Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kolme lasta, joista vanhin on 10v,

Vierailija
19.12.2016 |

ja mies on tosi paljon poissa kotoa. Kaikki sanovat, että elämäni on jo tosi helppoa kun lapset isoja. Miksi tunnen välillä väsymystä? Johtuuko se sitten siitä kun useampi lapsi kuitenkin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muu asia uuvuttaa.

Vierailija
2/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kolme lasta on aika paljon nykypäivänä, oli ne minkä ikäisiä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi tuntea väsymystä? Paljonhan noissakin jo on.

Mikä oikeus muilla on sanoa tuollaista?

Vierailija
4/20 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on kuulema niin, että vain pienet lapset väsyttävät, se oikeus muilla sanoa näin. Ap

Vierailija
5/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minkä ikäiset lapset tuon kommentin sanojalla on?

Vierailija
6/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sulla ois se vanhinkin pieni, niin ymmärtäisi väsymyksen. 10v ei ole pieni.

Vierailija
7/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta kuitenkin lapsi hän on.

Vierailija
8/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan teini.

Vierailija
9/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se iso, mutta välillä tuntuu, että ei ole kuitenkaan kovin iso. Ap

Vierailija
10/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä kaksi muuta ovat?

Vierailija
11/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sua voi väsyttää. Väsymyksen syyt löydät itse kun pohdit asiaa. Me ei voida sitä sulle kertoa kun ei elämästäsi tiedetä yhtään mitään.

Vierailija
12/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo muut ovat 7v ja 4v. Ap

Vierailija
13/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lapset 5v 8v ja 13v ja väsyttää vaikka mies arjessa auttaakin. Ei todellakaan voi sanoa että helppoa olis. Työ lasten harrastukset ym ym.. Lasten kouluhommat ja kaikki.. Arki on raskasta. Olen joskus kuullut semmoista että kun nuorin lapsista täyttää 10v niin silloin arki helpottaisi. Sullahan on pienet lapset vielä. Tsemppiä.

Vierailija
14/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 10v ole iso. Meidän keskimmäinen on 10v, eikä todellakaan esim. herää aamulla kouluun, jos ei äiti herätä. Ei minullakaan enää vauvaa ole, mutta silti välillä väsyttää.

Minua väsyttää se, jos mies on paljon poissa. Se, että odotan häntä kotiin, on aika rasittavaa. Ja lapset ovat levottomampia, jos eivät näe isäänsä kuin silloin tällöin vilaukselta. Nyt kun mieheni on tehnyt vähän maltillisempaa työpäivää, lapset ovat iltaisin paljon rauhallisempia. Kyllähän he edelleen eläväisiä ovat, mutta sellainen päätön koheltaminen on vähentynyt.

Vierailija
15/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ketä tahansa ihmistä voi arki väsyttää ihan riippumatta siitä, onko lapsia vai ei ja kuinka monta heitä on. Sillon kannattaa miettiä, voiko arkea jotenkin helpottaa vai onko kysymys siitä, että on loman tarpeessa. Kolmen lapsen kanssa on tietysti paljon puuhaa, mutta ei se lasten lukumäärä tai ikä tosiaankaan ole ainoita asioita, jotka ihmistä voivat väsyttää.

Vierailija
16/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki vuoden vanhempia. Kyllä puuhaa piisaa edelleen. Toki jos jättäisin lapset ruuatta, huomiotta ynnä muuten vähällä hoidolle niin helpommalla pääsisi. Toki esim 2-,3- ja 4-vuotiaat olisi paljon työläämpiä, mutta eiköhän kaikenikäiset jotain vaadi.

Vierailija
17/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä ovat lapsesi vielä, ja tottakai vastuu väsyttää. Itselläni nuorin on vanhimman lapsesi ikäluokkaa, ja vanhin jo täysi-ikäinen, ja nyt meillä on jo rennompaa. Mutta tottakai tuon ikäisten kanssa on vielä paljon vastuuta, eikä ihan pikkulapsiaika yövalvomisineen ole kaukana.

Vierailija
18/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö omega 3

Vierailija
19/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 4,7 ja 9 vuotiaat ja väsyttää. Tämä on isompien kanssa yhtä vääntämistä koko ajan. Vielä vuosi sitten pystyin sanomaan ettei meillä sisarukset tappele, nyt en enää..

Isoilla lapsilla on isommat vastimukset jo..

Vierailija
20/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi väsymyksestäni kelleen oikeastaan puhua. Äidilleni joskus menin sanomaan kun olin kahden pienen kanssa kotona. Äitini ei todella voinut ymmärtää kotiäidin väsymystä, kun hän itse on ollut aikoinaan työssäkäyvä yhden lapsen äiti. Minä vietin hänen silmissään ihanaa lomaa. Ihmiset keskimäärin ovat aika itsekkäitä ja ymmärtävät vain juuri sen oman kokemusmaailmansa verran. Turha siitä on mieltänsä pahoittaa, se pitää vaan sisäistää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä