Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lapsena saamasi joululahja on jäänyt parhaiten mieleesi?

Vierailija
20.12.2016 |

Kerro, mikä ja / tai millainen se oli. Osaatko sanoa, miksi juuri se on jäänyt mieleen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen vain surullinen lahja. Olin yläasteella, ehkä 8-luokalla? Sain lahjaksi kännykän! En todellakaan ollut toivonut sitä, halusin olla kännykätön. En siis saanut mitään muuta. Vanhemmat väitti että kaikki kiusaa minua jos olen luokan ainoa kännykätön. Siitä alkoi ehkä vuoden kestävä kännykkä-taistelu, laitoin puhelimen aina pois päältä ja jonnekin laatikon pohjalle, vanhemmat sitten raivosivat ja kiristivät kunnes suostuin sen sieltä kaivamaan ja mukaan ottamaan.

Joulut oli erityisen kamalia meillä eikä vanhemmat koskaan hyväksyneet minua. He yrittivät aina muuttaa minua haluamaansa suuntaan. En saa yhtään hyvää, ihanaa muistoa mieleeni jouluista :(

-nykyäänkin outo hippi joka ei viikkoon katso puhelintaan eikä ole facebookissa

Vierailija
42/43 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakivääri. Sillä oli tosi kivaa ampua esim. lintuja, kulkukissoja, siilejä, pieniä jyrsijöitä ja salaa naapurien lapsia, jotka olivat niin tyhmiä, että eivät koskaan leikkineet kanssani. Olin 13v kun sain sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleenjäävin joululahja oli ihan oikea koiranpentu. Sitä oli toivottu vuosia ja vihdoin se tuli perheeseen. Ihana pallukka ja kovasti rakastettu.