Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen huumediileri enkä kadu valintaani hetkeäkään

Vierailija
20.12.2016 |

Olin pahasti syrjäytynyt yhteiskunnasta ja halusin elämäni kuntoon mutta yritä siinä sitten kun TE-toimisto ja sossu painostaa milloin mihinkin. Päätin laittaa elämäni kuntoon, eli käytin huumerahat hankkiakseni (vuokra-)asunnon Helsingistä, kunnolliseen valmennuskurssiin ja samalla varmistin että on varaa ottaa karessi jos tilanne niin vaati. Valmennuskurssi ja valintakoe oli kaikkein tärkein.
Niin siinä sitten kävi että sain haluamani opiskelupaikan. Nyt teen gradua ja käyn toista vuotta opintojen ohella kunnollisessa työssä. Ilman huumerahoja kaikki tämä tuskin olisi voinut toteutua, ainakaan siinä muodossa kun nyt toteutui. En kadu hetkeäkään diileriksi ryhtymistä ja tekisin saman uudestaan jos olisin samassa tilanteessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mallia muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mallia muillekin.

Äläs nyt sentään kaikille suosittele. Anonyymi poste restante on lakkautettu, joten siementen hankkiminen on vaikeampaa. Sitten puskat kasvamassa asunnossa tuottaa aikalailla stressiä, sillä jos jää kiinni, voi lentää melkein saman tien pihalle. Lopulta on oltava sen verran järkeä päässä ettei itse käytä aineita ynnä vähän muutakin.

Vierailija
4/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä, minä...

Vierailija
5/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä, minä...

Mikä olisi sitten ollut parempi? Että jään landelle syrjäytymään, tai ajan myötä kouluttautumaan puolessatoista vuodessa lähihoitajaksi?

Vierailija
6/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit varmasti voinut tienata rahaa normaalisti työssä käymällä, verokortilla tehtävään työhön ei aina tarvita edes mitään koulutusta. Vaikka varmasti hitaammin kuin huumeita myymällä. Monenko ihmisen elämän pilasit valinnallasi, eikä edes hävetä yhtään?

Vierailija
7/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit varmasti voinut tienata rahaa normaalisti työssä käymällä, verokortilla tehtävään työhön ei aina tarvita edes mitään koulutusta. Vaikka varmasti hitaammin kuin huumeita myymällä. Monenko ihmisen elämän pilasit valinnallasi, eikä edes hävetä yhtään?

Vastaukset järjestyksessä: en, ei pidä paikkansa, kyllä, en todennäköisesti yhdenkään ja hiukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan