Koska rakkaasi on oma-aloitteisesti sanonut sinulle: minä rakastan sinua?
Minä olen kk tarkkaillut asiaa, ei sinä aikana kertaakaan. On sanonut takaisin niin minäkin sinua, mutta ei oma-aloitteisesti tai että minäKIN rakastan sinua. Ollaan oltu 8kk yhdessä ja asutaan samsn katon alla.
Kommentit (51)
Mä en muista? Sanotaan kyllä: olet rakas tai vastaavaa mutta "minä rakastan sinua" - jotenkin se ei vain taivu suuhun. Silti en ole hetkeäkään epäillyt sitä kuluneiden 20v aikana, tiedän olevani miehelleni suuri rakkaus ja hän minulle. Teot todistaa sen joka päivä:)
Ei koskaan, hän käyttää sanaa "mä".
Minun ex-"rakkaani" hoki sitä koko ajan. Sen lyhyen mitä sitä kesti. Turpiin tuli, joomutta anteeksi kun mä rakastan sua. Viinaa kului, joomutta kun mä rakastan sua. Ystävät ja lapset olisi pitänyt ulkoistaa. Anteeksianteeksi, joomutta kun mä rakastan sua. Luuleeko joku että mitä tahansa voi tehdä kunhan hokee sitä rakkaus-sanaa.
Joka aamu, päivä ja ilta. Ex ei sanonut kuin kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan sanonut.
20 vuotta yhdessä.
Olimme yhdessä ensin muutoman vuoden, sitten katkon jälkeen neljä vuotta.Ei koskaan sanonut, olen tajunnut asian vasta nyt.
Itseasiassa vain lapseni on sanonut rakastavansa minua, yksikään mies ei ole muuta kuin nauraa rätkättänyt milloin millekin puutteelleni, milloin älylliselle, milloin fyysiselle.Ja ainoastaan yksi on täyttänyt itse "täydellisyyden" vaatimukset.Muut ovat olleet kuka pätkä kuka jätkä.
Mutta itseäni voin syyttää, en yksinkertaisesti ole rakastettaa tyyppiä.
Eilen illalla. Muutama kerta päivässä sanotaan toisillemme, se aloittaa, kumpi nyt ekana ehtii. En pidä lukua.
Yhdessä neljä vuotta. Yhteen muutimme kuukauden tuntemisen jälkeen, eikä olis voinut olla parempi päätös. :)
En moittisi niitä, jotka eivät koskaan sano tuota. Onhan rakastaa-sana nyt aivan poikkeuksellisen rumalta kuulostava ja kankea sana, jonka kuuleminen ei millään lailla herätä mielikuvaa niistä tunteista, joita sillä on tarkoitus ilmaista. Kyllä huomaa, että junttiesi-isillämme on ollut karuissa oloissa hengissä selviäminen etusijalla elämässä lemmenlurituksiin nähden.
Melkein joka päivä sanoo. 11 vuotta yhdessä. Mutta meillä kesti kyllä melkein vuosi, ennen kuin sanottiin ensimäisen kerran r-sana.
Häistä meni 7 vuotta ennen kuin vaimo seuraavaan kerran osasi/älysi tuon itse kertoa.