Otin kuvan alapäästäni...
kun en oikein tiennyt, minkänäköinen se on.
Nyt hävettää, kun se on niin pitkä ja levenee klitoriksen luokse. Tunnen itseni jättipilluksi.
Kommentit (30)
Mulla on tosi kaunis, mutta karvainen, en jaksa sheivailla liian kova homma tällä työmaalla, harmi vaan kun hyvä pimpula menee hukkaan :/
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kannata kattoa, ne on kaikki samanlaisia. Ihan niinkuin kaikki naisetkin.
Pientä variaatiota saattaa tosin olla;)
Brittiläisessä tutkimuksessa vuodelta 2004 50:n naisen otannalla pelkästään sisemmän häpyhuulen leveys vaihteli 7mm - 500mm välillä.
Mediaani on 2,5cm eli ihan reippaan kokoiset IMO.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi kaunis, mutta karvainen, en jaksa sheivailla liian kova homma tällä työmaalla, harmi vaan kun hyvä pimpula menee hukkaan :/
Sokerointia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerointia sitten.
Ei eiejeijei missään nimessä, aikuiselle naisella kuuluu olla karvat.
Vierailija kirjoitti:
kun en oikein tiennyt, minkänäköinen se on.
Nyt hävettää, kun se on niin pitkä ja levenee klitoriksen luokse. Tunnen itseni jättipilluksi.
Höpö höpö, en epäile hetkeäkään etteikö pillusi ole kaunis ja haluttava.
Olet ilmeisesti kuvannut sitä väärin. / vilivallaton
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin menee hukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin menee hukkaan?
Heh, minäkin jäin odottamaan vastausta, vaikka arvasin ettei sitä tule. / M
Mulla ihan hirveä, siis tosi ruma. Mies kyllä nuolee ja nussii ihan fiiliksissä, eli olisko tärkein kuitenkin se nainen pimpin ympärillä ;)