Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää sinua hyvän kaverisi kanssa, kumpaan katkaiset välit?

Vierailija
20.12.2016 |

Vai molempiin?
Itse aluksi molempiin, mutta jos kyseessä olisi todella hyvä kaverini voisin joskus kuvitella antavani tälle anteeksi.

Kommentit (65)

21/65 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vikahan se olisi. Itse todennäköisesti antaisin anteeksi. Ystävälle olisin vihainen, mutta en varmaan katkaisisi välejä - onhan mieheni minustakin seksikäs.

Vierailija
22/65 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla vielä kovin nuoria ja lapsellisia.

Kasvakaahan aikuisiksi. Itseäni pettivät mieheni ja pitkäaikainen ystävätäreni. En kuitenkaan heittäytynyt noi pikkumaiseksi kuin te.

Elämässä sattuu kaikenlaista ja aina voi ottaa kypsän asenteen kaikkeen. Se on ihan itsestä kiinni, miten asioihin suhtautuu.

Miehelle annoin heti anteeksi, mutta ystävätären kanssa käytiin pitkä keskustelu.

Ymmärsi sitten vihdoin mitä tarkoittaa avioliitto. Ja että sitä tulisi ulkopuolisen kunnioittaa.

Olemme mieheni kanssa edelleen yhdessä, vaikka tapahtuneesta 20 vuotta.

Kun on luvattu olla yhdessä, niin on luvattu.

Ziisustelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä ihan hajalla. Luultavasti miehen kohdalla riippuisi tilanteesta, haluaisinko yrittää antaa anteeksi ja jatkaa. Suhtaudun avioliittoon aika vakavasti ja mulle ei syrjähyppy olisi mikään automaattinen syy erota. 

Kaverille en varmastikaan antaisi koskaan anteeksi. Viileän kohteliaissa väleissä voitaisiin olla, mutta tuskin enempää, ainakaan pitkiin aikoihin.

Vierailija
24/65 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempiin pysyvästi. lapsen asiat hoidettaisi viesteillä, mikäli mies haluaisi olla lapsen elämässä.

Vierailija
25/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheen heti välit poikki. Kaveri taas riippuu, esimerkiksi siitä oliko kyseessä kunnon suhde vai yhden kerran känninen virhearvio.

Vierailija
26/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin. En tarvitse, enkä halua tuollaisia ihmisiä elämääni.

Vierailija
27/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisisin molempiin; luottamus on kaiken a ja o ja tuollaisen tempun jälkeen sitä ei enää ole, eikä tule koskaan enää olemaankaan.

Vierailija
28/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin aluksi molempiin. Riippuu tietenkin myös tilanteesta. En usko, että helposti voisin antaa anteeksi kummallekaan, mutta en näe sitä täysin mahdottomana. Sinänsä pidän kaverin tekoa melkein pahempana.

Vierailija
29/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereihin katkon välejä paljon vähemmästäkin. En vaan jaksa lähipiirissäni ihmisiä jotka tuovat pahaa mieltä. Mieskin joutaisi mennä. Olen sillä tavalla laiska, etten vaan jaksa mitään draamaa ja paskaa, vaan tykkään pitää elämän simppelinä, josta syystä en roikota perässäni kaikenlaista sakkia.

Vierailija
30/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin. Jos olisi pakko valita vain toinen niin katkaisisin välit siihen, joka teki aloitteen. 

Vierailija
31/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Seksuaalisuus on osa ihmisyyttä, en näe pahana siitä nauttimista.

Vierailija
32/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Miehen vikahan se olisi. Itse todennäköisesti antaisin anteeksi. Ystävälle olisin vihainen, mutta en varmaan katkaisisi välejä - onhan mieheni minustakin seksikäs.

Kai ystävällesi ja miehellesi olisi myös ok, että sinäkin kävisit vähän testaamassa tämän ystävän miestä? Varsinkin jos tämä mies olisi seksikäs, eihän sillä mitään väliä että on luvannut olla vain ystäväsi kanssa eikä muiden, pitäähän sinunkin päästä vähän kokeilemaan?

Luottamusta sinun suhteissasi (ei pari- eikä ystävyyssuhteissa) ei vissiin arvosteta lainkaan ja jos nyt sattuu huvittamaan tai tekemään seksiä mieli, niin siitä vaan, eihän ystävän tai kumppanin tunteilla ole mitään arvoa?

Vierailija
33/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun miehesi ei tajunnut; kun on luvattu, niin on luvattu.

Vai kuuluuko teillä vain sinun pitää lupauksista kiinni?

Vierailija
34/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla vielä kovin nuoria ja lapsellisia.

Kasvakaahan aikuisiksi. Itseäni pettivät mieheni ja pitkäaikainen ystävätäreni. En kuitenkaan heittäytynyt noi pikkumaiseksi kuin te.

Elämässä sattuu kaikenlaista ja aina voi ottaa kypsän asenteen kaikkeen. Se on ihan itsestä kiinni, miten asioihin suhtautuu.

Miehelle annoin heti anteeksi, mutta ystävätären kanssa käytiin pitkä keskustelu.

Ymmärsi sitten vihdoin mitä tarkoittaa avioliitto. Ja että sitä tulisi ulkopuolisen kunnioittaa.

Olemme mieheni kanssa edelleen yhdessä, vaikka tapahtuneesta 20 vuotta.

Ikäarvio voi pitää siinä mielessä paikkansa, että nuoremmat ei pidä paskassa avioliitossa roikkumista minään onnistumisena ja itseisarvona, vaan ajattelevat eroa ihan normaalina elämään kuuluvana ratkaisuna silloin kun homma ei toimi.

Vierailija
35/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai molempiin?

Itse aluksi molempiin, mutta jos kyseessä olisi todella hyvä kaverini voisin joskus kuvitella antavani tälle anteeksi.

Tietenkin molempiin,koska ovat molemmat pettäneet luottamukseni.Enkä osaa kuvitella antavani anteeksi tuollaiselle "kaverille".

Vierailija
36/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Mä en tiedä, mitä sulle on ystävyys, mutta mulle se on sitä, että rakkaan ystävän aviomies on on ehdoton ei, vaikka hän olisi seksikäs. En hetkeäkään usko, että kukaan mun ystävistä pettäisi luottamustani tuolla tavoin, vaikka tiedänkin, että aviomieheni on aikas hurmaava. 

Vastaus kysymykseen: en näe tuota mahdolliseksi, hyvät ystävät eivät puukota selkään eikä mieheni tekis mitään, mikä riskeerais meidän avioliiton, tiedän että hän on hyvin onnellinen tässä liitossa, kuten minäkin ja minä olen hänelle se elämän rakkaus, kuten hänkin mulle. Mutta vastaan, että molempiin ja se sattuisi minuun hyvin paljon. 

37/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kai ystävällesi ja miehellesi olisi myös ok, että sinäkin kävisit vähän testaamassa tämän ystävän miestä? Varsinkin jos tämä mies olisi seksikäs, eihän sillä mitään väliä että on luvannut olla vain ystäväsi kanssa eikä muiden, pitäähän sinunkin päästä vähän kokeilemaan?

Luottamusta sinun suhteissasi (ei pari- eikä ystävyyssuhteissa) ei vissiin arvosteta lainkaan ja jos nyt sattuu huvittamaan tai tekemään seksiä mieli, niin siitä vaan, eihän ystävän tai kumppanin tunteilla ole mitään arvoa?

Mieheni on seksiaddikti, en pidä häntä totaalisen vastuussa pettämisestä. Tuskimpa olisi kellekään ok että kävisin testailemassa kenenkään miestä.

Pidän kuitenkin omaa miestäni poikkeuksellisen seksikkäänä, sellaista jota haaveilee edes kerran pääsevänsä koskettamaan. Voi tietysti olla että mielipiteeni on puolueellinen, mutta toisaalta ymmärtäisin ystäviäni, joilla on ollut ihan komeita, mutta tavallisemman näköisiä/karismaattisia/seksikkäitä miehiä. 

Vierailija
38/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa moni täällä katkaisemassa välit mieheen. Mitä jos mies on ollut humalassa ja kaverinne on armoton munahaukka?

Ymmärrystä nyt naiset :(

Vierailija
39/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mieheni on seksiaddikti, en pidä häntä totaalisen vastuussa pettämisestä. Tuskimpa olisi kellekään ok että kävisin testailemassa kenenkään miestä.

Pidän kuitenkin omaa miestäni poikkeuksellisen seksikkäänä, sellaista jota haaveilee edes kerran pääsevänsä koskettamaan. Voi tietysti olla että mielipiteeni on puolueellinen, mutta toisaalta ymmärtäisin ystäviäni, joilla on ollut ihan komeita, mutta tavallisemman näköisiä/karismaattisia/seksikkäitä miehiä. 

Öööö. Seksiaddikti ja uuh niin poikkeuksellisen seksikäs että kaikilla naisilla pimppa kostuu heti ku hänet näkee. On sullaki jotaki vikaa päässä noitten ihme ajatustesi kanssa, mutta jos olet onnellinen ja hyväksyt miehesi avioliiton ulkopuolisen elämän niin oma valintasi ja mikäs siinä.

Voisit kuitenkin olla arvostelematta ystäviesi miehiä, vai suoraanko kaverisi ovat kertoneet kuinka katkeria ovat kun sulla on oikea unelmien mies? Ehkä he eivät ole niin pinnallisia kuin sinä tai arvostavat miehissään enemmän sitä etteivät ole "poikkeuksellisen seksikkäitä" seksiaddikteja.

Vierailija
40/65 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tarjoaisin molemmille nimimerkki "Äityliinin" hyviä joukuruokia. Hyvän aterian jälkeen jatkaisimme kaikki kolme onnellisina yhteistä taivalta.

Äityliini kirjoitti:

Tärkeintä on valmistaa ne laatikot oikein. Kaupan valmislaatikko on oikein hyvää, jos siihen sekoittaa voita suhteessa 1:1. Siis puolet laatikkoa, puolet voita. Sitten löräyttää pinnalle tuhdin anoksen kermaa ja lämmittää kuumassa uunissa noin 25 min.

Tällaista hieman "tuunattua" laatikkoa olen tarjonnut noin 100 grammaa per henkilö eli porkkana-, peruna- ja lanttulaatikkoa yhteensä noin 300 grammaa per ruokailija.

Kinkun sijaan olen tarjonnut possun kassleria, jonka keitän ensin rapeaksi padassa upporasvassa. Sitten haudutan kermakastikkeessa semmoisen 5-6 tuntia. Sekaan sinappia, suolaa ja vähän voita.

Alkuruuaksi tietysti normaalit sillit, lohet ja muut semmoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi