Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 175cm/ 74 kg mies sinusta pieni?

Vierailija
21.12.2016 |

Minusta ei vaan ihan normi kokoinen mies.
Sanoisin, että jos olisi alle 170 cm pitkä ja painaisi alle 65 kg niin olisi pieni

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 167 cm pitkä ja on pieni. Hän on lisäksi kuumin ja seksikkäin mies jonka tiedän. Lisäksi hän on komea, älykäs, hauska ja sosiaalisesti lahjakas. Täydellinen minulle. 

Vierailija
62/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suuren suuri, mutta mulle ihan riittävän kokoinen. :) Oma mies on 179/74 ja tosi urheilullinen ja timmissä kunnossa, ja on selkeästi mua isompi kun painaa kuitenkin 15 kiloa enemmän ja on yli 10cm pidempi. Harrastetaan molemmat lajia, jossa isokokoisuus on haitaksi.

Ei sillä että koon pitäisi olla mikään kynnyskysymys muutenkaan kun ihan tosissaan natsaa jonkun kanssa, mutta itse olen sen verran pinnallinen ja epävarma että 170cm/65kg olevan miehen kanssa tapaillessani mua vaivasi se että oltiin niin saman kokoisia ja tunsin itseni isoksi. Luulen kyllä, että jos kaikki muu olisi ollut kohdallaan niin asia ei olisi haitannut, mutta kun muutenkaan ei niin hyvin sovittu yhteen niin tuokin juttu kiusasi.

Vierailija
64/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi, niin kyseessä on keskimittainen suomalainen mies.

Se on kummallista, että lapsena ollessani uutisoitiin, että vuonna 2020 suomalaisten miesten keskipituus olisi 185 cm tai jotain sitä luokkaa. Kerrassaan mystisesti näin ei käynytkään.

Vierailija
65/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tuon kokonen ja nuori nainen eli on kyllä pieni mies :-D

Kateelliset ehkä luonnehtisivat sinua ns. isoksi naiseksi. 175 cm mies on ehkä muutaman sentin keskivertoa lyhyempi nykyaikana, mutta ei mitenkään silmiin pistävän pieni.

Vierailija
66/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiöt pois Suomesta.

Vierailija
67/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni on 174/92 ja jos hänestä ottaisi kaksikymmentä kiloa pois en viitsi edes kuvitella miten maratoonarilta tämä näyttäisi :D

Hän olisi silti ylipainoinen. Tuon kokoisen miehen hyväkuntoisuus paino on 65 kohdalla. Jos on lihaksikas voimannostaja niin korkeintaan 69kg.

No ei nyt sentään. Kyllä 70kg on todellakin vielä hyvä paino tuon pituiselle ja saisi enemmänkin olla. Tämä siis miehillä. 

Vierailija
68/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni on 174/92 ja jos hänestä ottaisi kaksikymmentä kiloa pois en viitsi edes kuvitella miten maratoonarilta tämä näyttäisi :D

Hän olisi silti ylipainoinen. Tuon kokoisen miehen hyväkuntoisuus paino on 65 kohdalla. Jos on lihaksikas voimannostaja niin korkeintaan 69kg.

No ei nyt sentään. Kyllä 70kg on todellakin vielä hyvä paino tuon pituiselle ja saisi enemmänkin olla. Tämä siis miehillä. 

Silloin on vähän lihava.

Vierailija
69/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. "Tavallinen" mies on semmoset 180cm ja ehkä 85 kg. Mun mies on 183/100 ja se on aika hyvä, tosin kymmenisen kiloa voisi laihduttaa jos ihan rehellisiä ollaan. Isosta miehestä voi puhua kun on lähemmäs parimetrinen.

Vierailija
70/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great, olen 184/82.

Vierailija
71/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teidä

Vierailija
72/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tuon kokonen ja nuori nainen eli on kyllä pieni mies :-D

Sä oot kyllä iso nainen..! :D

Mä oon 58kg/170cm ja ton mittainen mies on mielestäni ihan normaali ja tarpeeksi iso mieheksi minulle.

Näpäytämpä takas ku toista isoks haukut,nimittäis mä oon 58kg ja 176cm. PÄTKÄ

Vierailija
73/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pieni. Itse olen 175cm ja viimeisilläni raskaana painoin tuon verran. Toki tuntuu olevan tavallista, että miehet kutistuvat. Kun olin sinkku, monta mukavaa miestä "karsiutui" lyhyytensä vuoksi. En pystyisi olemaan itseäni lyhyemmän kanssa. Tulisi "ylemmyyskompleksi".

Pituudelleen ei kuitenkaan mitää voi ja paino ei kerro ruumiinrakenteesta yhtään mitään. Varmasti sinullekkin löytyy pituuttasi pitkänä pitävä kumppani ;)

Vierailija
74/74 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaali. Mun mies on vähän lyhyempi, eikä sekään pieni ole. Minä taas 158 senttisenä olen pieni nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi