Joulukinkku oli eläessään yhtä älykäs kuin 5-vuotias lapsi
Kommentit (154)
Höh, perhana ku sen pitää olla niin hyvän makuista :(
Jos sian pakara on niin älykäs, niin kuinkahan älykäs on sika kokonaisuutena?
Niin mutta kun kinkkueläin on niin hyvää ruokaa. Minä rakastan syödä rääkättyjä eläimiä ja mikä olisi sen mukavampi tapa viettää joulua kuin syödä kinkkueläimen pakaraa eli perseistä lihaa.
Tuskinpa se sianperse mikään älykäs on ollut. Aivot eivät kuitenkaan sijaitse siellä, vaikka palstaa lukiessaan voisi niin uskoakin.
Kyllähän possutkin syövät jouluna 5-vuotiaita ihmislapsia. Joten?
Kattokaa Youtubesta Sudan tarina.
Genuine Elephant paintings-The story of Suda the painting elephant, Youtube.
Suda-elefantti maalaa tauluja. Tuon jälkeen kyllä menette hiljaisiksi mitä tulee eläinten älykkyuyteen.
Lapsena lopetin lihan syönnin johtuen, että olen lojaali eläimille.
Klassikoksi muodostunut Vönerin joulun makuinen varras. Oiva valinta juhlapöytään!
Niin. En pyri syömään sikaa, joskus jos ei ole muuta tai harvoin pekoni. Ja vaikkei olisi älykäs joku eläin, jokainen sielu on tunteva, kehittyvä. Luonnonmukaiset mutta hyvät olosuhteet olisi ok. Suomessa kovin kylmää eläimille, kesällä kuumaa.
En ole vielä nähnyt sikojen rakentamaa hiekkalinnaa tai nähnyt heitä leikkimässä kiipeilytelineessä joten kyllä, possu maistuu hyvältä.
Me voitais alkaa syömään jouluna hevosia. Jo radion Alivaltiosihteeri ohjelmassa 1990-luvulla sanottiin että hevoset on isoja, rumia ja tyhmiä ja sit ne haisee!
Mielenkiintoinen juttu, jossa otsikon väitettä ei perusteltu millään tavalla.
Joten edelleen tiedän, ettei sika ole älykkyytensä osalta 5-vuotiaan lapsen tasolla. Ja teemaan sopivasti en perustele tätä muuten kuin toteamalla, että olen seurannut sekä sikoja että lapsia.
Ihmissyöjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on. Irvokasta kun lapsillekin syötetään niitä älykkäämpiä eläimiä (no okei myös aikuisille).
Jos periaate on, että irvokkuuden välttämiseksi ihminen saa syödä vain itseään tyhmempää, niin eihän vihervasuri saisi syödä edes lanttua.
Taidan syödä vihervasurin. 😂
Yritä vaan, me ollaan vikkeliä 🤣
lanttu ja porkkana olivat eläessään yhtä älykkäitä kuin vihervasemmistolaiset
Possut kastroidaan ilman kivunlievitystä!
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa Youtubesta Sudan tarina.
Genuine Elephant paintings-The story of Suda the painting elephant, Youtube.
Suda-elefantti maalaa tauluja. Tuon jälkeen kyllä menette hiljaisiksi mitä tulee eläinten älykkyuyteen.
Lapsena lopetin lihan syönnin johtuen, että olen lojaali eläimille.
mmmm. joulunorsu voisi maistua hyvältä
Ai mikä?