Onko 175cm/ 74 kg mies sinusta pieni?
Minusta ei vaan ihan normi kokoinen mies.
Sanoisin, että jos olisi alle 170 cm pitkä ja painaisi alle 65 kg niin olisi pieni
Kommentit (74)
On kyllä mieheksi hyvin pieni, mutta mitä sitten? Massaa saa kyllä tarvittaessa lisää vaikka pituutta toki ei.
Vierailija kirjoitti:
Entäs mitäpä sanotte minusta?
T. Mies 49 v (168cm/90 kg) olenko teistä pieni vai iso?
Olet ylipainoinen pieni mies!
Ei se läski sinusta yhtään isompaa tee!
Ei ole. Saa olla vaikka alle 70kg. Mies mun makuun.
Suomalaiseksi nuorehkoksi "mieheksi" olisi kyllä varsin lilliputti vanhemmaksi aasialais mieheksi jopa pitkä.
Samoin etelämmässä euroopassa.
Isoisän aikuisissa yli 60 v suomalaisissa miehissä olisi hyvinkin keskitasoa. Vielä reilu kymmenen vuotta sitten poliisikouluun oli miehillä pituusrajana juuri 175 (naisille 165) ihan vaan sen takia että poliisi nautti silloin vielä jonkinlaista kunnioitusta.
Suomalaiset miehet ovat kuitenkin hollantilaisten jälkeen pisimpiä maailmassa ja tuo 175 on kuitenkin lähes kahdeksan senttiä kutsuntaikäisten keskimittaa alempi, niin kyllä se nuoreksi mieheksi on pieni.
Jostain luin että armeijaan menevien keskimitta ei ole kuin jotain 180 cm ja koko ikäluokan keskipituus oli lähes 183 cm, kuitenkin armeijan käy lähes 80% ikäluokasta.
Vierailija kirjoitti:
Läskiä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon tuon kokonen ja nuori nainen eli on kyllä pieni mies :-D
Ei vaan sinä olet iso nainen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mieheksi hyvin pieni, mutta mitä sitten? Massaa saa kyllä tarvittaessa lisää vaikka pituutta toki ei.
175cm on mielestäsi mieheksi "hyvin pieni"? Mistä jättiläismaasta oikein kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Hieman keskipituista lyhyempi ja kevyempi mutta ihan normaali kuitenkin.
AV:lla keskipituus on kyllä hurjan korkea jostain kumman syystä ;)
Tervetuloa länsirannikolle.
Kaikki mun lähipiirissä olevat miehet (kaverit/veljet/poikaystävä ja tämän suku) ovat 170-180. Veli on ehkä just 182 pitkä. Eli wi ole pieni. On ihan normi kokoinen. Mitä jättiläisiä teillä on ja kenen mielestä 175 mittanen on pieni mies? :D
On. Saman pituinen olen mutta painoa vähemmän, sekin on lihasta eli jos painimatsi tulisi niin voittaisin.
Ei ole pieni. Hieman keskimittaista lyhyempi, mutta laiha tai rimpula ei kyllä noilla mitoilla voi olla. Toivottavasti vähän lihaksiakin, muuten on jo vähän pullukka kun mennään normaalipainon ylärajoilla lähes.
Hyvä että on selvät vaatimukset sukupuolille. Naisten täytyy pysyä hoikkina ja miesten pitää kasvaa lisää pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
175cm on mielestäsi mieheksi "hyvin pieni"? Mistä jättiläismaasta oikein kirjoittelet?
Turusta ;) Omassa suvussani ei ole yhtään alle 190 cm miestä, yli 2 metrisiä kyllä on. Minulla tuon mittainen on hyvin pieni, anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon tuon kokonen ja nuori nainen eli on kyllä pieni mies :-D
Minä olen tuonkokoinen keski-ikäinen nainen. Samankokoiset miehet tuntuvat hieman keskimääristä pienemmiltä, mutta ei nyt mitenkään erityisen pieniltä.
Ihan onneton hukkapätkä. Vasta 185+ on mies.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiseksi nuorehkoksi "mieheksi" olisi kyllä varsin lilliputti vanhemmaksi aasialais mieheksi jopa pitkä.
Samoin etelämmässä euroopassa.
Isoisän aikuisissa yli 60 v suomalaisissa miehissä olisi hyvinkin keskitasoa. Vielä reilu kymmenen vuotta sitten poliisikouluun oli miehillä pituusrajana juuri 175 (naisille 165) ihan vaan sen takia että poliisi nautti silloin vielä jonkinlaista kunnioitusta.
Suomalaiset miehet ovat kuitenkin hollantilaisten jälkeen pisimpiä maailmassa ja tuo 175 on kuitenkin lähes kahdeksan senttiä kutsuntaikäisten keskimittaa alempi, niin kyllä se nuoreksi mieheksi on pieni.
Jostain luin että armeijaan menevien keskimitta ei ole kuin jotain 180 cm ja koko ikäluokan keskipituus oli lähes 183 cm, kuitenkin armeijan käy lähes 80% ikäluokasta.
Varmasti vielä suurempi ero on kutsunnoissa käyneiden ja inttiin menijöiden keskipainoissa. Nykykään ei kai vapautukseen vaadita kummoistakaan ylipainoa. Todella pitkillä miehilläkin on varmaan monenlaista ongelmaa fysiikan suhteen ja nykyään tai riittää pelkkä epäilys jo vapautukseen. Sivareiden pituuksista tuskin on taulukoita mutta arvelen, että pitkän miehen on varmaan vaikeaa edes ajatella olla jonkun pätkän komennettavana ja että joutuvat intissä yli 20 senttiä lyhyempien varusmisjohtajien silmätikuiksi. Olisi mielenkiintoista tietää miksi intin käyvät ovat jopa keskimäärin 3 senttiä keskimääräistä lyhyempiä. Toisaalta ymmärrän hyvin jos he ovat 6 kiloa tai enemmänkin keskimääräistä laihempia.
Ihan sama, kelpaisi mulle. t. sinkku N 165cm 60kg
Vierailija kirjoitti:
Ihan onneton hukkapätkä. Vasta 185+ on mies.
Oopas ilkeä, olen kyllä nainen vaikka pitkä oonkin. Voin helposti deittailla minua lähes kymmenen senttiä lyhyempiäkin miehiä, mutta en alle 180 senttisiä ja ne on juuri niitä joilta saan huomiota.