Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan anna naiselle, joka ei anna anaaliseksiä.

Vierailija
20.12.2016 |

Lähtökohtaisesti pidätän kiinni siinä, että ensimmäinen kerta on aina anaaliseksiä. Tämän jälkeen max. neljä kertaa "tavallista" toisen osapuolen niin halutessa.

Kyllä minulla naisia riittää jo omassa takaa omin ehdoin tarpeekseni. Minusta anaaliseksistä kieltäytyjät ovat kummallisia, jonkinlaisia hartaita uskonnollisia tai niihin verrattavia. Ei minulle riitä periaatepäätöksille ja uskovaisille aikaa.
Ja kyllä, mutinasta olen kerran toisen osapuolen toivosta antanut tulla laitettavaksi dildon anukseeni. Sainpahan kuulemma "kokea itse sen kärsimyksen, mille muut alistan". Tuntuihan se omalaatuiselta, mutten nyt osaisi linkittää sitä sellaiseen valitukseen, mitä jotkut periaatenaiset päästävät suustaan.

T:mies salilta 35v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissasi...

Vierailija
2/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä minulta saisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on erittäin hyvä, niin ei päädytä vahngossa keskenämme sekstailemaan.

Vierailija
4/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo käytännössä tapahtuu? Kysytkö ennen seksiaktia että onko ok että ekaksi perseeseen? Ja jos kieltäytyy lähdet pois?

Eli enpä usko sinua alkuunkaan. Korkeintaan teet niin että vedät yköseen ja alat siirtyä kakoseen ja jos kieltäytyy niin sitten ensi kerralla et vaivaudu tapaamaan ollenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä