Yksinäinen naapuri joulun kotona
Hei ,
miten voin ilahduttaa naapuriani yksinäinen vanhempi rouva noin 70v. Tiedän että on yksin,
vaikka on kyllä ihan mukiin menevän näköinen. Lapset tulossa vasta tapanina käymään, kauempaa pohjoisesta etelään.
Onko tyhmää pyytää glökille, olenhan nuori mies ja aaton yksin. Kertokaa mitä voisin tehdä.
Kommentit (30)
Hei ,
en sääli , en halua seksiä vaikka ei sekään mahdotonta ole. . Ihan vaan pienen tuokion glökin seurassa tavata.
Kyllä hän osaa itse kertoa mitä haluaa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin naapuri on yksinäinen keski-ikäinen nainen. Hänellä on vain koira seurana. Oli myös juhannuksena yksin kotona.. Aika surullista.
En ole keski-ikäinen, mutta olen viettänyt monet joulut ja juhannukset yksin. Ei ole edes sitä koiraa. Minua säälittävät ne ihmiset, jotka säälivät minua. Viihdyn omassa seurassani ihan mainiosti, paremmin kuin muiden seurassa useimmiten. Säälin näitä muita siksi, että heille tulee kovat oltavat sitten kun itse ovat joskus yksin. Viimeistään vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin naapuri on yksinäinen keski-ikäinen nainen. Hänellä on vain koira seurana. Oli myös juhannuksena yksin kotona.. Aika surullista.
En ole keski-ikäinen, mutta olen viettänyt monet joulut ja juhannukset yksin. Ei ole edes sitä koiraa. Minua säälittävät ne ihmiset, jotka säälivät minua. Viihdyn omassa seurassani ihan mainiosti, paremmin kuin muiden seurassa useimmiten. Säälin näitä muita siksi, että heille tulee kovat oltavat sitten kun itse ovat joskus yksin. Viimeistään vanhana.
Mä niin ymmärtän sua, olen 65v ja vaikutan seuralliselta, koska pihalla höpötän kaikkien kanssa, jotka haluaa jutella. Mutta parasta on oma seura omassa kotona, olen yksin mutta en ole yksinäinen. Onneksi ei ole tuppaantuvia naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuristasi voi olla mahtavaa viettää joulu omassa rauhassa. Miettisin kahteen kertaan ennen kuin kysyisin joulunviettoon.
No tuota... Naapurin joulu ei varmaankaan mene pilalle, vaikka ap tarjoaisikin glögiä jossain vaiheessa aattoa.
Voi kyllä mennä, jos hän kokee olevansa velvoitettu vastaamaan naapurin kutsuun vaikka todellisuudessa haluaisi vain olla vilttiin kääriytyneenä tv:tä katsomassa tai lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että se on hänelle surullista? Itse olen tällainen ihminen, ja olen täysin omasta valinnastani ja tahdostani juhlapyhät yksin. Olen erakkoluonne ja viihdyn parhaiten yksin.
Aika ärsyttävää se olisi jos joku tulisi seuraa tuppaamaan, olettaen että on jotenkin surkeaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä naapurisi kertonut sinulle sen olevan surullista? Vai kuvitteletko sen omasta päästäsi?
Mieti hetki hiljaa yksiksesi, että miksiköhän jotkut yksinäiset vanhukset tekevät itsemurhia? Ihminen on luonnostaan laumaeläin ja yksinäinenkin kaipaa varmasti edes joskus muiden seuraa. On surullista että jo keski-ikäisenä on niin yksin ettei ole ketään. Juhannuksena ja jouluna tuollainen vain korostuu.
Yksinäisyys on toki paha ongelma noin yleisesti, mutta miksi aina oletetaan, että juhlapyhinä yksinäisyys tuntuu pahimmalta? Olen itse ollut jokaisena juhlapyhänä joskus yksin, ja ihan mukavasti ne yleensä ovat menneet. Monesti näihin juhlapyhiin liittyy vähän "pakkojuhlimisen" tunnetta ja ulkoisen näyttämisen tarvetta, joten tuollainen vaatimaton omissa oloissa oleminen voi ihan oikeasti tuntua mielekkäämmältä vaihtoehdolta, ainakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuristasi voi olla mahtavaa viettää joulu omassa rauhassa. Miettisin kahteen kertaan ennen kuin kysyisin joulunviettoon.
No tuota... Naapurin joulu ei varmaankaan mene pilalle, vaikka ap tarjoaisikin glögiä jossain vaiheessa aattoa.
Voi kyllä mennä, jos hän kokee olevansa velvoitettu vastaamaan naapurin kutsuun vaikka todellisuudessa haluaisi vain olla vilttiin kääriytyneenä tv:tä katsomassa tai lukemassa.
Tätä minäkin luulen, naapuri ajattelee, että hänen on pakko pelastaa tuon syrjäytyneen, yksinäisen nuoren miehen joulu, kun se polo tulee oikein ovelle vinkumaan. Eikä kellään ole kivaa.
Yllätys , yllätys naapurini oli ilahtunut kutsusta glögille aatto iltapäivällä. 3 tuntia keskustelimme erilaisista asioista , mm. omista hyvistä, huonoista puolista.
Lopuksi hän toivotti joulut ja antoi mojovan suukon. Toivotti tapaamisiin.
ap.
Kyllä introvertti sen käsittää.