Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ville Lyytikäinen on kuollut

Vierailija
20.12.2016 |

Ihan liian nuorena. Surullista. Muistan hänet hyvin Tikkurilan mainoksesta.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan poikaa muistellen;

Rauli ja Stefan.

Vierailija
22/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu täysin puskista. Kova futismies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sitä samaa sukua, joka kustansi Apu-lehteä? Siis rikkaan suvun poika, joka harrasti jalkapalloa? Ikävä juttu noin nuorena, ei raha tuo siis onnea eikä terveyttä. M.O.T.

Oli A-lehtien Lyytikäisiä, mutta ei mun mielestä sitä ihan johdon sukuhaaraa. Ihan tavallinen perhe. Kävi mun kanssa samaa koulua. Maalimainosten jälkeen oli tietty koko koulun tyttöjen suosikkipoika ja vähän leuhkakin. Mutta kuitenkin mukava, varsinkin meille "pikkutytöille". Olen siis häntä melkein viisi vuotta nuorempi. Urheilullinen poika jo silloin nuorena.

Todella surullinen tieto.

Vierailija
24/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intissä oltiin samaan aikaan Vaasassa. Olihan se sellainen hölöttäjä koulutuksen aikana.

Ikävä uutinen.

Sama. Tosin eri patterilla. Taisi olla 2/3. Patterilla alikessuna. Itse Olin 1. Patterilla alokkaana samaan aikaan.

Vierailija
25/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP kova futismies kaikin puolin.

Vuosia vasta tuon verran ja perusterve, urheilullinen kaveri. Surullista.

Ei kait kuitenkaan A-Lehtien ja HJK:n Lyytikäisille ollut mitään sukua?

Vierailija
26/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, että miten voi mamma palstalla olla keskitason jalkapallovalmentajan kuolemasta näinkin monta viestiä, mutta täälläähän onkin keskitytty muistelemaan Villen uran olennaisimpiin asioihin, eli lapsuuden maalimainokseen.

Ville kuitenkin varmaan halusi, että hänet muistetaan värikkäänä jalkapallopersoonana, joten tuodaan nyt se Villen uran kaikkein keskeisin asiakin esiin, kakenmaailman maalimainosten ja körmyjen lisäksi.

Ja juu, kyllä on ikää enemmän kuin Villellä, joten muistan toki minäkin sen maalimainoksen, mutta muistellaan nyt kuitenkin edes vähän sitäkin, mistä Ville olisi halunnut hänet muistettavan.

Ja mistä helvetistä sinä tiedät mistä Ville olisi halunnut itsensä muistettavan? 🙄 Menitkö hänen päänsä sisään? Tuskin Ville oli noin pikkumainen ihminen, toisinkuin sinä. Eiköhän miestä saa muistella miten tahtoo, et mitenkään omista hänen muistoaan. Pelle.

Mitä ihmettä sinä nyt keuhkoot???

Jos nyt edes sen verran kunnioittasit Villen muistoa, ettet ala hänen muisteluketjussaan riehumaan.

Todennäköisesti tässä ketjussa ei kukaan itseni lisäksi taida tietää hänen urastaan muuta kuin sen maalimainoksen. Minä tiesin miehen hyvin ja hänen pitkän uransa jalkapallon parissa ja voin todella sanoa, menemättä sen kummemmin hänen päänsä sisään, että hän oli koko sielultaan viimeisen päälle jalkapallomies. Se oli hänelle kaikki kaikessa.

R.I.P.  jalkapallomies

Tämä täältä tähän. Nyt voitte jatkaa ihan rauhassa syvällisiä maalimainos muistelojanne.

Ikään kuin potkupallo olisi kovinkin syvällistä. 

Ettet olisi sama kaveri, joka salkkariketjussa kouhottaa lavastesalaliiton perään?

Vierailija
27/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intissä oltiin samaan aikaan Vaasassa. Olihan se sellainen hölöttäjä koulutuksen aikana.

Ikävä uutinen.

Sama. Tosin eri patterilla. Taisi olla 2/3. Patterilla alikessuna. Itse Olin 1. Patterilla alokkaana samaan aikaan.

Maailma on pieni.

Itse olin ykköspatterilla alikessuna Lyytikäisen alokasajan. Vaikka oli sellainen hölöttäjä, niin kuitenkin ihan mukavalla tavalla. Ei tullut aika pitkäksi hänen seurassaan. Rauha hänen sielulleen. Ja meille eläville hyvää ja rauhaisaa joulua.

Vierailija
28/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kun masennusvaiheet tulevat, silloin aina hymyilen eniten. Näytän, jos raivostun, mutta en koskaan näytä sitä, jos minuun sattuu - on se fyysistä tai henkistä.

Lyytikäinen romahti. Testamenttikin oli tehty.

- Käytännössä vietin kesäni kaksi vuotta sitten Sipoon kalliolla ja mietin, että se on nyt tässä.

Lähipiiri yritti auttaa, mutta itsepäinen Lyytikäinen ei halunnut apua.

- Nauroin itselleni, kun pelkään korkeita paikkoja. Muuta en oikeastaan pelkääkään. Seisoin reunalla ja ajattelin, että tästä hypätään. Katsoin, että herranjumala! Tämä on korkealla.

Piti keksiä juoksureitti ja tulla vauhdilla kalliolle."

IL -Keskiviikko 16.9.2015 klo 06.59

Vierailija
29/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sitä samaa sukua, joka kustansi Apu-lehteä? Siis rikkaan suvun poika, joka harrasti jalkapalloa? Ikävä juttu noin nuorena, ei raha tuo siis onnea eikä terveyttä. M.O.T.

Oli A-lehtien Lyytikäisiä, mutta ei mun mielestä sitä ihan johdon sukuhaaraa. Ihan tavallinen perhe. Kävi mun kanssa samaa koulua. Maalimainosten jälkeen oli tietty koko koulun tyttöjen suosikkipoika ja vähän leuhkakin. Mutta kuitenkin mukava, varsinkin meille "pikkutytöille". Olen siis häntä melkein viisi vuotta nuorempi. Urheilullinen poika jo silloin nuorena.

Todella surullinen tieto.

Ollaankohan oltu samalla luokalla... Minäkin muistan hänet mukavan oloisena poikana, vaikka en "fanittanut". R.I.P.

Vierailija
30/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läägäri kirjoitti:

Diabetes ja viina ei sovi yhteen

Ei sovikaan. Mun hyvä tuttava, 35v, viettää loppuelämänsä kasviksena hoitolaitoksessa yhden epäonnisen ryyppy-yön takia. Muusikko ja oli keikkakin samaksi illaksi sovittu

Ja sen bändikaverit syyttävät lopun elämää itseään, etteivät soittaneet talohuoltoa menemään heti sisään.

Vierailija
31/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjalliksen "Jokeripalloilu" ja jalkapallo ei mahdu samaan lauseeseen. "Pohjois Helsingillä" oli vielä jalkapallojoukkue ennen moista farssia, johon siis Hjallis ja myös tämä Hra Lyytikäinen osallistui. RIP tietysti hänelle, mutta ei nyt sentään anneta arvotonta arvonnousua Suomen ehkä yhdelle noloimmalle "palloiluhistorian" vaiheelle, ei vaikka kaveri olisikin ollut Panu poika ja lähtenyt oman käden kautta.

Vierailija
32/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä uutinen.

Olin itsekin 1. Patterilla mopona ja Ville taisi olla naapurissa E-Patterilla alikessuna.

Vierailija
33/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läägäri kirjoitti:

Diabetes ja viina ei sovi yhteen

Ei sovikaan. Mun hyvä tuttava, 35v, viettää loppuelämänsä kasviksena hoitolaitoksessa yhden epäonnisen ryyppy-yön takia. Muusikko ja oli keikkakin samaksi illaksi sovittu

Ja sen bändikaverit syyttävät lopun elämää itseään, etteivät soittaneet talohuoltoa menemään heti sisään.

Jos et bändiä suoraan kerro niin kerro ainakin musiikkilaji. Voi olla lapsuuden tuttuja.

Vierailija
34/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uutisia lukenut, mutta oliko hänellä vaimoa tai lapsia?

Vierailija
35/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänsä muistokirjoitus Facessa kertoi olleen itsemurha. Sääli.

Vierailija
36/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsari on aina paha juttu ja varsinkin näin joulun alla ... R.I.P. Ville 

Vierailija
37/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satraap kirjoitti:

RIP kova futismies kaikin puolin.

Vuosia vasta tuon verran ja perusterve, urheilullinen kaveri. Surullista.

Ei kait kuitenkaan A-Lehtien ja HJK:n Lyytikäisille ollut mitään sukua?

Oli sukua. Ville ilmestyi 90-luvun alussa jostain puun takaa valmentamaan HJK:n edustusjunioreita, meriittinä vain sukunimi.

Aiheutti kyllä vähän nikottelua "piireissä".

Mutta teki ihan itse itselleen sitten hienon uran, kaikki kunnia hänelle siitä.

Vierailija
38/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä uutinen.

Olin itsekin 1. Patterilla mopona ja Ville taisi olla naapurissa E-Patterilla alikessuna.

Saattoi ollakin. En muista tarkalleen esikuntakomppaniasta kuin vääpeli Pakan ja hän se oli persoona.

Vierailija
39/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
40/130 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääköhön se isorintainen maalilainoksen nainen vielä?