Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko paskonut housuun aikuisiässä?

Vierailija
19.12.2016 |

Jos olet, niin kerro missä tilanteessa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistini mukaan kerran, kun tulin jostakin lymfahoidon tapaisesta ja tuli aivan järkyttävä ulostamisen tarve keskellä Hgin keskustassa. Oli ilta ja työpaikkani oli siinä lähellä ja menin siistiytymaan ja hakemaan käsipaperia, jonka laitoin auton penkille, että pääsin ajamaan kotiin...

Muutaman kerran on tullut lenkillä löysä vatsa enkä ole ehtinyt kotiin...

Ja kussut olen raskaana ollessa monta kertaa ja kerran kännissä koko runkopatjani märäksi, nukkuessani.

N49

Vierailija
22/24 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vatsataudissa, luulin olevani jo terve ja lähdin kävelylle, mutten sitten ollutkaan. Varoitusta ei tullut, eikä auttanut kuin luikkia kotiin pesulle. Kerran myös Thaimaassa, myös sairaana ja varoittamatta ja kerran lentokoneessa 40 asteen kuumeessa, kun vieruskaveri ei väistänyt, että pääsisin vessaan. Näistä on kyllä viimeisimmästäkin yli 5 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli-krapula ryöpsyt tulee pari kolme kertaa vuodessa housuun.

Vierailija
24/24 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yöllä sängyssä tuli ihan väkisin paskat housuun kun olin pidättänyt sitä jo kolme päivää ihan typerästä syystä. Ikää silloin 18-19v ja ihan selvinpäin olin. En kehdannut herättää muita juoksemalla vessaan kun en olisi luultavasti edes ehtinyt sinne asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi