri osa viehätysvoimaani, eli olen avoin, lähestyttävä, useinmiten iloinen (sillä jos olen oikein pahalla päällä, jään kotiin, en lähde pilaamaan muiden iltoja ja juhlia jne) olen sosiaalisesti älykäs, eli osaan lukea muiden toiveita ja olen älyttömän flirtti (tosin se on äitiyden ja iän mukana vähän laantunut). Kauneus on monitahoinen asia, jos luonne ja sisus on ruma ei pelkkä kauneus pitkälle elämässä kanna ja kauneushan on katoavaista.....uskon, että miehiä voi viehättää helpommin kuin naisia, sillä naiset ovat helposti kateellisiä toisilleen ja pitää olla tosi hyvä tyyppi, että nainen voi myöntää toisen olevan kaunis. Miehiltä esim. minä olen kuullut kaikki mahdolliset kohteliaisuudet, mutta jos joku nainen kehuu tuntuu se minusta paljon paremmalta. Toki oman miehen himokas tai hellä katse on aina se tärkein kohteliaisuus.

Olen muuten huomannut, että kun iän myötä on tullut kiloja saa vähemmän kohteliaisuuksia, mutta kun laihduttaa sen 5 kg niin johan taas tulee tuijotuksia ja kommentteja (tällä hetkellä hurja pudotus käynnissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan on vähän hankala mennä kehumaan ketään, ellei tunne tyyppiä hyvin. Voi sukupuolinen suuntautuneisuus mennä arviointiin...

naiset ovat helposti kateellisiä toisilleen ja pitää olla tosi hyvä tyyppi, että nainen voi myöntää toisen olevan kaunis.

Vierailija
4/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisten maut niin ristiin mene kuin luullaan. Naiset nyt vaan ei kehu toisiaan kateellisuuden takia. Eiköhän siitä tiedä olevansa ihan ok kun miehet kehuu ja naiset ei koskaan;)

Vierailija
5/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin kamalan kriittisiä jokaista muhkuraa kohtaan, kun taas tuntuu että miehille riittää että "suuret linjat" ovat kohdallaan. Eli kun ei ole ylipainoinen, on muodot oikeissa paikoissa jne. niin ei ole niin nokonnuukaa vaikka perseessä olisi selluliittia.

Vierailija
6/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en ollut. Nykyisin en takuulla ole kaunis enää kenenkään mielestä : )

Vierailija
7/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sekä suoraan, että selän takana sanottuja kommentteja. Miehiltä taas en juurikaan saa huomiota. Eli tulkitsen tämän niin, että olen "oikeasti" ja tyylikkäästi kaunis, en siis horotyylinen vampero ;D heh hee

Vierailija
8/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä en saa kovinkaan huomiota, en ole koskaan saanutkaan. Luulen sen johtuvan siitä että olen penteleen epävarma viehätysvoimastani miesten silmissä, ja se varmaan paistaa. Tosin kerran kuulin, kun juopporemmi huokaili perääni. "Voi kattokaa mikä mimmi, kattokaa jätkät mikä nainen". Kun tulin lähemmäs niin joku tokaisi että "No ei se olekaan naamasta mutta takaapäin". Eli ilmeisesti minulla on kasvot jotka ei viehätä.

Vierailija
9/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut kauniiksi kolme miestä ja kaksi naista. Ennen mua ei ole juurikaan kehuttu ja olen ollut tosi yllättynyt näistä kehuista. En ole koskaan ajatellut itseäni kauniiksi, sillä omasta mielestäni mulla on ruma nenä ja pyöreä naama.

Vierailija
10/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä maailman kaunein (vieläkin vuosikymmenen jälkeen), ja naisten mielestä erikoisella tavalla kaunis. En siis ehkä klassisella tavalla, enkä todellakaan söpöllä nukkemaisella tavalla. Itse löydän itsestäni kauniita piirteitä, mutta myös niin masentavia, että olisin valmis veitsen alle, jos joku sen maksaisi! En epäröisi hetkeäkään.

Vierailija
11/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuvat usein kauniiksi? Ei pelkästään omat, mutta myös muiden lapset:)

Vierailija
12/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sekä naisilta että miehiltä.

Mikään miesmagneetti en ole silti koskaan ollut. Olen ehkä hieman etäinen, vaikeasti lähestyttävä, vaikka en sitä tarkoitakaan. Nuorempana myös torjuin herkästi poikien/miesten lähestymisyritykset, kun tunsin itseni niin epävarmaksi.

OIkeastaan vasta nyt iän myötä (30+) olen vapautunut flirttailemaan, ja kyllähän sillä selkeästi kerää miesten huomiota. Nyt vain olen onneellisesti naimisissa enkä enää saatavilla mihinkään enempään kuin harmittomaan silmäpeliin. ;)

Vierailija
13/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
14/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien sukupuolien edustajat ovat osoittaneet myös seksuaalista kiinnostusta.

Vierailija
15/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huoliteltu. Kovin eri-ikäiset ovat kehuneet, töissä jopa oppilaat tyyliin 14v ja sitten iäkkäät naiset (ei oman sukuni naiset, joiden mielestä olen painosta riippumatta AINA lihava). Miehet ovat kehuneet harvemmin, nuoruuden poikaystävä piti mua varmaan aidosti kauniina, ex-mies lähinnä seksikkäänä. Viime aikoina eron jälkeen olen laihtunut ja hieman on tuntumaa, että jotkut miehet katselevat..

Vierailija
16/16 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä tulikin kiteytettyä..

Mä olen sitten varmaan sellainen "horo" tyylinen, koska olen aika naisellinen, ja mun kohdalla se tarkoittaa naisellisuuden korostamista. tosin, mauttomuuten ei mennä, mutta klassiset, pitkä tukka, rakennekynnet jne..;)

Saan kyllä kuulla ulkonäöstäni sekä että, mutta olen itse sille täysin sokea, peilistä tuijottaa se nainen, jolla on liikaa siellä ja täällä. Itsetuntoni on aika heikko, eikä sitä nosta yhtään jonkun toisen kehut.

tulkitsen tämän niin, että olen "oikeasti" ja tyylikkäästi kaunis, en siis horotyylinen vampero ;D heh hee

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi