Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska rakkaasi on oma-aloitteisesti sanonut sinulle: minä rakastan sinua?

Vierailija
21.12.2016 |

Minä olen kk tarkkaillut asiaa, ei sinä aikana kertaakaan. On sanonut takaisin niin minäkin sinua, mutta ei oma-aloitteisesti tai että minäKIN rakastan sinua. Ollaan oltu 8kk yhdessä ja asutaan samsn katon alla.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran sanottiin ääneen n. 1.5v seurustelun kohdalla. Sen jälkeen on sanottu muutaman kerran. Viimeksi ehkä kuukausi sitten. Seurusteltu nyt 3v.

Hellitään sanoin ja teoin kyllä paljon noin muuten.

Vierailija
22/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä mies sanoo rakastavansa minua. Sanon sen myös hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näistäkin voisi sanoa toiselle. "Kulta olen huomannut, että et kerro minulle ääneen rakastavasi minua ja tämä on hieman häirinnyt minua. Tiedän, että rakastat minua, mutta jos voisin kuulla sen useammin, niin meillä olisi varmasti molemmilla parempi olla."

Tai jotain... Ei kai asioista puhua kannata tai puolisolleen mitään mainita jos häiritsee... Mitä mä tiiän... Oon vaa idiootti MIES Vauva.fi foorumeilla.

Vierailija
24/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 min sitten sanoi. Sanoo sen monta kertaa päivässä oma-aloitteisesti. yli  4v yhdessä.

Vierailija
25/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanonut. Naimisissa jo yli 30 vuotta.

Vierailija
26/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä monta kertaa, yleensä "mä rakastan sua".

Ja ollaan keski-ikäisiä perheellisiä, ettei teinejä.

Vierailija
27/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aamulla ennen töihin lähtöä. Me sanotaan noin päivittäin. Joku ihmetteli täällä nopeaa yhteen muuttamista : me muutettiin saman katon alle noin 8 kk seurustelun jälkeen. Ei siihen ole mitään yleisesti hyväksyttyä "oikeaa" aikaa :)

Vierailija
28/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia tässäkin tapauksessa. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. 3 lasta ja naimisissa. Silloin tällöin molemmat sanoo "mä rakastan sua" "oot niin ihana" "sun lähellä on hyvä olla" ym. Välillä voi mennä pitkäkin väli. Meillä rakkaus osoitetaan myös toisen huomioimisella arjessa: hellä kosketus tai suudelma ohi mennen, lähellä ja läsnä oloa, toiseen huomioon ottamista. Aina mennään lähekkäin nukkumaan. Jos ei kylki kyljessä niin edes toista hennosti koskettaen. Teot ja toisen hyvä olo on mielestäni tärkeämpää kuin sanat jotka on helppo sanoa rutiinin omaisesti. Vaikeampaa on muistaa näyttääkin se päivittäin. Toki ihanaahan se on jos joka päivä jaksaa sen sanoakin. :) Rakkauden täyteistä joulua kaikille!

Vierailija
29/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kumpikaan koskaan sanottu toisillemme ja tuskinpa koskaan tullaan sanomaankaan. Yhdessä ollaan oltu reilu 19 vuotta. Suhteen alussa ilmaisimme asian eri sanoilla, nyt sanat ovat jääneet ja teot ovat ne jotka puhuvat puolestaan.

Vierailija
30/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin ja varmaan useammin kuin minä. Naimisissa seitsemän vuotta, kolme lasta.

Vierailija
31/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.12.2010  n 24 vuoden "suhteen" jälkeen. Olimme olleet vuosia erossa toisistamme ja tuolloin tapasimme ensimmäisen kerran eron jälkeen. Kertoi että oli rakastanut kaikki nämä vuodet, ne mitkä oltiin yhdessä ja ne mitkä oltiin oltu erossa. Tuonkaan jälkeen asiasta ei ole mainittu mutta en ole koskaan epäillyt asiaa.

Vierailija
32/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on sanonut, joskus vuosituhannen alussa. Mutta tulee joka ilta antamaan hyvänyönsuukon kun menee ennen mua nukkumaan, sanatonta viestintää siis.

Minä taas aina ohi kulkiessa silitän selkää, puristan takamuksesta tms pientä kosketusta.

Jos ollaan erossa, vähintään viesti päivässä ja lopssa aina se "tykkään susta".

Vierailija
33/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Halitaan, pussataan, puristellaan ohimennen. 17 vuotta yhteistä eloa.

Ei mitään tarvi esittämään ruveta, mut tuollainen siteiden vahvistaminen on nisäkkäille melko tärkeää...

Vierailija
34/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä mieheni sanoo: "Mä Rakastan sua."

Halailee, suukottelee, on hellä.

Silittelee hiuksia, niskaa.

Olen todella onnellinen hänen kanssaan.

Aina ei ole ollut näin.

Olemme yhdessä muodostaneet uusperheen, molemmilla lapsia edellisestä suhteesta.

Kummallakaan se ei ollut onnellinen.

Eli itse ainakin voin sanoa, että vaihtamalla paranee :-)

Vierailija
35/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kk sitten sanoi,yhdessä 25v teoin osoittaa päivittäin,menen nukkumaan n.tunti ennen miestäni ja hän herättää minut joka yö vetämällä minut lantiosta häneen ihan kiinni,aamuisin hän laittaa autoni minulle ja lapsille lämpiämään ja raappaa lasit kun hän lähtee ennen meitä.ollaan kyl hirmu onnellisia yhä,sanotaan usein jotain oon kiitollinen susta tms.

Vierailija
36/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 😞

Kerran on kutsunut rakkaaksi. Kerran on kirjoittanut korttiin rakas.

Vierailija
37/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Osoittanut sen kyllä käytännössä viimeksi eilen.

Hän on itse sen sanonut, ettei koe luontevaksi rakkaudesta puhumista eikä ole muutenkaan romantikko, mutta on käytännössä rakastavin, huolehtivaisin ja luotettavin mies, jonka olen koskaan kohdannut. Seurusteltu reilut kaksi vuotta.

Vierailija
38/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla nukkumaan mennessä. Jos asia vaivaa sinua, kannattaa puhua siitä. Ehkä hän ei vaan ole sellainen tyyppi joka sanoo tuota. Rakkaus on kuitenkin tekoja ja tunnetila, ei sana :).

Vierailija
39/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sanoo, naimisissa 3 vuotta.

Vierailija
40/51 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kun sain puoliltaöin vauvan nukutettua ja nousin vielä jalkeille kun en saanut unta, kävin antamassa suukon vierashuoneeseen nukkumaan siirtyneelle miehelleni ja köllittiin hetki yhdessä kapealla vierassängyllä. Oli ihanaa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi