Onko 175cm/ 74 kg mies sinusta pieni?
Minusta ei vaan ihan normi kokoinen mies.
Sanoisin, että jos olisi alle 170 cm pitkä ja painaisi alle 65 kg niin olisi pieni
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mieheksi hyvin pieni, mutta mitä sitten? Massaa saa kyllä tarvittaessa lisää vaikka pituutta toki ei.
175cm on mielestäsi mieheksi "hyvin pieni"? Mistä jättiläismaasta oikein kirjoittelet?
Turusta ;) Omassa suvussani ei ole yhtään alle 190 cm miestä, yli 2 metrisiä kyllä on. Minulla tuon mittainen on hyvin pieni, anteeksi.
Pitkäkö itse olet, veljeni on lähes 2 metriä ja minä tasan kymmenen senttiä lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mieheksi hyvin pieni, mutta mitä sitten? Massaa saa kyllä tarvittaessa lisää vaikka pituutta toki ei.
175cm on mielestäsi mieheksi "hyvin pieni"? Mistä jättiläismaasta oikein kirjoittelet?
En ole jolta kysyit, mutta Suomessa on Hollannin jälkeen maailman pisimmät miehet.
Ei muuten tasan ole Suomessa Hollannin jälkeen maailman pisimmät miehet. Jossain Turussa ja Vaasassa ehkä on paikallinen keskittymä, mutta jos vertaa Helsingin ja Tukholman tai Oslon katukuvaa niin kyllä skandimiehet on pidempiä kuin suomalaiset.
On.
Mun 14v tyttäreni on saman kokoinen (176/74), painosta hän voisi nipistää nelisen kiloa mutta on lihaksikas ja urheilullinen joten ei huolta.
Ihan normi. Mun mies on aika tarkalleen tuon kokoinen. Ex oli alle 170-senttinen. Mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat ;)
-N 165/56
Mulla on ton kokoinen mies. Itse olen tosi lyhyt niin ihan sopiva mulle
Riippuu mihin tarkoitukseen. Minulle elämänkumppaniksi on liian pieni, haluan miehen olevan minua reilusti isomman. Mutta ihmiseksi varmaan aika keskikokoa, ei mikään järkyttävän pieni, jos ei suurikaan.
Hahahaha ruudun toiselta puolen hyvä sanoa..! :D Olen 17 ja urheillut puolet elämästäni kilpaurheilua, jos et tiennyt niin lihas painaa enemmän kuin läski.. :-)
No ei pieni, mutta ei nyt mikään isokaan.
N. 180cm
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat kuitenkin hollantilaisten jälkeen pisimpiä maailmassa ja tuo 175 on kuitenkin lähes kahdeksan senttiä kutsuntaikäisten keskimittaa alempi, niin kyllä se nuoreksi mieheksi on pieni.
Jostain luin että armeijaan menevien keskimitta ei ole kuin jotain 180 cm ja koko ikäluokan keskipituus oli lähes 183 cm, kuitenkin armeijan käy lähes 80% ikäluokasta.
Missä noin lukee? Ja perustele että jos kutsunnoista kuluu vuosi tai kaksi siihen että menee inttiin niin sielläkö kaikki lyhenee senttitolkulla?
Ap:lle vastaus jos av-mammat osaa laskea
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/841536/Varusmiesten+painossa+hatkahdyt…
Minä olen 175/65. Tavoite on nostaa paino noin 70kg paikkeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turusta ;) Omassa suvussani ei ole yhtään alle 190 cm miestä, yli 2 metrisiä kyllä on. Minulla tuon mittainen on hyvin pieni, anteeksi.
Jos olet noin isokokoisesta suvusta, niin tuskin 175cm pitkä mies olisi sinustakaan kiinnostunut, joten ei tässä mitään vahinkoa tapahdu suuntaan tai toiseen.
Auringonkukka kirjoitti:
Kaikki alle 180cm/80 kg on pieniä miehiä.
Tästä syystä en kirjoita mittojani Tinderiin. Minut rankattaisiin paperilla roskiin, vaikka livenä olisivatkin kiinnostuneita.
Poikaystäväni on 174/92 ja jos hänestä ottaisi kaksikymmentä kiloa pois en viitsi edes kuvitella miten maratoonarilta tämä näyttäisi :D
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni on 174/92 ja jos hänestä ottaisi kaksikymmentä kiloa pois en viitsi edes kuvitella miten maratoonarilta tämä näyttäisi :D
Saattaisit yllättyä kuinka vähän eriltä hän näyttäisi. 20kg ei ole niin paljon kuin kuvitellaan sen olevan. Monet naiset puhuvat, että pitäisi 5kg tiputtaa kun todellisuudessa heillä on 30kg ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Hän olisi silti ylipainoinen. Tuon kokoisen miehen hyväkuntoisuus paino on 65 kohdalla. Jos on lihaksikas voimannostaja niin korkeintaan 69kg.
Aika pienikokoinen muttei sentään mikään rimpula.
taidat vain olla iso nainen :)
T N162cm 52kg