Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipälaatikko liukuvakannella. Out?

Retro
20.12.2016 |

Vieläkö semmoisia puisia liukukannella toimiva leipälaatikkoita löytyy taloudestanne? Ite ajattelin hankkia leipälaatikon mutta aika harvassa paikassa enää löytää kuvailemaani. Lähinnä laatikoita ja päällä kansi löytyisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tokmannille pääsee, noin siellä on ollut ainakin puisia myynnissä. Itse olen ostanut sieltä sellasen, jossa pohja bambua ja muuten metallia. Tykkään. Se on kätevä. Aivan sama, onko IN vai OUT.

Muutoin ei ole tullut kaupoilla katseltua, minkä verran leipälaatikoita on yleensä myynnissä.

Vierailija
2/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä leipälaatikon ideaa. Siellähän ne leivät kätevästi homehtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä sun pointtia, kyllähän ne leivät homehtuu yhtälailla pöydälläkin jos on homehtuakseen.

Meillä on metallinen leipälaatikko liukukannella, muistaakseni minimanista ostettiin joskus alkuvuodesta.

Vierailija
4/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rosterinen leipälaatikko mökillä (landella on aina hiiriä joten parempi laittaa herkut hiiriltä piiloon), kotona ei enkä käyttäisi. Homehduttaa leivän helpommin kun kerää kuitenkin aina vähän kosteutta sinne laatikkoon. 

Vierailija
5/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastin on ihan hyvä leipälaatikko. Heitän leivät aina sinne ja sulatan leivänpaahtimella. Poikamiehenä ei tuota leipää mene niin paljoa.

Vierailija
6/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö leipälaatikko vie turhaan tilaa keittiössä. Mahtuu ne leivät jääkaappiinkin.

Vierailija
7/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö leipälaatikko vie turhaan tilaa keittiössä. Mahtuu ne leivät jääkaappiinkin.

Jääkaapissa säilytetty leipä maistuu pahalle!

Vierailija
8/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yksikään leipä vielä homehtunut leipälaatikkoon. Eikä se kerää kosteutta.

Miten te sen oikein teette?

Vierailija
9/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelin aina että leivät kuivuvat sinne laatikkoon, siksi laitan muovipussiin. Onko se laatiko siis niin tiivis että ei kuivu kuten ihan vain lautasella?

Vierailija
10/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puinen, liukuvakantinen leipälaatikko. Siellä säilytetään leivät pusseissaan. Minusta näyttää siistimmältä, kun leipäpussit eivät loju pöydällä.

Vierailija
11/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Alessin valkoinen leipälaatikko. Se on tosi tilava eikä vie paljon tilaa. Mun mielestä ihan kätevä.

Vierailija
12/12 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö ne ennen kuin homehtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän